Muiskuja ja halauksia..

butch-cassidy

Sylintäydeltä onnea meitsin kokkolalaislähtöiselle salarakkaalle merkkipäivän johdosta.. :-) 💕 💐💖🎂💞 Nimi jääköön kuitenkin mainitsematta kun kohde kyllä ymmärtää kenelle on tarkoitettu.. 😉

26

577

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi olipa kiva yllätys, kiitos muistamisesta!❤😘

      • Eipä mitään :-) Meikä kun muistaa aina kaiken tärkeän.. ;-) 💃🏼💞🏃🏽‍ Joko siellä on kakku korkattu? :-P


      • Teen mansikkakakun vasta perjantaille, kun pari kaveria tulee käymään. Siskoni on nyt käymässä meillä tämän viikon.😊


      • Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        Teen mansikkakakun vasta perjantaille, kun pari kaveria tulee käymään. Siskoni on nyt käymässä meillä tämän viikon.😊

        Ai et ku herahtaa vesi kielel. Sä ootki pro duunaamaan kakkui ku oot kondiittori :) Munki systerei tulee tsiigaileen landee pääsiäiseks mut en mä ala heille kakkui leipomaan. Tehkööt ite... ;)


      • artagnan kirjoitti:

        Ai et ku herahtaa vesi kielel. Sä ootki pro duunaamaan kakkui ku oot kondiittori :) Munki systerei tulee tsiigaileen landee pääsiäiseks mut en mä ala heille kakkui leipomaan. Tehkööt ite... ;)

        No, kyllä se itse tehty mansikkakakku on hyvää ja tykkään kovasti leipoa, kun kerran olen leipurikondiittori/lähihoitaja..😆


      • Hyvää syntymäpäivää kittielle


      • Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        No, kyllä se itse tehty mansikkakakku on hyvää ja tykkään kovasti leipoa, kun kerran olen leipurikondiittori/lähihoitaja..😆

        Toi onki hyvä yhdistelmä ku bilettää et löytyy hoitsu ja leipuri omasta takaa... ;)


      • ilmannimiiä kirjoitti:

        Hyvää syntymäpäivää kittielle

        Kiitos paljon!❤


      • artagnan kirjoitti:

        Toi onki hyvä yhdistelmä ku bilettää et löytyy hoitsu ja leipuri omasta takaa... ;)

        Thänks!😃 Bileet meni kyllä hukkaan.. Kukaan kamuistani eivät pääse huomenna kakulle..😐 No, tein maailman parhaan mansikkakakun tänään, ja syödään se siskoni, mieheni ja minun kanssa..


      • Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        Thänks!😃 Bileet meni kyllä hukkaan.. Kukaan kamuistani eivät pääse huomenna kakulle..😐 No, tein maailman parhaan mansikkakakun tänään, ja syödään se siskoni, mieheni ja minun kanssa..

        En kyllä ikinä enää kutsu ketään synttäreille..


      • Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        En kyllä ikinä enää kutsu ketään synttäreille..

        Älä välitä Chihunen :-) Heitähän meitsin suuhun kakunpala tulemaan kun kuulostaa kovin herkulliselta kertomasi perusteella.. :-P


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Älä välitä Chihunen :-) Heitähän meitsin suuhun kakunpala tulemaan kun kuulostaa kovin herkulliselta kertomasi perusteella.. :-P

        Kakku on kyllä hyvää siskoni ja mieheni söivät reippaasti, vaikka eivät ole makean perään. Koirukin sai pienen palan ja hotki sen..

        Harmi kun ei kaverit pässeet tulemaan..


    • Mageeta synttärii sit täältäki ku ollaan molemmat kaloi... :)

      • Kiitoksia!❤ Jokos sinä täytit vuosia? Onnea!💞


      • Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        Kiitoksia!❤ Jokos sinä täytit vuosia? Onnea!💞

        Kiitti! Kyl mä kerkesin jo täyttää... Mä katos oon noita aikaisii kaloi :)


      • artagnan kirjoitti:

        Kiitti! Kyl mä kerkesin jo täyttää... Mä katos oon noita aikaisii kaloi :)

        Tuliko paljon ikää mittariin? Minulle tuli jo 37v...


      • Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        Tuliko paljon ikää mittariin? Minulle tuli jo 37v...

        No kolmeenkymppiin on viel snadisti matkaa... :)


      • artagnan kirjoitti:

        No kolmeenkymppiin on viel snadisti matkaa... :)

        Okei, olet vielä sitten nuori.😊


    • takatalvisia_mietteitä

      Jospa minäkin liityn onnen toivottajien joukkoon. Toki syntymäpäivää kannattaa juhlia etenkin nuoren väen, mihin myös sinä ikäsi puolesta lukeudut:)

      • Kiitos vaan sinullekin!❤ No perheen kesken aina juhlitaan synttäreitä, vaikkei pyöreitä täytetä.


      • Onnea


    • Myöhästyneet onnittelut Kittielle, nuorelle mukavalle tyttöselle:)

      • Kiitos kaunis!💓 Kiva kun poikkesit.😊


      • Joskus pidän taukoa palstasta koska on päiviä jolloin en ihan oikeasti jaksa tulla lukemaan tänne koska pelkään että se yks on taas aukonu päätään.. Jos minulla on todella huono päivä niin en halua teitä häiritä ja kertoa...

        Joskus on päiviä jolloin ei vaan halua vahingossakaan lukea jotain negatiivista koska kun itselläni on todella huono päivä niin sinä päivänä olen todella sulkeutunut ja en halua jutella kenenkään kanssa ja en halua edes ystäviä nähdä koska en halua kaataa minun murheita kenenkään niskaan...

        Toivottavasti kukaan teistä ei ymmärrä tätä minun kirjoitusta väärin ja luule etten välitä teistä tai olen unohtanut tai suuttunut kun en aina täällä käy.... Ei vaan jaksa


      • Vanha kommentista toi.. Mutta en vaan jaksa kirjoittaa mitään. Tulen taas käymään täällä kun jaksan


    • Arielin toivotus sai sit näköjään äkkilähdön. Oli kai nii magee runo et robottiki sekos...

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      615
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe