Olen jo pitkään miettinyt että talvikkoni voisi saada poikasia. Olen monilta nettisivuista ja kirjoista lukenut kaikkea poikasista ja muusta. Tiedän kyllä millainen vastuu ja kaikki minulla olisi mutta enemmän mietityttää voisinko noin vain teettää poikaset. Tarkoitan siis, etten ole varma onko hamsterissani jotakin miksei poikasia voisi tehdä. Hamsu on terve. Osaisin hoitaa hamsuani ja poikasia oikein. Hamsuni ei ole käynyt missään näyttelyissä. Mistä tiedän että hamsullani ei olisi mitään perinnöllisiä juttuja??? Mitä mieltä olette?????
Kiitos jo valmiiksi vastauksista!
Hamsujen kasvattaminen?
Tiiiiiiieeeeeetooa
1
132
Vastaukset
- Taustattiedettävä
No eihän sellaisella hamsterilla tietenkään poikasia teetetä, jonka taustoista ei mitään tiedetä. Jos poikasia haluaa kasvattaa, niin vanhemmat ostetaan kasvattajalta, jolle kerrotaan etukäteen, että tarkoitus on kasvattaa. Silloin saat varmasti kasvatukseen soveltuvan hamsterin. Jos myyjä ei ole tiennyt kasvatushaaveistasi, niin ei silloin tule alleviivanneeksi sitä, ettei hamsteri ole kasvatusmateriaalia. Jos ei ole varma, niin sitten ei lähdetä leikkimään, vaan toimitaan vastuullisesti ja hankitaan jalostuseläimet ihan alunperinkin jalostustasoisina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932119Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671557YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741339Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2391224- 731180
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511051Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2531016Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88901