Mitä mun pitäs tehä kun oon siis tyttö, en kerro ikää mut yläasteel kumminkin, ja siis meiän luokal on yks suuper ihana tyttö ja oon iha korvii myöte pihkas siihe, ollu jo vuoden. Nii mua nyt pelottas tosi paljon kertoo sille ku se ei ees tiiä et oon lesbo enkä tiiä onks se ees bi kun en mä uskalla puhuu hirveesti noist asioist. Se on mun unelmien tyttö ja mä niin haluisin et me oltais yhessä mut en tiiä miten mun pitäs lähestyy... Vinkkejä miten tulla ulos kaapista ja lähestyä tyttöä?
Auttakaa! Oon tyttö ja oon ihastunu yhteen tyttöön
6
262
Vastaukset
Avaa ovi ennen ulos astumista.
- Kuiskeinen
Se pikkumarsu on myrkytettävä, ennenkuin se jyrsii aivot olemattomiin.
- ajan.kanssa
No jos nyt ekaks yrität vain rakentaa jonkinlaista ystävyyttä. Puhutte "tyttöjen juttuja" ja jos sitten selviää että se tyttö on bi tai lesbo, niin tunnustat olevasi ihastunut.
- tiätsämitä
Hyi kauheeta!!! ,en mä ainakaan tiiä.
- panzer59
No, minäkin olin ihastunut erääseen venäläiseen katuhuoraan mutta sitten minulta loppui rahat! stalingrad hans...
- Batgirl10
Samat sanat on käyny mulle :'D Hyviä vinkkejä on hymyileminen ja luokassa jos istut lähellä hänen pulpettia niin pistä käsi poskelle ja katsele tyttöä kauan että se huomaa :D Avaa ovi jos meette sisäl tai ulos :) Tarjoudu aina auttamaan esim. Koulu tehtävissä ^^ Käden/olkapäähän koskeminen jo voi tuoda hiukan lähemmas ;) (Vahinko) törmääminen että voi saada hänen huomion :) Kysele onko hän sinkku ? Ja sano vaikka: Muute aattelin tässä kysyä ihan randomi kysymys et tykkääksä tytöist ? <---- vimppa kannattaa tehä kun on saanu toisen ihmisen luottamuksen :) HUOM! En oo mikään Lemmentohtori mut tossa hiukan vinkkejä ^^
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904473
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?613345Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132551Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1262442Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1042429- 422075
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282017Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241763Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91667- 291628