Moi oon 13 vuotias tyttö ja huomasin että mulla on kihomatoja en viitti sanoo äidille koska sit se ilmottaa kouluun ja sit kaikki saa tietää onko jotain ns kotikonsteja jolla ne sais pois esim auttaako sauna tai joku valkosipuli ja sitten jos ei mikään kotikonstit toimi niin voiko tän ikäinen hakea yksin apteekista lääkettä?
Kihomatoja 13vuotiaalla tytöllä
Kihomadoistakärsivä
1
151
Vastaukset
Käy apteekissa ostamassa. Voit sanoa että ne tulee pikku veljelle tai jollekin muulle. Eine kysele mitään. Jos et itse löydä hyllystä kysy neuvoa.
-Mistä muuten huomasit että sulla on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun624499KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1593388Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582707Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492614- 1422596
- 241903
- 241751
- 301636
- 1741600
- 411313