Auttaako uudet työvuorot

uupeloko

Jo toistamiseen Warkauden Lehti uutisoi;,Varkauden kaupunki aikoo kokeilla kotihoidossa uudenlaista työvuoromallia, joka vähentäisi työntekijöiden sairauspoissaoloja.

Käsittääkö tämä näitä lähihoitajia, jotka käy vanhusten luona ostopalveluina?

16

380

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hälyhölypöly

      Voi uuvelo,ei tiedä.

      • sisarhelläväsynyt

        Ettei olisi itse "uuvelo", joka on sairauslomilla "pakollisetpäivät".
        Monenenpäivänlomillla vaan sidukanostoon /juontiinja ,sitten jaksetaan entistävähemmän.


    • Roppositio

      Vuosaaren vanhainkodissa on malli käytössä ja toimii ja kyseessä on Varkauden kaupungin kotihoitohenkilöstö..Säästö 7000€ ja vähenee sairuspoissaolot .sinä apina joka lörvit että kaupungin kuluja lisää paskaideat nyt iskit hampaas kiveen,lisäksi PääministeriSipilän työrymässä oli Kelalle lähettämäni toimenpide-ehdotus tukien yhdidtämisestä.Antti Rinne ei niistä päätä jos edes hallitykseen pääsee.Rajamäki oli eduskunnassa tukia leikkaamassa .Opppsitiosta on hyvä huudella

    • helpotustyötovereillekin

      Parempi olisi jäädä kokonaan lomille tai vaihtaa ammattia!

    • mokomiahyggeilijoita

      Laiskurit kilometritehtaalle vaan.

    • pidetäänihanaa

      Ei välttämättä tarvitse olla laiskuri, mutta jos ei ole pätevyyttä .Taitoa vaatii myös jakaa työt oikeilleosaaville? Naisvaltaisilla työpaikoilla tahtoo olla "ompeluseurameininkiä",että oo sinä mun kaa, että mennään kun on mukavaa, vaikka työ kärsisi ja asiakkaat ennenkaikkea.

    • uuvelominäkin

      Kotisairaanhoitoako?

    • Uuvelovelo

      Kalakukkoo ostasin. Onko tekijöitä??

      • liehujatsekoilee

        Höseltäkäähän vielä kukon kimpussa, työ pitää ensin hoitaa hyvin ja sitten haaveilla omista bsneksistään, jos taitoa riittää.Älä hyvä hoitsu liehu.


      • Artistalalla

        Just juu. Onneksi olen itsenäinen.


    • Ahvenkukkoa

      Laitatko tiedot, otan yhteyttä.

    • nallesairastaa

      Media kertoo, Helsingissä valehoitajia, onko varkaudessakin?

      • Epäreilu

        Joroisissa on.


    • TuhKamunat

      Varkaudessa on valerolla-akkoja .Äypuhelin rollausta voisi käydä opetttamassa kurssilla .Mekii halutaan oppia rollaamaan

    • Rollausrock

      Rollataan rollataan .Älypuhelimella toisia mollataan.Rollataan rollataan aamulla viikonloppuina kännissä kontataan.Tupakka ,puhelin sekä kalja se on rollauksen elämän malja.Pentuja lisää yöllä jyystetään,aamulla kahvia ryystetään

    • Mällirectum

      Tuhkaluukku auki täältä tulee nahkahauki .jääpi auki naisen suu kun rektumiin mällit ruiskuu

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      276
      2974
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      76
      1538
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1270
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1190
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1077
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe