Sinä mies, tunnet minut !

Ko_

Mä istun tässä sohvalla .. jalat suorassa .. läppäri sylissä .. ja mietin .. 💻

Mitä mä oikein kirjoitan, tiedän mitä haluan, haluan olla jonkinlaisessa 3 asteen yhteydessä sinuun, mutten halua rikkoa sinun suhdetta toiseen ihmiseen, jos *hänet* on, siitä en ole varma, mutta varmuuden vuoksi ... *juu nou* .. ja toisaalta sinun PITÄÄ kertoa jos sinulla on suhde, niin lopetan ! 👣

"On vaikeampi peittää tunteita, joita meillä on, kuin teeskennellä tunteita, joita meillä ei ole"
-François de la Rochefoucauld.-

15

409

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eiolesuhteitaei

      Älä nyt viitti.

      • Ko_

        💕 ...
        👄


    • aitoriitta

      Älä vielä mee nukkuu. Mietitään tätä vielä. Minä haluan lopettaa kolmannen asteen yhteyden. Rakastan miestäni enkä ketään muuta. Olet hyvä sparraaja mutta hankin sen palvelun muualta. Meillä molemmilla taitaa olla ystäväpuutetta mutta sinulla ainakin taitaa olla muitakin ystäviä ja on minullakin. Perhetuttavuus välillämme ei taida onnistua. Liian paljon jännitteitä monin tavoin. Toivottavasti olet samaa mieltä. Sitten et enää lähettäisi viestejä minulle enkä minä vastaisi.

      • aitoriitta

        Et vastaa mutta edellinen on se mitä haluan
        Aion lopettaa palstan seuraamisen joka tapauksessa. Ei vaan tunnu oikealta
        Toivon että olet samaa mieltä. Tässä ei ole järkeä eikä minkäänlaista tulevaisuutta.


      • autojorma
        aitoriitta kirjoitti:

        Et vastaa mutta edellinen on se mitä haluan
        Aion lopettaa palstan seuraamisen joka tapauksessa. Ei vaan tunnu oikealta
        Toivon että olet samaa mieltä. Tässä ei ole järkeä eikä minkäänlaista tulevaisuutta.

        Minä taas aion seurata palstaa joka päivä ja kommentoida. On niin kiva kirjoittaa tänne julkista päiväkirjaa ja kaivata omaa rakasta poikaystävää😍!


      • Ko_
        aitoriitta kirjoitti:

        Et vastaa mutta edellinen on se mitä haluan
        Aion lopettaa palstan seuraamisen joka tapauksessa. Ei vaan tunnu oikealta
        Toivon että olet samaa mieltä. Tässä ei ole järkeä eikä minkäänlaista tulevaisuutta.

        Ei ollut sinulle aitoriitta. AP viesti oli N ➡ M


      • ollaankohansamaltaosasto
        autojorma kirjoitti:

        Minä taas aion seurata palstaa joka päivä ja kommentoida. On niin kiva kirjoittaa tänne julkista päiväkirjaa ja kaivata omaa rakasta poikaystävää😍!

        Tää oli tämän päivän paras!!!
        Nauratti niin,että koski ainoaan vatsalihakseeni :D

        Se oli tuo autojorma.Niin aitoa tekstiä,,
        Mukavaa päivää Jormalle.Sulla on huumori kohillaan...

        Tää lähtee nyt päivän askareisiin ja töihinkin..."hymyilee hänelle" ...


    • Lusmulle

      Petturi Mika valehtelee.

      • Ko_

        Miksi hän valehtelee?


    • Hohhoijaahoh

      Ko_ on läski Ellu.

    • ajattelinvaa

      Älä pidä läppäriä liian tiiviisti sylissä meinaan vaan, että paikat kuumenee.. siis eihän läppäreis yleens mitään paikkoja oo niinku esim. renkaissa on, mut ne kuumenee silti..
      tätä o vähän vaikee selittää naiselle tietty kun teil on se oma logiikka niin.....mut

      • Ko_

        Kiitos huolenpidosta, ei minun paikat kuumenee yhtään .. 🔥


      • enkattelesellasia

        Miehillä ne paikat kuumeenee läppäri sylissä. Mutta se johtuu siitä, mitä sieltä tuijottelette.


    • olematontuleva

      Sä oot niin vaikee. Ja mulla on vaikee. Pelkkää vaikeutta kaikki. Mut
      en sua unoha, vaikka pitäisi. Ehkä jo huomenna. Unohan. En jaksanu tänään.

      • Ko_

        No-noh, et saa unohda minut, se on melkein lakin kirjaan kirjoitettu ja kielletty unohtaa! 😇


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      3671
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2248
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      90
      1675
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe