Mielenkiintoinen Ja..k.

SinustaMiespuhutaan

.. paljon tiedän vaikkei hän ole mitään kertonutkaan.. mielenkiintoista kaikinpuolin, sanoisin. ;) muka niin kiltti ja pervo kuin mikä :D

25

710

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eivässykkä

      Varo ettei sille miehelle satu vahinko, kun tuhoaa toisen onnen voi pilkka osua omaan nilkkaan...

    • paskahousujadeittailet

      Otin jo selville tämän miehen olinpaikan, kenen onni tuhotaan hän sen kostakoon, et ole nähnyt kun suutun oikeasti, tulee rumaa jälkeä kun näen tuon miehen tai siis vätyksen

      • sielläsesyyon

        Kyseinen mies vienyt vaimosi? Kannattaneen katsoa peiliin.


      • tämäontotuussuuri

        Taas homo tapaus. Naiset on käyttöä varten. Kunnon mies saa naisen pysymään, mutta noilta kummajaisilta ne lähtee kävelee.


      • röhhöh

        Ota sitte omaat muovisäkit mukaan, savipassi. xd


      • betonikengätjalkaan
        röhhöh kirjoitti:

        Ota sitte omaat muovisäkit mukaan, savipassi. xd

        Hauskaa huomata miten ihmiset omii provot, joo vo iolla mauton provo mutta kuitenkin kommenteista päätellen ei taida itellä olla ne asiat niin hyvin. Naisen saisin vaikka heti joko ihan seksiin tai suhteeseen mutta ihan vaan sinkkuna aattelin pysyä kun luottamus petetty ja ihan ilman omaa syytä.
        Mutta hei onhan täällä tyhmempiäkin provoja.
        Kumma kyllä on lähes kaikki exät itkeny aina takas mua kun huomanneet että olin se kärsivällisempi joka yritti loppuun asti, harmi että ei ole vieläkään tullut sitä oikeesti aikuista naista siis ihan henkisestikin vaan tuli sellanen joka ensin antaa ymmärtää että ainakin pitää ihan ystävä mielessä ja sitten kun joko en tehny haluttua alotetta uudelleen taikka se että hänellä onkin tunteita niin sitten aletaan leikkimään, vääristeleen asioita ja kehdataan vielä , pitää tyhmänä ettei huomaa missä mennään, asiat tulisi aina kuitenkin puhua jos joku vaivaa ja kyllä omassa asiassani tiedän että joku häntä mussa häiritsee, miksi olla ensin ystävällinen, en ole edes suhetta vaatinu, ja käyttäytynyt olen, en yhtään pahaa sanaa ole sanonut. No kaippa jotkut sitten saa ite käyttäytyä kuten huvittaa ja samalla muita haukkua käytöstavoista ja muuten ihan tiedoksi että ette tiedä koko tilannetta niin turha tull apätemään, joskus asiat on niin että se vika ei välttämättä ole miehessä tai naisessa että ihan vaan toisessa osapuolessa.


      • hahahahahaahahahah

        Mielenkiintosta muutenkin kun ihan sama mitä someen kirjottaa niin tosissaan se otetaan :D
        Sori sille joka homoksi väitti, en ole valitettvasti kiinnostunut sun kaltasista homo miehistä kun oon hetero.


      • katsopeiliin

        Ei sua kukaan väittänyt homoksi, homojen naiset nyt vaan lähtee.


      • enemmänkatsonkuuseimmat
        katsopeiliin kirjoitti:

        Ei sua kukaan väittänyt homoksi, homojen naiset nyt vaan lähtee.

        Kertoo kyllä sun henkisestä iästä homottelut, sori kun joudun tuottaan pettymyksen mutta multa ei ole kukaan naista koskaan vienyt ja ihan tiedoksi että saan naista millon haluan, mutta katsos kun oikeasti ja aidosti rakastuu niin toisin kuin sun kaltaset naisilla pelailijat jaluovuttajat niin itse katson asian ihan loppuun asti koska se voi hyväö suhde siitä syntyä ja mull aon ihan oikeassa elämässä tämä kohde ja nähdäänkin ihan livenä.
        Taidat itse olla kiinnostunut miehistä kun noin pitää tuota sanaa viljellä?
        Tiedätkös muuten seksi on yksi asia mistä kukaan nainen ei ole koskaan valittanut, aina sanoneet että paras kaikista aiemmista kato kun osaan ottaa naisen huomioon mistä sull aei oo mitään hajua, liekö pallitkaan laskeutunu vielä?
        Älä vaivaudu kirjotteleen enemmän kun et pysty loukkaamaan vaan saan aina vaan isommat naurut, myös tapa joll akommentoit vastakommentteja kertoo paljolti järjen juoksustasi, ei minkaanlaisesta rakentavasta hajuakaan ja kyllä se sull akolahtelee kun jatkat...
        :):):)::):):):):):):):):))):):):):):))


      • leikitäänlisää
        enemmänkatsonkuuseimmat kirjoitti:

        Kertoo kyllä sun henkisestä iästä homottelut, sori kun joudun tuottaan pettymyksen mutta multa ei ole kukaan naista koskaan vienyt ja ihan tiedoksi että saan naista millon haluan, mutta katsos kun oikeasti ja aidosti rakastuu niin toisin kuin sun kaltaset naisilla pelailijat jaluovuttajat niin itse katson asian ihan loppuun asti koska se voi hyväö suhde siitä syntyä ja mull aon ihan oikeassa elämässä tämä kohde ja nähdäänkin ihan livenä.
        Taidat itse olla kiinnostunut miehistä kun noin pitää tuota sanaa viljellä?
        Tiedätkös muuten seksi on yksi asia mistä kukaan nainen ei ole koskaan valittanut, aina sanoneet että paras kaikista aiemmista kato kun osaan ottaa naisen huomioon mistä sull aei oo mitään hajua, liekö pallitkaan laskeutunu vielä?
        Älä vaivaudu kirjotteleen enemmän kun et pysty loukkaamaan vaan saan aina vaan isommat naurut, myös tapa joll akommentoit vastakommentteja kertoo paljolti järjen juoksustasi, ei minkaanlaisesta rakentavasta hajuakaan ja kyllä se sull akolahtelee kun jatkat...
        :):):)::):):):):):):):):))):):):):):))

        Homo ei luovuta. Jopa alkoi puolustautuminen.


      • nysämunalerppu

        Voi olla myös pienimunainen mies, joten akka lähtee.


      • seoikeaTmies
        nysämunalerppu kirjoitti:

        Voi olla myös pienimunainen mies, joten akka lähtee.

        Yleensä se pieni muna on niillä jotka eniten siitä jauhaa ja luultavasti oma itsetunto on niin heikko ettei sitten sängyssä tule mitään kun vertailee vain penistään.
        Hei homottelija, oletko 15 vuotias vai mitä?
        En ole tuo kommentoija tuossa ylempänä mutta samaa mieltä että henkisesti epäkypsän kakaran kommentteja tollaset.
        Vois ihan mielenkiinnon vuoksi olla siisti tavata tollanen ihan irl niin kattois sitten homotteleeko jos ei toisten mielipiteet miellytä, toki verbaalisesti laittasin luun kurkkuun tollasilta penikoilta, väkivaltaa ei tarvitse kun on älykkyyttä, ihmistuntemusta ja verbaalista lahjakkuutta.
        Mitä suurempi puu sitä kovempaa se rytisee kun se kaatuu.


      • sivustaviel
        nysämunalerppu kirjoitti:

        Voi olla myös pienimunainen mies, joten akka lähtee.

        Sulle vastaisin että mikä siinä on että penikset vaan mielessä ei vissiin muuta kommenttia keksi mulla ainakin on jokainen seksikumppani ollut aina tyytyväinen, lähes tulkoon aina nainen saa vähintään kaksi orgasmia ennenkuin itse tulen, enkä edes nauti jos nainen ei nauti täysillä, on katsos miestä puhua suoraan mieltymyksistä ja asioista sekä kuunnella naistenkin neuvoja, voisit sinäkin oppia jotain kun kommenttisi perusteella et varmaan pahemmin ole seksiä harrastanut, ai niin ihan normaali kokoinen penis on että se on riittänyt, henkisellä puolella osaan myös leikitellä ja kiihottaa naista niin sekin vaikuttaa. Tämä ei ole leuhkimista vaan ihan neuvoja pikkupojille ettö jos haluatte että seksi sujuu niin pitää uskaltaa puhua suoraan, peniskateus kannattaa unohtaa.
        Itsevarmuus on se mikä auttaa siellä sänkykamarissa. Muutenkaan ei tee mieli harrastaa edes seksiä muuten kuin parisuhteessa nykyisin, on sitä ikää ja elämänkokemusta sen verran että ei jaksa mitään teinien irtosuhteilua.
        Kun tunnet kumppanisi ja on henkinen yhteys on seksikin sata kertaa parempaa.
        No onpa tuon huomannu että ikäiseni reilukolmekymppisistäkin osa saattaa olla noin lapsellinen kun se henkinen ikä on jotain parikymppisen tasolla.
        Kyllä teitä trolleja on kiva ärsyttää kun näkee ettei löydy mitään järkevää sanottavaa, kyllä se siitä vielä kunhan opettelette kunnioittamaan naisia ettekä ajattele heitä spermaviemäreinä, käytettyinä tai mitä lie muuta paskaa täällä jotkut jauhaakin.


      • turhaaselitelyä
        sivustaviel kirjoitti:

        Sulle vastaisin että mikä siinä on että penikset vaan mielessä ei vissiin muuta kommenttia keksi mulla ainakin on jokainen seksikumppani ollut aina tyytyväinen, lähes tulkoon aina nainen saa vähintään kaksi orgasmia ennenkuin itse tulen, enkä edes nauti jos nainen ei nauti täysillä, on katsos miestä puhua suoraan mieltymyksistä ja asioista sekä kuunnella naistenkin neuvoja, voisit sinäkin oppia jotain kun kommenttisi perusteella et varmaan pahemmin ole seksiä harrastanut, ai niin ihan normaali kokoinen penis on että se on riittänyt, henkisellä puolella osaan myös leikitellä ja kiihottaa naista niin sekin vaikuttaa. Tämä ei ole leuhkimista vaan ihan neuvoja pikkupojille ettö jos haluatte että seksi sujuu niin pitää uskaltaa puhua suoraan, peniskateus kannattaa unohtaa.
        Itsevarmuus on se mikä auttaa siellä sänkykamarissa. Muutenkaan ei tee mieli harrastaa edes seksiä muuten kuin parisuhteessa nykyisin, on sitä ikää ja elämänkokemusta sen verran että ei jaksa mitään teinien irtosuhteilua.
        Kun tunnet kumppanisi ja on henkinen yhteys on seksikin sata kertaa parempaa.
        No onpa tuon huomannu että ikäiseni reilukolmekymppisistäkin osa saattaa olla noin lapsellinen kun se henkinen ikä on jotain parikymppisen tasolla.
        Kyllä teitä trolleja on kiva ärsyttää kun näkee ettei löydy mitään järkevää sanottavaa, kyllä se siitä vielä kunhan opettelette kunnioittamaan naisia ettekä ajattele heitä spermaviemäreinä, käytettyinä tai mitä lie muuta paskaa täällä jotkut jauhaakin.

        Feikkas ja jätti sut.


    • saankohänet

      Kiltti pervo kävis mulle :)

      • kiitossiitäkin

        Eipä näytä kelpaavan, mutta et kyllä tiiä että olen aika pervo, en kuitenkaan ilman lupaa ala pervoileen ehkä vähän vihjaan, no ainakin tiedät että pidän seksistä, ei ois siitäkään pitäny avautua koskaan kun käytit vaan mua lekkikaluna johonkin leikkiisi ja purkuämpärinä että voit muiden miesten paska kohtelut kohtaasi kostaa mulle.


    • SinustaMiespuhutaan

      Minä kehuin Jaakkoa ja hänen olemusta, te alatte homottelemaan ja tappelemaan naisten saannista. Mikä teitä vaivaa?

      • kullistako

        Jaakko?


      • SinustaMiespuhutaan

        Ei puhuttu kullistakaa


    • seoikeaTmies

      Nyt on kyllä pakko puuttua ja kommentoida, tuolla yläpuolella vois olla lähes kuin omasta tilanteesta ja elämästä että on kummallista kuinka täällä voi olla samantapasia tapauksia ja ihmisiä, toivon vaan että jos kaivattuni lukee ja tuskin lukee ei nuiden trollien tekstejä omi koska tuntuu että osa seurailee toisten kommentteja ja niiden perusteella tänne laittelee alotuksia ja kommentteja kuin olis joku tietty kirjottanu.

