Olen homo ja menossa ekaa kertaa Alanyaan.

PikkuNakki

Olen aivan innoissani. Nättejä poikia joka baari tulvillaan eikä paikallisia naisia missään! On siis aivan pakko olla mahtavia mahiksia lemmen leikkeihin.
Olen katsonut kieli poskella paikallisia poikia:
https://www.youtube.com/watch?v=qVrhjM16ZZ0

10

831

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ykälään

Homppeleille Gambia on varmempi paikka ja siinä mielessä mielekkäämpää matkustaa sinne miestenkin paratiisiin.

• PyllytPaukkuvatYössä

Alanyassa oli takavuosina useita gay- baareja. Enää näitä ei ole koska islamisaatio etenee vauhdilla ja media rummuttaa homoja vastaan. He joutuvat pakenemaan maan alle.
      Aloittajan ei kuitenkaan tarvitse huolestua. Miesseuraa saat joka ikisestä nykybaaristakin.
      Älä kuitenkaan pukeudu mekkoon.

• Hinttilaari

Mielenkiintoinen aihe josta vaietaan. Täällä suomessa on homot nostettu arvostettuun asemaan. Kaikkein korkeimmalla yhteiskuntamme hierarkiassa ovat värilliset maahanmuuttajahomot. Heidän kunniakseen järjestetään ensi kesänä useita valtaisia pride- paraateja.
      Ajattelin viedä niihin myös pienet poikani ja opettaa heille pyllyreiän monia käyttötarkoituksia. Näin he tulevat nousemaan aikanaan yhteiskunnan arvoasteikossa.

Turkissa asiat menevät toiseen suuntaan. Onko se maku- vai järkiasia jääköön lukijoiden pohdittavaksi.

• PaskaTuuri

Geeniensä vuoksi tuo on todennäköisesti pojillesi ainoa keino menestykseen elämässä.

• OikeaKasvatusKunniaan

Kaikkien isien on nyt huolehdittava poikiensa sukupuolikasvatuksesta.
        Heidät on opetettava kyseenalaistamaan sukupuolensa. Autot ja muut poikamaset leikkikalut on poistettava käytöstä ja korvattava nukeilla ja röyhelöhameilla.

Valistuspiirroksiin on lisättävä siittimen ja vaginan lisäksi myös peräaukko sekä kerrottava että myös mies voi synnyttää.

• OmaHuolesi

Ei kaikkien, vain paskageenisten hölmöläisten.

• KäsitteetNytOikein

Huomautan kohteliaimmin tuolle poikiensa sukupuolikasvattajalle ettei enää saa sanoa lapsiaan tytöiksi ja pojiksi.
        Nykykäytännön mukaisesti he ovat sukupuolioletettuja.

• VesitykkiOnKiva
    • HintitKunniaan

Turkissa poliisi hajoittaa pride- kulkueet vesitykein ja joukkopamputtamisilla.
      Suomessa pride- kulkueet ovat valtiovallan erityissuojelussa joihin ottaa osaa homoja armeijasta ja poliisivoimista.

Kumpi parempi?

• jeppullis

Osta vain menolippu

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7605
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4193
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3695
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3180
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2866
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      60
      2534
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2388
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51