Onko kukaan kokeillut Canon I-SENSYS LBP7010C printterin asentamista alla olevan ohjeen mukaan Linux Min 18.2:een sen jälkeen, kun ajuri on asennettu?
The printer is connected and powered on.
Open a terminal/console and check if the usb kernel modules are loaded
$ lsmod | grep usb
usblp 22891 0
usbhid 52659 0
hid 106148 2 hid_generic,usbhid
Unplug the USB printer cable from your computer and enter this command:
$ tail -f /var/log/syslog
Reconnect the USB printer cable, you should see some messages appearing.
Jos saisin toimimaan, voisin luopua Windows kympistä pöytäkoneessani.
Printteri Mint 18.2:een
3
137
Vastaukset
- ajurit.valmiina
Yleispien tulostinmerkkien ajurit pitäis olla linuxissa jo valmiina. Mielestäni ei tarvii
asentaa erillistä ajuria. Senkus vaan tökkää printterin kiinni usb väylään.
http://linuxmint-fi.info/skannaus-ja-tulostus/
Latasitiko ajurit canonin sivuilta ??
https://www.canon.co.uk/support/consumer_products/products/printers/laser/i-sensys_lbp7010c.aspx?type=download&language=&os=LINUX - Turbo-Urpo
Ellei Järjestelmä valikosta löydy valintaa "Tulostimet"
CTRL ALT T
sudo apt install system-config-printer-gnome
Tuon jälkeen valinta pitäisi löytyä, ellei vieläkään sitä ole kokeile
CTRL ALT T
system-config-printer
Sitten vain lisäät uuden kirjoittimen. Ei ole minulle tullut kohdalle vastaavaa tilannetta, aina on jakelut tunnistaneet HP:n kirjoittimen automaattisesti. - windows.printterijako
Tunnistavatko myös Windows - koneen printterinjaon? Mulla olis sama printteri käytössä windows - koneessa ja haluaisin tämä hyötytietokoneeni toimimaan Mintin kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.33513680- 2355530
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny113098- 1712262
- 1372139
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il131768Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos981439Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon461266Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411176- 891110