      Kuitenkin kyllä tuo näyttää enemmän tuo homottelija olla se lapsellinen ja tyhmä joka haluaa vaan provosoida ja kun ei muuta keksi niin haukkuu homoiksi muita koska on selvästi itse kykenemätön minkaanlaiseen aikuiseen kanssakäymiseen naisten kanssa saatika suhteeseen, oikein paistaa läpi tollasista kommenteista katkeruus esimerkiksi siitä että joillakin se kaivattu on ihan oikeassa elämässä tai että saa tuntea niinkin ihanan asian ku vuosisadan rakkaus.

      Sama se kyllä mulle ainakin mitä mutu täällä kirjottelee tai jos vaikka joku nyt haukkuu tänkin kommentin niin lähinnä naurattaa, itselle naiset ei ainakaan ole mikään saavutus ja leuhkimisen asia vaan kunnioitan ja arvostan naisia, varsinkin omaa äitiäni ja kaivattuani arvostan erittäin paljon, harmi että tilanne ollut sellainen etten ole uskaltanut edes sitä hänelle kertoa vaikka olen kuitenkin sen ehkä näyttäny ainakin käytökselläni että välitän mutta joskus asiat menevät ristiriitasiksi ja se sitten kertoo paljon ihmisistä miten hoitaa ne asiat.

      Eikä kyllä mun mielestä tule luovuttaa ennenkuin asiat on selvitetty kunnolla että itse ainakin kärsivällinen.

      Eikä ole täällä eikä oikeassa elämässä tarvetta vetää mitään roolia vaan ihan oma ittensä ja tänne kirjotan ihan miten oikeassa elämässäkin ajattelen, sitäpaitsi jos tänne purkaa ei tarkoita että olisi kokematon parisuhteissa tai etteikö kelpaisi kellekkään vaan kertoo sen että ihmisellä on rikas ajatusmaailma ja hyvä mielikuvitus mitkä on muuten suhteissakin erittäin hyvät piirteet jos ajattelee laajemmin ja tarkotan nyt sellasia järkeviä kommentteja ei mitään trollien lapsellista höpinää.

      Eikä suinkaan tarkoita etteikö suhteessa osaisi osoittaa välittämisensä koska vaikka toisen tuntisikin ihan hyvin niin jos ei ole seurustellut niin ei voi täysin tietää minkalainen olisi suhteessa, siksi joskus olisi jokaisen meidän hyvä höllätä ja antaa mennä jos se hyvä on edessä eikä heti ajatella että joo liikaa hyviä puolia niin varmaan narsisti tms.

      • saattesuhteen

        Seuraava pilohomo.


    • YksJarkkoVaan

      Oliko Jarkolle aloitus?

    • SinustaMiespuhutaan

      😂😂😂

      • standmyownalways

        Oletko itse jotenkin täydellinen, vai ärysttääkö että on miehiä jotka laittaa luun kurkkuun tollasille idiootti trollajille joiden sanavarastoon kuuluu lähinnä vittu, pillu ja homo kun ei riitä älykkyys ja kypsyys asialliseen kommentointiin ja rakentavaan sellaseen, itse kirjotin siksi nuille vastakommentit kun välillä ärsyttää ihmisten tyhmyys, toivottavasti sulla on rohkeutta ilmasta tuntees sille miehelles, eikä käy niinku itellä että pelkkiä väärinkäsityksiä ja vaikka ois käyttäytynyt hyvin ja näyttäny olevansa luottamuksen arvoinen niin asioita ei vaan haluta toisen oulelta selvittää vaan pahennetaan toisen oloa vaikka näkee että satuttaa toista.


      • SinustaMiespuhutaan

        Tässä mitään täydellisiä olla. Huvittaa vaan kun heti tullaan homottelemaan ja alapäätä toistelmaan, asiallisuudesta ei tietoakaan. Asialliselle kommentoinnille👍


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      1005
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      997
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      900
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      754
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe