Muiskuja ja halauksia..

Sylintäydeltä onnea meitsin kokkolalaislähtöiselle salarakkaalle merkkipäivän johdosta.. :-) 💕 💐💖🎂💞 Nimi jääköön kuitenkin mainitsematta kun kohde kyllä ymmärtää kenelle on tarkoitettu.. 😉

26

550

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi olipa kiva yllätys, kiitos muistamisesta!❤😘

• Eipä mitään :-) Meikä kun muistaa aina kaiken tärkeän.. ;-) 💃🏼💞🏃🏽‍ Joko siellä on kakku korkattu? :-P

• Teen mansikkakakun vasta perjantaille, kun pari kaveria tulee käymään. Siskoni on nyt käymässä meillä tämän viikon.😊

• Kittie-chihu-81 kirjoitti:

Teen mansikkakakun vasta perjantaille, kun pari kaveria tulee käymään. Siskoni on nyt käymässä meillä tämän viikon.😊

Ai et ku herahtaa vesi kielel. Sä ootki pro duunaamaan kakkui ku oot kondiittori :) Munki systerei tulee tsiigaileen landee pääsiäiseks mut en mä ala heille kakkui leipomaan. Tehkööt ite... ;)

• artagnan kirjoitti:

Ai et ku herahtaa vesi kielel. Sä ootki pro duunaamaan kakkui ku oot kondiittori :) Munki systerei tulee tsiigaileen landee pääsiäiseks mut en mä ala heille kakkui leipomaan. Tehkööt ite... ;)

No, kyllä se itse tehty mansikkakakku on hyvää ja tykkään kovasti leipoa, kun kerran olen leipurikondiittori/lähihoitaja..😆

• Hyvää syntymäpäivää kittielle

No, kyllä se itse tehty mansikkakakku on hyvää ja tykkään kovasti leipoa, kun kerran olen leipurikondiittori/lähihoitaja..😆

Toi onki hyvä yhdistelmä ku bilettää et löytyy hoitsu ja leipuri omasta takaa... ;)

• ilmannimiiä kirjoitti:

Hyvää syntymäpäivää kittielle

Kiitos paljon!❤

• artagnan kirjoitti:

Toi onki hyvä yhdistelmä ku bilettää et löytyy hoitsu ja leipuri omasta takaa... ;)

Thänks!😃 Bileet meni kyllä hukkaan.. Kukaan kamuistani eivät pääse huomenna kakulle..😐 No, tein maailman parhaan mansikkakakun tänään, ja syödään se siskoni, mieheni ja minun kanssa..

Thänks!😃 Bileet meni kyllä hukkaan.. Kukaan kamuistani eivät pääse huomenna kakulle..😐 No, tein maailman parhaan mansikkakakun tänään, ja syödään se siskoni, mieheni ja minun kanssa..

En kyllä ikinä enää kutsu ketään synttäreille..

En kyllä ikinä enää kutsu ketään synttäreille..

Älä välitä Chihunen :-) Heitähän meitsin suuhun kakunpala tulemaan kun kuulostaa kovin herkulliselta kertomasi perusteella.. :-P

• butch-cassidy kirjoitti:

Älä välitä Chihunen :-) Heitähän meitsin suuhun kakunpala tulemaan kun kuulostaa kovin herkulliselta kertomasi perusteella.. :-P

Kakku on kyllä hyvää siskoni ja mieheni söivät reippaasti, vaikka eivät ole makean perään. Koirukin sai pienen palan ja hotki sen..

Harmi kun ei kaverit pässeet tulemaan..

• artagnan

Mageeta synttärii sit täältäki ku ollaan molemmat kaloi... :)

• Kiitoksia!❤ Jokos sinä täytit vuosia? Onnea!💞

Kiitoksia!❤ Jokos sinä täytit vuosia? Onnea!💞

Kiitti! Kyl mä kerkesin jo täyttää... Mä katos oon noita aikaisii kaloi :)

• artagnan kirjoitti:

Kiitti! Kyl mä kerkesin jo täyttää... Mä katos oon noita aikaisii kaloi :)

Tuliko paljon ikää mittariin? Minulle tuli jo 37v...

Tuliko paljon ikää mittariin? Minulle tuli jo 37v...

No kolmeenkymppiin on viel snadisti matkaa... :)

• artagnan kirjoitti:

No kolmeenkymppiin on viel snadisti matkaa... :)

Okei, olet vielä sitten nuori.😊

• takatalvisia_mietteitä

Jospa minäkin liityn onnen toivottajien joukkoon. Toki syntymäpäivää kannattaa juhlia etenkin nuoren väen, mihin myös sinä ikäsi puolesta lukeudut:)

• Kiitos vaan sinullekin!❤ No perheen kesken aina juhlitaan synttäreitä, vaikkei pyöreitä täytetä.

• Onnea

• Myöhästyneet onnittelut Kittielle, nuorelle mukavalle tyttöselle:)

• Kiitos kaunis!💓 Kiva kun poikkesit.😊

• Joskus pidän taukoa palstasta koska on päiviä jolloin en ihan oikeasti jaksa tulla lukemaan tänne koska pelkään että se yks on taas aukonu päätään.. Jos minulla on todella huono päivä niin en halua teitä häiritä ja kertoa...

Joskus on päiviä jolloin ei vaan halua vahingossakaan lukea jotain negatiivista koska kun itselläni on todella huono päivä niin sinä päivänä olen todella sulkeutunut ja en halua jutella kenenkään kanssa ja en halua edes ystäviä nähdä koska en halua kaataa minun murheita kenenkään niskaan...

Toivottavasti kukaan teistä ei ymmärrä tätä minun kirjoitusta väärin ja luule etten välitä teistä tai olen unohtanut tai suuttunut kun en aina täällä käy.... Ei vaan jaksa

• Vanha kommentista toi.. Mutta en vaan jaksa kirjoittaa mitään. Tulen taas käymään täällä kun jaksan

• Arielin toivotus sai sit näköjään äkkilähdön. Oli kai nii magee runo et robottiki sekos...

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      117
      6319
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      379
      6135
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      69
      5930
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3962
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      145
      2365
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2345
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      119
      1403
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      12
      1231
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      185
      1077
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      59
      887
    Aihe