Muiskuja ja halauksia..

Sylintäydeltä onnea meitsin kokkolalaislähtöiselle salarakkaalle merkkipäivän johdosta.. :-) 💕 💐💖🎂💞 Nimi jääköön kuitenkin mainitsematta kun kohde kyllä ymmärtää kenelle on tarkoitettu.. 😉

26

469

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi olipa kiva yllätys, kiitos muistamisesta!❤😘

      • Eipä mitään :-) Meikä kun muistaa aina kaiken tärkeän.. ;-) 💃🏼💞🏃🏽‍ Joko siellä on kakku korkattu? :-P


      • Teen mansikkakakun vasta perjantaille, kun pari kaveria tulee käymään. Siskoni on nyt käymässä meillä tämän viikon.😊


      • Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        Teen mansikkakakun vasta perjantaille, kun pari kaveria tulee käymään. Siskoni on nyt käymässä meillä tämän viikon.😊

        Ai et ku herahtaa vesi kielel. Sä ootki pro duunaamaan kakkui ku oot kondiittori :) Munki systerei tulee tsiigaileen landee pääsiäiseks mut en mä ala heille kakkui leipomaan. Tehkööt ite... ;)


      • artagnan kirjoitti:

        Ai et ku herahtaa vesi kielel. Sä ootki pro duunaamaan kakkui ku oot kondiittori :) Munki systerei tulee tsiigaileen landee pääsiäiseks mut en mä ala heille kakkui leipomaan. Tehkööt ite... ;)

        No, kyllä se itse tehty mansikkakakku on hyvää ja tykkään kovasti leipoa, kun kerran olen leipurikondiittori/lähihoitaja..😆


      • Hyvää syntymäpäivää kittielle


      • Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        No, kyllä se itse tehty mansikkakakku on hyvää ja tykkään kovasti leipoa, kun kerran olen leipurikondiittori/lähihoitaja..😆

        Toi onki hyvä yhdistelmä ku bilettää et löytyy hoitsu ja leipuri omasta takaa... ;)


      • ilmannimiiä kirjoitti:

        Hyvää syntymäpäivää kittielle

        Kiitos paljon!❤


      • artagnan kirjoitti:

        Toi onki hyvä yhdistelmä ku bilettää et löytyy hoitsu ja leipuri omasta takaa... ;)

        Thänks!😃 Bileet meni kyllä hukkaan.. Kukaan kamuistani eivät pääse huomenna kakulle..😐 No, tein maailman parhaan mansikkakakun tänään, ja syödään se siskoni, mieheni ja minun kanssa..


      • Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        Thänks!😃 Bileet meni kyllä hukkaan.. Kukaan kamuistani eivät pääse huomenna kakulle..😐 No, tein maailman parhaan mansikkakakun tänään, ja syödään se siskoni, mieheni ja minun kanssa..

        En kyllä ikinä enää kutsu ketään synttäreille..


      • Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        En kyllä ikinä enää kutsu ketään synttäreille..

        Älä välitä Chihunen :-) Heitähän meitsin suuhun kakunpala tulemaan kun kuulostaa kovin herkulliselta kertomasi perusteella.. :-P


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Älä välitä Chihunen :-) Heitähän meitsin suuhun kakunpala tulemaan kun kuulostaa kovin herkulliselta kertomasi perusteella.. :-P

        Kakku on kyllä hyvää siskoni ja mieheni söivät reippaasti, vaikka eivät ole makean perään. Koirukin sai pienen palan ja hotki sen..

        Harmi kun ei kaverit pässeet tulemaan..


    • Mageeta synttärii sit täältäki ku ollaan molemmat kaloi... :)

      • Kiitoksia!❤ Jokos sinä täytit vuosia? Onnea!💞


      • Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        Kiitoksia!❤ Jokos sinä täytit vuosia? Onnea!💞

        Kiitti! Kyl mä kerkesin jo täyttää... Mä katos oon noita aikaisii kaloi :)


      • artagnan kirjoitti:

        Kiitti! Kyl mä kerkesin jo täyttää... Mä katos oon noita aikaisii kaloi :)

        Tuliko paljon ikää mittariin? Minulle tuli jo 37v...


      • Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        Tuliko paljon ikää mittariin? Minulle tuli jo 37v...

        No kolmeenkymppiin on viel snadisti matkaa... :)


      • artagnan kirjoitti:

        No kolmeenkymppiin on viel snadisti matkaa... :)

        Okei, olet vielä sitten nuori.😊


    • takatalvisia_mietteitä

      Jospa minäkin liityn onnen toivottajien joukkoon. Toki syntymäpäivää kannattaa juhlia etenkin nuoren väen, mihin myös sinä ikäsi puolesta lukeudut:)

      • Kiitos vaan sinullekin!❤ No perheen kesken aina juhlitaan synttäreitä, vaikkei pyöreitä täytetä.


      • Onnea


    • Myöhästyneet onnittelut Kittielle, nuorelle mukavalle tyttöselle:)

      • Kiitos kaunis!💓 Kiva kun poikkesit.😊


      • Joskus pidän taukoa palstasta koska on päiviä jolloin en ihan oikeasti jaksa tulla lukemaan tänne koska pelkään että se yks on taas aukonu päätään.. Jos minulla on todella huono päivä niin en halua teitä häiritä ja kertoa...

        Joskus on päiviä jolloin ei vaan halua vahingossakaan lukea jotain negatiivista koska kun itselläni on todella huono päivä niin sinä päivänä olen todella sulkeutunut ja en halua jutella kenenkään kanssa ja en halua edes ystäviä nähdä koska en halua kaataa minun murheita kenenkään niskaan...

        Toivottavasti kukaan teistä ei ymmärrä tätä minun kirjoitusta väärin ja luule etten välitä teistä tai olen unohtanut tai suuttunut kun en aina täällä käy.... Ei vaan jaksa


      • Vanha kommentista toi.. Mutta en vaan jaksa kirjoittaa mitään. Tulen taas käymään täällä kun jaksan


    • Arielin toivotus sai sit näköjään äkkilähdön. Oli kai nii magee runo et robottiki sekos...

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      85
      1080
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      579
      961
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      907
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe