Häpetkö siannaamaasi?

pig-feissille

Mitä ajattelet kun katsot sitä läskiä naamaasi peilistä? Kuvitteletko olevasi hyvännäköinen?

36

1568

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Häpeän

      Ajattelen, että tuota naamaa ei pitäisi olla olemassa. En kuvittele.

    • tietystikin

      Joo.

      • samatsulle

        kruik kruik!


    • porsas_

      näytänpäs mä ihanan sikkuraiselta ja saparokin näkyy

    • Kuritushuone

      No enhä näe sitä. Ruma ollut aina muutenkin. Kruik kruik toinenkin poski vaikka kaakeleita ajatellen.

      Oon maksanut iha vitun kova hinnan menneistä.

      Se 1. Oli 99,9999% droppi ja ei ois tapahtunut normisti. Ei pitäisi olla kummankaan vika. Räjäytettiin toisia sillon ja mut lynkattiin. Normisti ei mitenkään ois ollut mahdollista.

      2. En ikinä ois ollut sängys. Tämä todistaa kun ohjasin ulos ja tele tiedotkin. Papillakin sanoin ettei ikinä ois ollut mahdollista.

      2015 kirjoitin että miksettä ota jotain 1&2 kohteeksi. Enpä ollut tietoinen et ite saan syytteet. Eletty elämä todistaa sen vitun rankasti sellaista vastaan. 10v talsin vittu tietämättä mitään sellaisia syytteitä et oon "sellainen" kysyin papiltakin et olenko 1&2 sanottiin että en ole. No mut tää piti kyhätä skandaalimaximus käsikirjoitus kuten sekin et tiedettiin et menen ristin alle jo syyskuussa.

      No maailma on tällänen. Maksoin vitun kovan hinnan ja maksan sitä kokoajan _kaiken valveillaoloajan_.

      Mielestäni ihan käsittämättömästi yli tuomittu. Yritin tehdä rik. Ilm. Itsestä mut evätty. Murhastaki 2000 alussa ois selvinnyt varmaa helpommin.

      No maailma tekee mitä tekee. Eletty elämä kuitenkin kertoo etten ole sellainen. Olen 1&2 vastaan ollut aina. Katsokaa "peli illat T. R" kanssa rajiksessa. 10 v printti mitä mieltä olen itsekin.

      Myönnän 1 ei on ei mutta samalla skaalalla sais lynkata iha vitusti avoliitto/naimisissa olevia. Ei väkivaltaa. Lavastus se silti. Ei pitäisi tuomita kumpaakaan.

      2. Tein vitun typerästi mut aina ajattelin syytteiden vastaisesti mielessäni. Ns. Teletiedot.

      Joo mokaillut ihan vitusti elämässä. Rutkasti. Kadun ihan vitusti ja maksanut ja maksan kokoajan siitä.

      Tällästä tää vaan on. Nämä on kuitenkin tallentunut printtiin. Myönnän et mulkkukin menneisyydessä mut kovasti oppinu elämäkoulussa.

      Se 1. Oli optio mikä joko peukku ylös/alas. Meni alas. Niin kuin kysyin olenko sellainen "kyllä ja ei" kun kysyin. 1. Pitäisi hylätä molempien osalta. Rakastan edelleen 1. Elämä vaan meni miten meni. Erosta otan täyden syyn. Olin täys mulkku lapsellinen kyrpä. Kadun sitä.

      On paljon muitakin nauloja. Mut niihinkin on vaikutettu rutkasti "juojuojuo" "nillitys" "öyhöyhöyh" nukkena elellyt paskoissa elinoloissa johdateltuna viihteeksi.

      Tää pitää myydä ja olla skandaali. Eihän sellainen myy mikä on arkista.

      Kohta 3. En ymmärrä. En ole ja ei ole minua kiusattu.

      T. Typerys.

      • Surusäkki

        Räjäytettiin=rakastettiin.

        Sanakirja korj.

        Te teettä mitä teettä mutta tuo on totuus.

        Ongelma oli siinä et tän tietää muutkin (kaavio) ulolaita.

        Siksi avasin suuni kun tunsin tulleeni johdatelluksi. Kantamaan tämä risti. Kannankin. Kannan kaiken. Pyydän anteeksi. Olen tälläinen. Teen huonoja päätöksiäkin nykyisin.

        Pitää elellä sillä mitä on. Oishan tuo erillainenkin elämä kelvannut.

        Anteeksi kaikille ketä loukannut ja kiitos niille jotka olleet kivoja.


    • Ihmettelensyvästi

      Millainen rotta puhuu muista ihmisistä näin? Hyi...millainen niljakas.

      • kyllä samaa mieltä! ei ilm. aikuinen, täysi- ikäinen ihminen..

        ulkomuoto kun saattaa olla mitä tahansa, esim. sairauden takia tai muun.


    • OnnellinenPossu

      Miks pitäis hävetä? Ei oo koskaan tarvinnut olla yksin. Aina on löytänyt joku joka tykkää vierelle. Se nyt vaan on niin, et kauneus on katsojan silmässä ja meitä on moneen junaan. Joku tykkää possuista, toinen hevosnaamoista, kolmas hiirulaisista ja neljäs jänöistä.

    • HjuvaNjaamaOn

      Ontuva logiikka AP:lla. Miksi ja mitä pitäisi hävetä, jos on mielestään hyvännäköinen?

    • MinaIC

      Kaunis miä olen, toki ylipainoinen. En aiemmin oikein uskonut, että se saattaisi jopa jotakuta minimulkkua häiritä. :D

      Tykkään itsestäni näinkin, pidätköhän itsestäsi itse? ;D

    • Iteootnarsisti

      Katso itseäsi peilistä sieltä löytyy Aina Inkeri Ankeinen!

    • Nasukki

      Possut on söpöjä, tykkään.

    • VitunHyväKyssäri

      No en vitussa kuvittele. Kuvottava näky saatana. Miten osasitkin kysyä perkele?

    • Itkunpaikka

      Voi peiliin katsomisen on kamalaa. Ruma ja lihava olen. Ja aina yksin. Voi itku!

    • Yrittäjällä

      Asiakaskato

    • nomuttaminähän

      Olen komea sika! Ylpeästi katson peilistä :)

    • LolskisPolskis

      ITQ VINQ PARQ

    • aitoriitta

      Olen surullinen siitä että olen ylipainoinen. Se on totta.

      • dieetillemars

        se on asia, mille voi tehdä jotain


    • luotanliikaaihmisiin

      En ehdi hävetä. Enpä tästä häpeämällä muutu. Vituttaa lähteä taas sinne elämän pilaamisyksikköön töihin. Jos jossain on joku jumala vielä olemassa, please anna mun saada työpaikka muualta ja pian!

      • oppeliini1

        Kuinka monesta paikasta olet hakenut?
        Kuinka monta kieltävä vastausta olet saanut hakeluihisi? 99? no siteen se 100.s aivan varmasti on myöntävä!
        Jatka vain etsiskelyä. Aivan varmasti tärppää!!!!!


    • NäinO_0

      Olen ihan sujut itseni kanssa.. Toisin tuntuu olevan sinun laitasi.

    • porsaita äidin oomme kaikki, sinä ja minä jos oikein silmin katsotaan, ollaan porsaita elämän..

    • pietueronen10

      juicehan lauloi siasta näin joulun aikaan.

    • Oletkiusaaja

      Ei sun tarvi mun ulkonäöstä välittä. Ihmettelen mikä on perimmäinen syy miksi kommentoit ja ajattelet sitä jos inhoat? Olisiko se sittenkin välittämistä mutta kun et ole saanut huomiota niin muutut ikäväksi että saat huomioni?
      Lapsellista kiukuttelijaa en katsele.

    • 90p

      ylipaino on ylivoimaa

    • Juhasi

      Jumala on kompensoinut rumaa naamaani valtavalla peniksellä, joten ei haittaa.

    • kaikki ollaan erilaisii, omia persoonia

      eihän ylipaino nykyään häpeä asia ole, voi olla sairautta tai muita syitä miks painoa kertynyt.

      kuvitteletko olevasi hyvännäköinen? jos itse tyytyväinen, sinut itsensä kanssa mitä väliä sillon on mitä muut ajattelee.

      käyttääkö ihmiset aikaa ja pohdintaa, luuleeko joku olevansa hyvännäköinen ...

    • Tuffsselvittää

      Lihava naamani saadaan kyllä kauniiksi, meikillä ja ilman, älä suotta huolehdi liikaa

    • MinullaOnLihavatKasvot

      Mutta isot silmät jotka ovat aivan sokeat.

    • vaikka en varsinaista possunnaamaa ole koskaan omistanutkaan, niin kyllä olen hävennyt, kun en ole kaunis. mutta jokainen on, persoonallisella tavallaan tärkeä, kaikki eivät ole kauniita, eivät edes omalla tavallaan, se vaan on niin.

    • aitoriitta

      Nyt minulle riittää. Enköhän ole saanut tätä jo tarpeeksi. Tämä menee vaan pahemmaksi. Ymmärrän kyllä muistakin viesteistä, mitä ajattelet minusta. Sinun ei tarvitse enää olla minun kanssani tekemisissä ja minullekin olisi helpotus, jos tämä viesteily loppuisi. Minulla on hyvä elämä ja aion lopullisesti kääntyä sen puoleen. Hyvää loppuelämää sinulle mies. Olet auttanut minua kyllä mutta nyt ei tunnu enää hyvältä. Kehityn eteenpäin omassa ja mieheni mukavassa ohjauksessa. Hyvästä oppii kuitenkin enemmän kuin pahasta.

    • Anonyymi

      Ajattelen että ap:llä on sian aivot, mitä välii siis jos mulla on sian naama. Kumman itse valitsisit? Ai jaa niin valitsit jo sian aivosi kertomalla mitä sian aivoissasi liikkuu

    • Anonyymi

      Tiedän olevani ruma vaikka en läski olisikaan. Ei mun rumuus laihtumalla katoa, yhtä ruma olen silloinkin. Mulle on onneks aina tehty selväks se ett olen ruma, ei liikoja luuloja ollut ikinä omasta ulkonäöstä. Mulle sanoi yks tuttu aikoinaan etten laihtumalla muutu paremman näköiseks ja ettei sen takia kannata enempää laihduttaa. Mulle on yks vieraskin henkilö työntänyt ison peilin mun naaman eteen kiinni ja sanonut ett kato miten ruma naama näkyy, totesin vain naamani näyttäneen yhtä rumalta kun viimeks peiliin vilkaisin. Rumuuteni takia en tykkää olla kuvissa mukana, menee koko kuva pilalle ihan mun takia. Koko peruskoulun ajan kiusattiin ulkonäössä olleen vian takia, silloin en ollut edes läski. Olen saanut potkutkin naamani takia, se näytti kuulema petolinnunperseeltä. Joten aika sekasin olisin jos kuvittelisin olevani hyvännäköinen tällä naamallani. Ei hyödytä edes hävetä rumaa naamaani, ei se rumuus häpeämällä katoa. Mieluummin liikun pimeään aikaan ulkona, mutt harmi kun kesäisin on valoisaa, yritänkin äkkiä käydä asiat hoitamassa kaupungilla etten ahdistuta muita liikaa rumalla kuorellani. Enää en edes yritä laittautua eli meikata, ei mun naaman rumuus meikeillä katoa. Joskus kadun sitä, etten sanonut muille totuuksia heidän ei niin kauniista ulkonäöstä, kun he mun ulkonäköä ruotivat luontaantyöntävän näköiseksi. Olis pitänyt sanoa, ettei hekään kuvittelis liikoja itsestään, tuttujen keskenhän totuuksien sanominen on luvallista ja suotavaakin palauttaa toiset maanpinnalle.

    • Anonyymi

      Ajattelen, et oon nätti ku sika pienenä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1829
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe