Reaganilta: Kärsämäki mainittu puoli seitsemässä

12

438

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Putous-ohjelmassa
    • nolohko.a

      On aina yhtä noloa kun esim. iltalehti kirjoittaa isoja otsikoita tyyliin = Suomi mainittu. Oli kyseessä joko jokin ulkomaalainen sarja, talk shown juontaja, näyttelijä tms. Joka kerta suomi juntti rientää television ääreltä ulos huutamaan kuinka suomi mainittiin televisiossa kuin amazonin viidakosta olisi löydetty intiaaniheimo jonka olemassaolo ei ole koskaan aikaisemmin ollut muun maailman tietoisuudessa.

      Sana kärsämäki mainittiin vautsi vau. Eipä tullut avausta kun jokin aika takaperin uutisissa oli kuvaa kärsämäen terveyskeskuksesta ulkoa ja sisää aiheena Attendon myyntiaikeet...Sykähdyttävästi

      • könttäsumma

        Avaappa REAGAN hiukan Kärsämäen kunnan ja ATTENDON kanssa tehtyä SOTE palvelusopimusta könttäsummalla, khpuheenjohtajana allekirjoitit kunnan puolesta sopimuksen. Alueuutisissa TV, tuotiin esille se, kuinka attendo lopettaa terveyspalvelujen tuottamisen kesänkorvalla kärsämäellä.


      • könttäsumma kirjoitti:

        Avaappa REAGAN hiukan Kärsämäen kunnan ja ATTENDON kanssa tehtyä SOTE palvelusopimusta könttäsummalla, khpuheenjohtajana allekirjoitit kunnan puolesta sopimuksen. Alueuutisissa TV, tuotiin esille se, kuinka attendo lopettaa terveyspalvelujen tuottamisen kesänkorvalla kärsämäellä.

        Huomenta sinulle "könttäsumma." Olen aktiivisesti mukana seuraamassa Attendon toimintaa joten voin vahvistaa kertomasi, mutta vain joiltain osin. Olet oikeassa siinä, että Attendo todellakin harkitsee joitakin terveyspalveluidensa uudelleen priorisoimista tai niistä luopumista. Mutta kommenttisi loppuosa, koskien Kärsämäkeä, on valeuutinen. :) Pysytään asiassa. :)


      • A-aktiiville
        reagan kirjoitti:

        Huomenta sinulle "könttäsumma." Olen aktiivisesti mukana seuraamassa Attendon toimintaa joten voin vahvistaa kertomasi, mutta vain joiltain osin. Olet oikeassa siinä, että Attendo todellakin harkitsee joitakin terveyspalveluidensa uudelleen priorisoimista tai niistä luopumista. Mutta kommenttisi loppuosa, koskien Kärsämäkeä, on valeuutinen. :) Pysytään asiassa. :)

        Sinä sen sanoit "aktiivi" kuvatessasi osuuttasi kautta asennettasi Attendoon. Osuva vertauskuva "aktiivi" mielikuva kaivinkoneeseen itseään kahlitsevasta viherpiipertäjästä on kohdallasi vahva aiheen vain ollessa toisaalla. Eipä silti, kahlekuvaus toki sopii kuvaan kuntaa sitovan sopimuksen Attendon kanssa vai olisiko vertauskuva pallo jalassa parempi?

        Lukuisia avauksia ulkoistamisen kautta saavutettavasta maan päällisestä paratiisista jota ikävä kyllä pilaa kärsämäen räkytysosasto tms. vertauskuvia joilla aina yhtä "asiallisesti" kohteitasi mustamaalaat itseäsi kehuessa sekä ulkoistamisen ihanuudesta saarnatessasi.

        "Pysytyään asiassa" linjalla jatkaen ei ole kauan kun kirjoitit taas avauksen aikaisempien jatkoksi ulkoistamisen ihanuudesta (aktiivi) ivaten pyhäjärvisten pyllylleen menevää eroa selänteestä (Sipilä esti kokonaisulkoistamiset kärsämäestä viisastuneena) tuoden taas julki kuinka kärsämäen suuret johtajat siinä onnistui. Kepujen kapina kepuja vastaan asia lyhyesti esitettynä ja vastustajat ovat ikäviä ihmisiä jotka eivät vieläkään ymmärrä seurata suuria johtajiaan suu kiinni muiden taivaspaikkaa tavoittelevien lampaiden tavoin. Lampailla tarkoitan joo joo osaston edustajia jotka turvaavat oman tulevaisuutensa sekä aseman kärsämäen kuntapolitiikassa luovuttamalla ajattelupuolen muille.

