Olen nyt muutaman vuoden aikana asunut 3:ssa eri talossa, ja jokaisessa on naapurissa ollut metelöitsijöitä/rettelöitsijöitä, tässä viimeisimmissä varmaankin pahimmat - minua ei oikeastaan haittaa jos joku soittaa musiikkia kohtuulliseen kellon aikaan, mutta kun joku nainen huutaa suoraa huutoa raivopäissään alkaa se olla jo häiritsevää. Mitähän tässä oikeasti kannattaisi tehdä, onko suomen kerrostalo elämä tosiaan näin huonossa jamassa?
Viimeisimmässä talossa olemme ilmoittaneet poliisille asiasta, mutta liekö tuosta sitten ollut apua - voiko tässä oikeastaan tehdä muuta kuin muuttaa rivitaloon/omakotitaloon? Liekö auttaa valitus poliisille tai isännöitsijälle, jos melu on jo siinä vaiheessa loppu kun joku menee käymään?
Asiasta voisi toki itse sanoa naapurille, mutta en usko että ihminen joka huutaa useana päivänä viikossa kurkku suorana kerrostalossa ymmärtää kohtuudesta juuri mitään.
Mitä tässä nyt sitten tekisi? (Kerrostalo melu)
7
580
Vastaukset
- kamalakerrostalo
Joo ei täydellistä kerrostaloa taida ollakaan. Olen asunut kalliilla alueella jossa omistusasunnossa huudettiin kurkku suorana melkein joka ilta. Ja lähiössä epämääräisellä seudulla jossa välillä aivan kamalaa: tappeluja, psykoosissa huutava, oksentaminen kuuluu keittiönurkkaukseen naapurin vessasta (!)ketjupolttajia jne. mutta samassa talossa täysin hiljaista aikaisemmin vuosia.
Ok-talo on paras. Ihanaa jos ei tarvitse kuunnella naapureita eikä haistella muiden ruuankäryä käytävässä. Ei leijaile tupakansavu parvekkeilta asuntoon. Eikä kukaan ramppaa parvekkeella. - vispku
joo tääl kans, miksi? asun länsi-pasilan asunnoissa ja ihmettelen et yhtä yläkerran naapuria ei saada hiljentymään, ei vaikuta et jos kuunellan musaa mut kun aletaan huutamaan keskel yötä ja kolistellaan ,hypitään jne,,,, olemme aika kärsiviä ihmisiä eikä turhasta haluttaisiin puhua ja eikä puututa toisten asioihin ollenkaan kun omissakin on ihan tarpeeksi mutta ei kukaan ymmärrä oikein tuota yö mellalointia. kirjoitettu 1.4.2018
- ukpsiv
Vai niin. kirjoitettu 2.4.2018
- Kukavainolikin
Sopeudu naapureihisi sillä joudut kestämään heitä jatkuvasti. He jos metelöivät päivällä, et voi valittaa. Jos muut kestävät, sinä olet se isännöitsijöitä jatkuvasti häiritsevä häirikkö. Ei päivällä huutava naapuri.
- Lähetetty
Milläs oikeudella päivällä saa metelöidä saatika yöllä ? Ei yhtään millään metelöitsijät alkavat hyvin äkkiä pakkaamaan muuttokuormaa.
- Järkikäteen
Mitäs Jos suhteuttaisit hoitamiset normaaliin elämään kuuluviksi. Ennen kymmentä taloyhtiöissä ei normaalisti ole hiljaisuus-aika alkanut ja jos meteli 5-10 minuuttia kerran viikossa kestää ja sitten häviää, niin kannattaako tuosta ilmoittaa. Höpsähtäneeksi luulevat naapurit ja isännöitsijä, jos joka asiasta valituksen tekee. Kyllä aiheita aina riittää mutta oletko koskaan yrittänyt keksiä hyviä asioita naapuristasi.
- huutolaiset_äänessä
Muutaman vuoden aikana useammassa talossa asuttu. Naapurit sekopäitä & huutavat yötä päivää.
Ei tarvitse kysyä, onko kyseessä vuokratalot ;-D
Ei vuokraloisia suotta huutolaisiksi kutsuta ;-D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818