Mä kohtasin ihanan ystävän. palstalaisten tutun

Ruune_

Päivänä muutamana soi puhelin, josta kuului tutun palstalaisten nimi. Rinnassa sykähti vahvasti ja lämpimästi. Tervetuloa tähän uuteen, suurempaan läheisyyteen Sinä vuosikymmenten takainen palstarakas. Tähän ihanaan naisihmiseen, jonka kanssa olen saanut monet iloiset hetket viettää.

Tämä on lyhyt kuvaus yhdestä tärkeästä kohtaamisesta, jollainen voi kohdata Sinuakin. Iloitaan niistä, eikö.

5

158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämä onneton kiinalainen tablettini kirjoittaa enemmänkin kuin "hoono Suomi". Yrittäkää ymmärtää!

    • Onnittelijatar

      Oliko ihan Frederiikka ? Oli kuka tahansa, onnea teille molemmille!

      ❤️❤️

      • onnittelitar

        Soittaja ilmoitti itse. Sini-sirkku ruunelle lirkuttelee.


      • Lorenaa
        onnittelitar kirjoitti:

        Soittaja ilmoitti itse. Sini-sirkku ruunelle lirkuttelee.

        Olemme olleet Ruuneperin, kuten monen muunkin palstakirjoittajan kanssa kauan tuttavia. Ruuneperin, tosin 2000-luvun alkupuolelta asti hyviä ystäviä, näin asian näen. Kirjoittelumme on ollut ja on todellista ystävyyttä kirjoitellessamme palstalla viestejä. Häneltä olen saanut pulmatilanteissani aina hyviä ohjelta tekniikan alalta. Pidänkin häntä reiluna, rehtinä ystävänä,
        meitä kaikkia kirjoittajia kohtaan, hän oikaisee jos asia sitä vaatii todella asialliseen tyyliin. Huumoria - hauskuutta - asiantuntemusta löytyy. Pieni vääntö jutuissa, se vain tekee virkistävämmäksi jutun.

        Hyvä ystävä palstakirjoittelussa, tuo todella virkistäviä tuulahduksia päiviin - näihin yksinäisiinkin. Olen ymmärtänyt, olemme ystäviä palstakirjoittelussa, Tämähän meille kummallekin passaa vallan mainiosti, vai kuinka.

        Toivottavasti ette muut palstalaiset pidä huonona asiana meidän palstaystävyyttä.
        KIrjoitellaan palstalla maltillisesti ketään loukkaamatta, kuten olemme huomanneet, ystävällisyys tulee aina moninkertaisena takaisin.

        L.


      • onnittelitar kirjoitti:

        Soittaja ilmoitti itse. Sini-sirkku ruunelle lirkuttelee.

        Älähän nyt onnittelijatar, aikoihin en ole puhunut tai kuullut ruunemannista mitään! Hyvä kun Loreena oikaisi väärinkäsityksen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      624
      4482
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      49
      3550
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      82
      3314
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2981
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2344
    6. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2287
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2251
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2080
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      2025
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      48
      1993
    Aihe