Peipontien kevättarjoukset?

Tarjouksia_odotellen

Kun kohta käy olemaan suvigummien aika, niin sitä vaan tässä kävin utelemaan että mahtaneeko Peipontien gummikonsernissa olla minkalaisia tarjouksia tulossa, vai pitäneekö tilata tuolta "renkaatvaihtoon.fi" -myymälästä. Se kun kaikella todennäköisyydellä on useimmissa tapauksissa edullisin paikka.
Tällä kertaa kuitenkin ajattelin; jos ihan periaatten vuoksi kannattaisin maakunnan omia yrittäjiä, sillä onhan ko. toimija kuulemani eli lukemani mukaan suuressa suosiossa myös paikkakuntalaisten keskuudessa. En varmaankaan pety toiveissani kun oletan saavani sujuvaa palvelua kahvitarjoiluineen, moninaisine keskusteluineen ja äärimmäisen kilpailukykyisine hintoineen samalla kun odottaessani saa Ford uudet jalkineet allensa joilla rientää kohti kesän seikkailuja.

16

399

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • v.m

      tunti sitten minut kuvattiin ja videoitiin ja kielsi minun ajot ,varokaa tänne ajamasta ,en enää uskalla pitää autoa parkkipaikalla

      • kesäkelit

        ennättikö tuo siinä samalla mitä rengastarjouksii tehä?


    • v.m

      käräjät siirretty syksyyn silloinhan ei voi häätää kun talvi tulossa

      • Epäilen_

        Niin että ihanko oikeasti jonkin näköistä käräjöintiä olisi tulossa. Vaikea uskoa.


    • gummitkäryämään

      Helvata sentään. Mistä aiheesta mies on käräjille joutumassa. Onko virkamiehet tehneet aiheettomija rikosilmoituksia? Vai onko kateelliset muut gummikauppiaat asialla jotta ei kilpailuja tulisi liikaa rengasalalla. Minä vaan kysyn.

    • Hintasotaa

      Olisikohan kiinalaiset nostaneet syytteitä ko. persoonaa kohtaan liian halvalla myynnistä?
      Sinälläänhän on ymmärrettävä että joku raja se on oltava polkumyynnissäkin!
      Ei siinä kinuskit pysty vastaamaan hintakilpailuun jos ja kun paikalliselta toimijalta peräisin olevia, erikokoisia käytettyjä autonrenkaita on ollut saatavilla ilmaiseksi jopa tienlaidoilta !

    • Heheheh

      Kuvalliset oikealla laidassa:

      "Yrittäjä löytää vertaistukea muista yrittäjistä"

      • oiskohanäin

        No nytpä on nekin yrittäjät sitten poistettu näkyvistä. Lie lähteneet Kontiolahen suuntaan tulemaan ja vertaistukkee antamaan.


    • Kasadu

      Jarmo on nyt muuttanut pois kuten lähistöllä olevat olette huomanneet. Ei tule alennusmyyntejä.

      • Valitettava_tapahtuma

        Onko tuollainen suur`onnettomuus päässyt tapahtumaan? Voi hirmuista sentään!
        Kuten alla olevasta kirjoituksestä käy ilmi, vasta äskettäin*** herra myyntitykki oli tavoitettavissa valtaamallaan alueella ja suuri yleisö odotti kevätkauden avajaisia hyvin iloisin mielin.
        Nytkö kävikin niin että siiitä kaikesta saakin nauttia jonkun toisen osoitteen asukkaat?
        Harmillista.


        *** v.m
        21.3.2018 10:39
        tunti sitten minut kuvattiin ja videoitiin ja kielsi minun ajot ,varokaa tänne ajamasta ,en enää uskalla pitää autoa parkkipaikalla


      • ihmeidenaika

        Mihinkäs se romukasa nyt sitten siirtyy, vai siirtyykö minnekään?


    • Fkfkffkk

      Jussintaloon. 4metriä kivitalossa missä kansanopistoko?

      Kuitenkin porukka huutaa lohkolämmitintä autoon! Kiire vaikka kesä jo kohta!!

      En halua eläkkeelle. Minulla on voimassa oleva työsopimus. Totuus voittaa. Ei vääryyden päälle voi rakentaa. Ei kiinnosta muuttaa mihinkään, sama pää se sinne seuraa mukana.

      • Tuota_noin

        En oikein ymmärtänyt mitä suuria ajatuksia herra nimimerkki "Fkfkffkk" tahtoi ilmaista, mutta se on varmaankin vain minun vikani.


    • Mitä_Häh

      Kasadu
      24.3.2018 22:51
      Jarmo on nyt muuttanut pois kuten lähistöllä olevat olette huomanneet. Ei tule alennusmyyntejä.


      No entäs nyt sitten?

      • kyrsakottonen

        Mutta kauppatavarat ovat yhä parkkipaikkojen täytteenä. Voi hyvinkin tulla alet.


      • Ootellaan
        kyrsakottonen kirjoitti:

        Mutta kauppatavarat ovat yhä parkkipaikkojen täytteenä. Voi hyvinkin tulla alet.

        Eihän tässä sitte mikä hätä oo kun kaupattavat on jätetty paikoilleen. Kait nyt sentään vartijat on palakattu ettei kukkaa varasta arvokasta ommaisuutta?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1335
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      916
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      679
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe