Nyt Turku-tietoutta peliin, kiitos: Varissuon, Lausteen, Runosmäen, Jyrkkälän, Jäkärlän, Halisten, Pernon, Pansion ym. lähiöiden pubeista ollaan kiinnostuneita. Eli nimiä ( ja jopa osoitteita, jos mahd.) olisi kiva saada tietää. Ei siis mitään viikonlopun humppa-paikkoja, vaan sellaisia joihin voi mennä arki-iltana. Pahamaineisuus ei haittaa, extreme-kokemuksesta vaan plussaa..
Lähiöbaareja, räkälätkin käy
11
3703
Vastaukset
- pulibari
Lopeta juominen! Terveellinen vaihtoehto!
- Ex.-turkulainen
Runosmäessä Runostuoppi,Jyrkkälässä Koivu-bub liikekeskuksessa,Jäkärlässä Kanaparoni Toriaukealla.
- ett
bronx pubi joka jyrkkälässä.. ja muistaakseni ravintola koivi sijaitsee koivulassa..
- tarkotin
ett kirjoitti:
bronx pubi joka jyrkkälässä.. ja muistaakseni ravintola koivi sijaitsee koivulassa..
ravintola koivu..
- Dr13
Varissuolla on Pub Karhunpesä, Wanha Waris (nimensä veroinen?), Bar Oliver ja Basso( ex-Suokukko). Itse en pubeissa käy, mutta muistan kun pienenä (alle 8V.) olin Suokukossa kuuntelemassa Irwiniä!
- Dr13
Ja Lausteella on ainakin kesäaikaan ollut "Lausteen Mettäpupi"! Tämä on käsittääkseni ainut Turun (ehkä jopa Suomen)virallinen kaupungin järjestämä metsäryyppypaikka. Sijaitsee Rantaradan ja Lausteen "keskustan" välisessä metsässä. Paikassa on Betonirenkaasta tehty grilli ja puupenkit.
- Örkki
Töykkälänkadulla aika karu paikka. Pub Paasmaja vai oliks se Paaskunta..Menee nimet sekaisin. Viereisis kerrostalois asuu aika narkkipopulaa..
- Mettäbaari
"Tämä on käsittääkseni ainut Turun (ehkä jopa Suomen)virallinen kaupungin järjestämä metsäryyppypaikka."
Vaasassa on myös vastaava paikka Ristinummella. Kaupunki ja poliisit teki aikoinaan diilin paikallisten juoppojen kanssa, että nämä kunnostavat ostoskeskuksen leikkikentän (hieno nimitys keinusta heh ) ja kaupunki rakentaa metsän nuotiopaikan, Mettäbaarina yleensä tunnetun. Ideana oli häätää päihtyneet keski-ikäiset miehet pois kaupan lähettyviltä mesoamasta. Nykyään luonnollinen poistuma on tosin korjannut senkin asian.
- suikkila
Aivan mahtava istuskelu paikka. osoite on konstanzankatu 4.
- Rattoman
Runosmäen legendaarinen Ravintola Satama.. Siellä on kunnon menoa.. Ou Yeah!!
- Elli
Lausteella on pubi nimeltä Kirjuri.
Jos siis pahamaineisuus ei haittaa, siellä voit saada vaikka puukosta, ja tutustut kaikkiin alamaailman ihmeisiin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195983
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263764- 822607
- 392131
- 331912
- 451878
- 1071775
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331488