        Viitaten edelliseen älä nuolaise ennen kuin tipahtaa koska kärsämäki on se osapuoli jonka Attendo ehkä keväällä jättää jatkaen pyhäjärvellä uuden hoivakodin merkeissä. Kumpi on siis voittajan asemassa kärsämäki vai pyhäjärvi? No älä huolehdi mikäli Attendo kihlauksensa purkaa jäähän sinulle esteri care lohduksi.


      • sanootrumpintwitter
        A-aktiiville kirjoitti:

        Sinä sen sanoit "aktiivi" kuvatessasi osuuttasi kautta asennettasi Attendoon. Osuva vertauskuva "aktiivi" mielikuva kaivinkoneeseen itseään kahlitsevasta viherpiipertäjästä on kohdallasi vahva aiheen vain ollessa toisaalla. Eipä silti, kahlekuvaus toki sopii kuvaan kuntaa sitovan sopimuksen Attendon kanssa vai olisiko vertauskuva pallo jalassa parempi?

        Lukuisia avauksia ulkoistamisen kautta saavutettavasta maan päällisestä paratiisista jota ikävä kyllä pilaa kärsämäen räkytysosasto tms. vertauskuvia joilla aina yhtä "asiallisesti" kohteitasi mustamaalaat itseäsi kehuessa sekä ulkoistamisen ihanuudesta saarnatessasi.

        "Pysytyään asiassa" linjalla jatkaen ei ole kauan kun kirjoitit taas avauksen aikaisempien jatkoksi ulkoistamisen ihanuudesta (aktiivi) ivaten pyhäjärvisten pyllylleen menevää eroa selänteestä (Sipilä esti kokonaisulkoistamiset kärsämäestä viisastuneena) tuoden taas julki kuinka kärsämäen suuret johtajat siinä onnistui. Kepujen kapina kepuja vastaan asia lyhyesti esitettynä ja vastustajat ovat ikäviä ihmisiä jotka eivät vieläkään ymmärrä seurata suuria johtajiaan suu kiinni muiden taivaspaikkaa tavoittelevien lampaiden tavoin. Lampailla tarkoitan joo joo osaston edustajia jotka turvaavat oman tulevaisuutensa sekä aseman kärsämäen kuntapolitiikassa luovuttamalla ajattelupuolen muille.

        Viitaten edelliseen älä nuolaise ennen kuin tipahtaa koska kärsämäki on se osapuoli jonka Attendo ehkä keväällä jättää jatkaen pyhäjärvellä uuden hoivakodin merkeissä. Kumpi on siis voittajan asemassa kärsämäki vai pyhäjärvi? No älä huolehdi mikäli Attendo kihlauksensa purkaa jäähän sinulle esteri care lohduksi.

        fake news, fake news, fake news.


    • 54vuottaverojamaksanut

      niin, kansa oottaa tietoo, eivät vain tohdi kysellä, kun eivät tiedä miten ja mitä kysyä, vain kaikkein pölkyimmät, minä mukaan lukien kysyy, kysyisin, että mitkä on Attelle tulevat sanktiot moisesta tempusta, siis siinä sopparissa määritelty?

      • AtteJaAtte

        Onko se Atte aina ja iankaikkisesti kärsäkkäitten keisari vai kuka kun sitä niin palvotte ja nimeä kovin mainitaan?


    • koulusäästöä

      näkyykö kyllällä muuta kuin kintulle kusevia koiria, sitävainmeinaan, että joko nekin tietää tilanteen,
      joku just ilimotti, et kirkonkylän lapset saksaan eliittikouluun ja laitakyläläiset normaalit kuin ennenkin Psläisiksi, mutta Soten erityisluokalta valmistu mamuja hampurilaisen paistajaksi.

    • kämäkämäkämä

      Wittuun koko Turpakukkula...

      • käräjämäki

        Lähtikö hammas juurineen? Vähn reegania matkin.


    • sdfghjk

      Atte haluaa eroon huonosta sopimuksesta. Joutuu hoitamaan kärsämäkisiä tappiolla. Todelliset kustannukset miljoonia enemmän kuin Kärsämäki maksaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      137
      987
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      599
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe