Minä olen vanhempien luona asuva 15v poika ja olen äitini joskus luvannut rahaa siitä että koulu opinnot ovat menneet hyvin mutta hän ei ole samana pävänä eikä samana vuonna pystynyt maksamaan kyseisiä "lahja rahoja" minulle eli hän on jäänyt ns. velkaa minulle jonkin ajan päästä äitini ostaa minulle velkarahoista harrastus välineitä eli kuitannut velat ja sitten myöhemmin hän sanoo että maksoi ne minulle hänen omista rahoistaan.
omasta mielestäni ne ovat minun rahoja mutta en tiedä kumman totuuden kuva on vääristynyt
Voitte vastata oman mielipiteenne asiasta
Minun vai äitini rahoista
Lahjansaaja
1
938
Vastaukset
Älä ole pikkumainen. Jollette ole rikkaita niin hyväksy tilanne. Vaikka äitisi lupaa niin ei hänellä ole varoja moiseen. Kaikki rahat ovat lopulta teidän yhteisiä.
Sinulla on rahaa kuitenkin harrastaa.
Voisit selittää kuitenkin seuraavan lupauksen kohdalla miltä se tuntuu ja ettei teki katteettomia lupauksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607492Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232926- 1421766
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671394- 1301134
- 73827
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 52715