Auttakaa! Oon tyttö ja oon ihastunu yhteen tyttöön

Rakastunutyttöön

Mitä mun pitäs tehä kun oon siis tyttö, en kerro ikää mut yläasteel kumminkin, ja siis meiän luokal on yks suuper ihana tyttö ja oon iha korvii myöte pihkas siihe, ollu jo vuoden. Nii mua nyt pelottas tosi paljon kertoo sille ku se ei ees tiiä et oon lesbo enkä tiiä onks se ees bi kun en mä uskalla puhuu hirveesti noist asioist. Se on mun unelmien tyttö ja mä niin haluisin et me oltais yhessä mut en tiiä miten mun pitäs lähestyy... Vinkkejä miten tulla ulos kaapista ja lähestyä tyttöä?

6

317

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Avaa ovi ennen ulos astumista.

• Kuiskeinen

Se pikkumarsu on myrkytettävä, ennenkuin se jyrsii aivot olemattomiin.

• ajan.kanssa

No jos nyt ekaks yrität vain rakentaa jonkinlaista ystävyyttä. Puhutte "tyttöjen juttuja" ja jos sitten selviää että se tyttö on bi tai lesbo, niin tunnustat olevasi ihastunut.

• tiätsämitä

Hyi kauheeta!!! ,en mä ainakaan tiiä.

• panzer59

No, minäkin olin ihastunut erääseen venäläiseen katuhuoraan mutta sitten minulta loppui rahat! stalingrad hans...

• Batgirl10

Samat sanat on käyny mulle :'D Hyviä vinkkejä on hymyileminen ja luokassa jos istut lähellä hänen pulpettia niin pistä käsi poskelle ja katsele tyttöä kauan että se huomaa :D Avaa ovi jos meette sisäl tai ulos :) Tarjoudu aina auttamaan esim. Koulu tehtävissä ^^ Käden/olkapäähän koskeminen jo voi tuoda hiukan lähemmas ;) (Vahinko) törmääminen että voi saada hänen huomion :) Kysele onko hän sinkku ? Ja sano vaikka: Muute aattelin tässä kysyä ihan randomi kysymys et tykkääksä tytöist ? <---- vimppa kannattaa tehä kun on saanu toisen ihmisen luottamuksen :) HUOM! En oo mikään Lemmentohtori mut tossa hiukan vinkkejä ^^

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      94
      1145
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe