Päivänä muutamana soi puhelin, josta kuului tutun palstalaisten nimi. Rinnassa sykähti vahvasti ja lämpimästi. Tervetuloa tähän uuteen, suurempaan läheisyyteen Sinä vuosikymmenten takainen palstarakas. Tähän ihanaan naisihmiseen, jonka kanssa olen saanut monet iloiset hetket viettää.
Tämä on lyhyt kuvaus yhdestä tärkeästä kohtaamisesta, jollainen voi kohdata Sinuakin. Iloitaan niistä, eikö.
Mä kohtasin ihanan ystävän. palstalaisten tutun
5
184
Vastaukset
Tämä onneton kiinalainen tablettini kirjoittaa enemmänkin kuin "hoono Suomi". Yrittäkää ymmärtää!
- Onnittelijatar
Oliko ihan Frederiikka ? Oli kuka tahansa, onnea teille molemmille!
❤️❤️- onnittelitar
Soittaja ilmoitti itse. Sini-sirkku ruunelle lirkuttelee.
- Lorenaa
onnittelitar kirjoitti:
Olemme olleet Ruuneperin, kuten monen muunkin palstakirjoittajan kanssa kauan tuttavia. Ruuneperin, tosin 2000-luvun alkupuolelta asti hyviä ystäviä, näin asian näen. Kirjoittelumme on ollut ja on todellista ystävyyttä kirjoitellessamme palstalla viestejä. Häneltä olen saanut pulmatilanteissani aina hyviä ohjelta tekniikan alalta. Pidänkin häntä reiluna, rehtinä ystävänä,
meitä kaikkia kirjoittajia kohtaan, hän oikaisee jos asia sitä vaatii todella asialliseen tyyliin. Huumoria - hauskuutta - asiantuntemusta löytyy. Pieni vääntö jutuissa, se vain tekee virkistävämmäksi jutun.
Hyvä ystävä palstakirjoittelussa, tuo todella virkistäviä tuulahduksia päiviin - näihin yksinäisiinkin. Olen ymmärtänyt, olemme ystäviä palstakirjoittelussa, Tämähän meille kummallekin passaa vallan mainiosti, vai kuinka.
Toivottavasti ette muut palstalaiset pidä huonona asiana meidän palstaystävyyttä.
KIrjoitellaan palstalla maltillisesti ketään loukkaamatta, kuten olemme huomanneet, ystävällisyys tulee aina moninkertaisena takaisin.
L. onnittelitar kirjoitti:
Älähän nyt onnittelijatar, aikoihin en ole puhunut tai kuullut ruunemannista mitään! Hyvä kun Loreena oikaisi väärinkäsityksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.932178Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n452132Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501855Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 871283
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311110Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men591071- 68969
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285920