Kannattaa kerätä koirankakat!

Pipsa45

Kannattaa kerätä koirankakat! Olin just viemässä lasinkeräykseen käyttämättömäksi jääneitä kuoharilaseja ja kompastuin koirankakkaan! Oli niin paljon koiran kakkaa siinä mun oikoreitillä ja pakastuttua jäätynyt tosi liukkaaksi! Lasithan meni sitten siihen kaistaleelle ihan säpäleiksi eikä tuolta lumen ja koirankakan seasta saanut kerättyä, kuin kuoharilasien jalat. Nyt ne saattaa olla sitten lumien sulettua koirien riesana :(

Tosi harmi jos jonkun koira teloo nyt siihen sitten tassunsa ja oon tosi pahoillani. Voisin tietysti viedä jonkun lapun sinne, että varokaa lasinsiruja, mutta en tiiä lukisiko kukaan puuhun kiinnitettyä muistilappua? Mulla ei ole mitään kylttejä nyt valitettavasti ja oon flunssassa, niin ei ole voimia lähteä rautakaupasta hakemaan tarpeita sellaiseen.

Kannattaa varmaan jatkossa kuitenkin kerätä ne kakat ettei kukaan tosi helposti särkyviä laseja kuljettava ihminen kompastu niihin!

10

193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KoirahullunKivaa

      Nämä koirahullut on kyllä parhaita naapureita kerrostaloissa. Heillä on oikeus paskoa ympäristöä miten huvittaa. Heillä on oikeus jättää koiransa haukkumaan tuntikausiksi päivittäin. Heillä on ihan omat säännöt kaikille muille, mutta itse eivät mitään sääntöjä kykene noudattamaan. Heidän toimintansa perustuu aina siihen, "niin mutku muutkin tekee jotain väärää", niin heilläkin on oikeus. Kaksi väärää koirahullun matematiikalla kumoaa toisensa. Ja tietysti onhan täällä muitakin roskia, kuten tupakan tumppaa, niin miksi ei paskat sinne mahdu? Koirahullu on siitäkin mukava, että he ottavat vain hyödyt koirastaan ja ne haitat on muiden haittoja. Koirahullun logiikka on aina pettämätön!

      On taas niin hienoa kun kevät saapuu ja näiden koirahullujen pikku rakkien tekemät ulostekeot alkavat haista. Piristää kummasti, kun paskat on jätetty takapihalla, etupihalle ja tietysti tienvarsien viereen, sekä polkujen päälle. Eihän nyt nirppanokka narsisti koirahullu mitään paskoja kerää, mutta heidän mielestään muiden kuitenkin olisi ne kerättävä.

      Mistä kummasta johtuu viha koirahulluja kohtaan?😁😂😋

      • noitanäkyyvälillä

        Koirahullu on ihminen joka sekoaa koiran läsnäolosta tai kakoista Tänäänkin yksi koirahullu juoksi ihan vierestäni,yrittäen saada koirani ärsyyntymään.Ei tehonnut, nauroin hänen peräänsä.Mahto reppanalla mennä päivä pilalle.


      • KoirahullunKivaa

        Ja sieltä löytyy eka koirahullu!😁


      • Koiranaapuriinkiitos

        Koiran omistajan minäkin ottaisin mieluusti naapuriksi.Parempi se koira naapurissa, kun arvaamattomasti käyttäytyvät juopot ja narkit.


      • Toiveesi.toteutukoon
        Koiranaapuriinkiitos kirjoitti:

        Koiran omistajan minäkin ottaisin mieluusti naapuriksi.Parempi se koira naapurissa, kun arvaamattomasti käyttäytyvät juopot ja narkit.

        Monella juopolla ja narkomaanilla on koira, usein iso sellainen. Saattavat olla arvaamattomia.


      • kjlkhjklbv
        Toiveesi.toteutukoon kirjoitti:

        Monella juopolla ja narkomaanilla on koira, usein iso sellainen. Saattavat olla arvaamattomia.

        Etkö lukenut.Mielummin koira, kuin juoppo tai narkki, hän kirjoitti.Ei lukenut et mieluusti molemmat.
        Meidän talossa oli sekakäyttäjällä hetken koira, pari kk, mut luopu onneks ite siitä .Ja hyvä niin, ei koirat sovi päihdeongelmaisille.Liikaa vastuuta, ja kuluja.


    • mainemeneejakunnia

      Oot kyllä vastuussa levittämistäsi laseista.Voi jonkun lapsi kaatua, ja loukata kätensä laseihisi.Sinuna menisin siivoamaan ne kiiruusti pois, ennenkun joku loukkaa.
      Ja varmasti kaikki luulevat et oot tahallas niit levittäny, ja joku varmaan näkikin.Tosi kurja sulle, jos jäät kiinni siitä .

      • opettelekäytöstavat

        Ei mulla koiraa ole.Jos ite näkisin et joku jättää tarkotuksella lasinsiruja kävelytielle tai vastaavalle pitäisin tosi vastuuttomana.Ja lasinsirujen jättäjiä, en arvosta ollenkaan.Saattaisin ilmoittaa jopa virkavallalle, tahallusesta vaaran aiheuttamisesta.Sirut ei katoa, pyörän tenkaat, lapset ja koiratkin ovat vaarassa.
        Sinulla tuo käytös on heikkoa ulosannistasi päätellen.Jos sulla on pahaolo, niin se ei parane netissä raivoamalla.Hyvät käytöstavat kertoo ihmisestä ja hänen mielenterveydestään paljon.


      • Hyvähyväjuu
        opettelekäytöstavat kirjoitti:

        Ei mulla koiraa ole.Jos ite näkisin et joku jättää tarkotuksella lasinsiruja kävelytielle tai vastaavalle pitäisin tosi vastuuttomana.Ja lasinsirujen jättäjiä, en arvosta ollenkaan.Saattaisin ilmoittaa jopa virkavallalle, tahallusesta vaaran aiheuttamisesta.Sirut ei katoa, pyörän tenkaat, lapset ja koiratkin ovat vaarassa.
        Sinulla tuo käytös on heikkoa ulosannistasi päätellen.Jos sulla on pahaolo, niin se ei parane netissä raivoamalla.Hyvät käytöstavat kertoo ihmisestä ja hänen mielenterveydestään paljon.

        Aina kannattaa ilmottaa, loppuu tihutyöt sakkojen ja kuulustelun myötä😉


      • KoirahullunKivaa

        Höpö höpö!😁


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1874
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1620
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe