Alaikäisten paratiisi Pattaya.

AinaAsunKotona2010

Kirjoitan tänne palstalle ensikerran kun muuten olen kiireinen golffinpelaaja, mutta olen aikonut jatkossa enemmän paneutua tähän niin suosittuun iltaelämään täällä Pattayalla asuessani.

Kysynkin alan miehiltä miten te tarkastatte opastyttöjenne iän ?

https://news.lovepattayathailand.com/local/pattaya-police-raid-targeting-drug-users-and-underage-drinkers-comes-up-empty/

17

260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuasko lerppa uot aviomiessenä kirjuuttamas Pattayast, jos et uo ikkiin käynynnä, ekkä koko Thaimaas, koha vaa höpötät ommiis kiljupäis.

    • ID-kortti

      Itse en käy pattayalla, enkä muuten hua hinnissäkään.
      Thaimaassa sen sijaan joka vuosi, vähintään kerran, toistakymmentä vuotta.

      En ole vielä täysi-ikäistä Thaimaalaista tavannut jolla ei olisi ID-korttia. Siitä on helppo tarkistaa, nimi ja syntymäaika.

      Kaikilla Thaikuilla kun tuntuu olevan ristimänimi ja kutsumanimi eri. Sukunimetkin on usein ensikuulemalta hankalia.

      Tosin väärennöksiä on erittäin helppo saada. Itsekin saanut sellaisen muistoksi joskus.

    • Hyväpattaya

      Eikä taaskaan löytynyt huumeita eikä alaikäisiä. Siisti mesta tämä Pattaya.

    • Separempimies

      Miksi pitää hengailla alle 30 kanssa.

      • VieläParempiMies

        Siksi että narssu kokee olevansa aikuinen 2 viikon miljonääri ku on kakara kainalossa.


    • 42x

      Ei mennyt Lerpan kielikäännökset taaskaan maaliin. EI löytynyt alaikäisiä taaskaan. Syystalvella oli jättiratsia johon osallistui yli 200 poliisia. Tulos oli sama eli alaikäisiä löytyi nolla kappaletta.
      No, parempi onni Lerpan käännöksiin ensi kerralla. Ikäasioista sen verran että tämä minun Chiang Main seuralainen on 32 ja 2010:n kihlattu on 34v. Olishan niitä nuorempiakin tarjolla, mutta ei jaksa meikäläinen nyt alkaa kouluttamaan nuoria hupakoita. Jos joku jaksaa niin siitä vaan. Ei haittaa minua laisinkaan.

      • VittuMikäIdiootti42x

        Outoyhteensattuma että tuleva miljonääri ja 42x aktivoitui samaan aikaan ollen eri puolilla pallukkaa.

        En löydä aloituksesta väitettä alaikäisistä vaan kysymyksen miten te huoria käyttävät tarkistatte huorienne iän ja tuossahan yksi jo kertoikin että väärennettyjä papereita on.

        Tiedoksi että yhdentekevää mikä sinun ja Dillen seuralaisten ikä on.


      • NäinTälläKertaa

        Näin sivusta seuranneena totean että 42x löysi 32 vuotiaansa pohjoisesta ja totesi tytön lähteneen tavallisen rakennusmiehen matkaan 42x:n mielipiteen mukaan, että pohjoisessa ei liene olevan riittävän tasokkaita miehiä.

        Minä huomaan asiassa kummallisuuden.

        Mikä sitten on tytön taso, kun työt eikä mahdollinen / mahdolliset lapset rajoita lähtemistä kuukauden miljonäärin matkaan ?

        Mitä tulee Herran 2010 kihlaukseen, niin hymysuin toivotan onnea nuorelle parille.


      • Oletliiantyhmä
        VittuMikäIdiootti42x kirjoitti:

        Outoyhteensattuma että tuleva miljonääri ja 42x aktivoitui samaan aikaan ollen eri puolilla pallukkaa.

        En löydä aloituksesta väitettä alaikäisistä vaan kysymyksen miten te huoria käyttävät tarkistatte huorienne iän ja tuossahan yksi jo kertoikin että väärennettyjä papereita on.

        Tiedoksi että yhdentekevää mikä sinun ja Dillen seuralaisten ikä on.

        Sinä joka puhut dilleistä kirjoitatko itse vai saneletko.


      • AjatteluVirkistää
        Oletliiantyhmä kirjoitti:

        Sinä joka puhut dilleistä kirjoitatko itse vai saneletko.

        Sinä joka kysyt ajatteletko kyrvänpäälläs vai rusinallas ja jos jommallakummalla niin mitä 24/7.


      • 42x

        Miten sä Lerppa olet noin vihainen koko ajan? Mikä kiukuttaa? Ai se kun muut lomailee vai mikä? Outoa kiukuttelua. En esimerkiksi minä mitenkään "aktivoidu" kenenkään muiden aikataulujen mukaan kuin omani. Vilkaisen sähköpostit ja facet lomallakin silloin tällöin.
        Sitäpaitsi en edelleenkään ole raksamies, vaan olen väliportaan johtaja keskisuuressa suomalaisessa rakennusliikkeessä. Työpäällikkö on titteli.
        Yhdistelet täällä taas aikasi kuluksi eri ihmisiä yhdeksi, kuten olet aina tehnyt. No onhan se harrastus sekin ja huono harrastus onkin.


      • 35NumBall
        42x kirjoitti:

        Miten sä Lerppa olet noin vihainen koko ajan? Mikä kiukuttaa? Ai se kun muut lomailee vai mikä? Outoa kiukuttelua. En esimerkiksi minä mitenkään "aktivoidu" kenenkään muiden aikataulujen mukaan kuin omani. Vilkaisen sähköpostit ja facet lomallakin silloin tällöin.
        Sitäpaitsi en edelleenkään ole raksamies, vaan olen väliportaan johtaja keskisuuressa suomalaisessa rakennusliikkeessä. Työpäällikkö on titteli.
        Yhdistelet täällä taas aikasi kuluksi eri ihmisiä yhdeksi, kuten olet aina tehnyt. No onhan se harrastus sekin ja huono harrastus onkin.

        Hienoa resu jo toinen palstalla oleva työpäällikkö jolla on aikaa jauhaa paskaa palstalla päivittäin, valtaosa pattayan kävijöistä on ns. alempaa sosiaaliluokkaa... on taksikuskeja, rakennusmiehiä, bussikuskeja... tämän vahvistaa kokemukseni siitä mitä pattayalla käviöiden profiili on, toki jokainen on, kun vuokramorsiamille puhutaan suurteollisuuden sikariporrasta, tosiassa suurteollisuuden sikariporras ei käy pattayalla, vaan ihan muualla... ei edes thaimaassa...

        Rakennusalasta sen verran että ei ole ihme jos kaikki rakentajat alkavat olla tuotu muualta, kun johtajat jauhavat paskaa palstalla tauotta, tajuatko edes kuinka pässi olet reppana... Satuinesi...

        Tämä eri kirjoittajien yhdistäminen näyttää olevan sinulle hyvin tärkeää väität joka toisesssa lauseessa että olen multipersoona milloin hua hinistä milloin pohjoisesta, en ole kirjoittelen ihan vittumaisuuttani milloin hua hinistä missä asun, pattayalta tai bangkokista, missä milloinkin aikaani vietän, nytkin olen autossa menossa bangkokista hua hiniin hakemaan kalusteita kyydissä, ensiviikolla olen bangkokissa uudelleen mm. bangkok motorshowssa, joka alkaa maanantaina... ja vesijuhlat vietän pattayalla ensikuun puolivälissä...


    • Viälä näyttää lerppa alaikäsist höpöttävä, niisthä se kotonannii puhhuu, et ko sin taimaahan päässee niin nuaren kuustoistvuatiaan koulii vaimoks ja kouluttoo hammasliäkäriks.

      Vaa kul sil ei koskaa tul rahha taimaan matkaa ollee nii tyhjää höpöttelöi ja kiukuspäis sit toisii haukkuu ja syytteleep ku net päässee matkustellee joil rahhoo riittää.

      Sellane se meitin lerppa o. Vaanha kiukkunen ja katteellinne ukonrähjä.

      • Nii nääs unohtu viäl kertoo et se alko kauhiast kertoo isosta purresta, se ol sen jälkiin ku se ol sammunut venneen al rannal kiljutonkka niil ol ollu Akselin kaa evväänä ja siel venneen al ol se huvilaki. Olvat sit viäntäneet aamul lahopaatin oikee päitten, mut ei se vettä ol pitännä.

        Kehhui viäl et hammaslääkär ol kanssaan veneretkel ja Aksel kyl mulle sannoi, et se ol se vanha hampaaton naapurin mummu, jolla ol vaatekeräyksest saatu valkone hoiturin takki päällään ja kovast ol höpöttänyt hammasassiiat tietäväns, ku tekohampaitaan näyttel.
        Jotta sellasii ne lerpan Pukkeetin huvilat ja hammaslääkärvaemot o.

        Toisel kertoo sit muistelen siit taloost Sian maissa ja uima-altaast nii ja niist orpotytöist, se onki aek juttu se.
        Naapurmiehen polkupyörähän ol pyykkipojal laittant sellaisen tuohenpalan ja se pit kyllä kovvaa pärinää, Harrikaks sitä oikeen kehui, jotta ei hää kaikkee valehtelle. Muisti vaa pettää joskus.


      • DillenHuorasisko
        Sika-Amalia kirjoitti:

        Nii nääs unohtu viäl kertoo et se alko kauhiast kertoo isosta purresta, se ol sen jälkiin ku se ol sammunut venneen al rannal kiljutonkka niil ol ollu Akselin kaa evväänä ja siel venneen al ol se huvilaki. Olvat sit viäntäneet aamul lahopaatin oikee päitten, mut ei se vettä ol pitännä.

        Kehhui viäl et hammaslääkär ol kanssaan veneretkel ja Aksel kyl mulle sannoi, et se ol se vanha hampaaton naapurin mummu, jolla ol vaatekeräyksest saatu valkone hoiturin takki päällään ja kovast ol höpöttänyt hammasassiiat tietäväns, ku tekohampaitaan näyttel.
        Jotta sellasii ne lerpan Pukkeetin huvilat ja hammaslääkärvaemot o.

        Toisel kertoo sit muistelen siit taloost Sian maissa ja uima-altaast nii ja niist orpotytöist, se onki aek juttu se.
        Naapurmiehen polkupyörähän ol pyykkipojal laittant sellaisen tuohenpalan ja se pit kyllä kovvaa pärinää, Harrikaks sitä oikeen kehui, jotta ei hää kaikkee valehtelle. Muisti vaa pettää joskus.

        Joo kyllä täs varsin selkeesti käy ilmi että Dillellä heittää vauhtipyörä ihan laidasta laitaan.


      • Onnenpekkalerppa
        DillenHuorasisko kirjoitti:

        Joo kyllä täs varsin selkeesti käy ilmi että Dillellä heittää vauhtipyörä ihan laidasta laitaan.

        Olet onnistunut iskemään Sika-Amalian hoituriksi, oikea onnenpekka olet lerppa.


      • Anonyymi
        Sika-Amalia kirjoitti:

        Nii nääs unohtu viäl kertoo et se alko kauhiast kertoo isosta purresta, se ol sen jälkiin ku se ol sammunut venneen al rannal kiljutonkka niil ol ollu Akselin kaa evväänä ja siel venneen al ol se huvilaki. Olvat sit viäntäneet aamul lahopaatin oikee päitten, mut ei se vettä ol pitännä.

        Kehhui viäl et hammaslääkär ol kanssaan veneretkel ja Aksel kyl mulle sannoi, et se ol se vanha hampaaton naapurin mummu, jolla ol vaatekeräyksest saatu valkone hoiturin takki päällään ja kovast ol höpöttänyt hammasassiiat tietäväns, ku tekohampaitaan näyttel.
        Jotta sellasii ne lerpan Pukkeetin huvilat ja hammaslääkärvaemot o.

        Toisel kertoo sit muistelen siit taloost Sian maissa ja uima-altaast nii ja niist orpotytöist, se onki aek juttu se.
        Naapurmiehen polkupyörähän ol pyykkipojal laittant sellaisen tuohenpalan ja se pit kyllä kovvaa pärinää, Harrikaks sitä oikeen kehui, jotta ei hää kaikkee valehtelle. Muisti vaa pettää joskus.

        Terkut oikealle Sika-Amalialle savusaunaan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2142
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1694
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1511
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      36
      1495
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1435
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1239
    Aihe