Mä kohtasin ihanan ystävän. palstalaisten tutun

Ruune_

Päivänä muutamana soi puhelin, josta kuului tutun palstalaisten nimi. Rinnassa sykähti vahvasti ja lämpimästi. Tervetuloa tähän uuteen, suurempaan läheisyyteen Sinä vuosikymmenten takainen palstarakas. Tähän ihanaan naisihmiseen, jonka kanssa olen saanut monet iloiset hetket viettää.

Tämä on lyhyt kuvaus yhdestä tärkeästä kohtaamisesta, jollainen voi kohdata Sinuakin. Iloitaan niistä, eikö.

5

187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämä onneton kiinalainen tablettini kirjoittaa enemmänkin kuin "hoono Suomi". Yrittäkää ymmärtää!

• Onnittelijatar

Oliko ihan Frederiikka ? Oli kuka tahansa, onnea teille molemmille!

❤️❤️

• onnittelitar

Soittaja ilmoitti itse. Sini-sirkku ruunelle lirkuttelee.

• Lorenaa
        onnittelitar kirjoitti:

Olemme olleet Ruuneperin, kuten monen muunkin palstakirjoittajan kanssa kauan tuttavia. Ruuneperin, tosin 2000-luvun alkupuolelta asti hyviä ystäviä, näin asian näen. Kirjoittelumme on ollut ja on todellista ystävyyttä kirjoitellessamme palstalla viestejä. Häneltä olen saanut pulmatilanteissani aina hyviä ohjelta tekniikan alalta. Pidänkin häntä reiluna, rehtinä ystävänä,
        meitä kaikkia kirjoittajia kohtaan, hän oikaisee jos asia sitä vaatii todella asialliseen tyyliin. Huumoria - hauskuutta - asiantuntemusta löytyy. Pieni vääntö jutuissa, se vain tekee virkistävämmäksi jutun.

Hyvä ystävä palstakirjoittelussa, tuo todella virkistäviä tuulahduksia päiviin - näihin yksinäisiinkin. Olen ymmärtänyt, olemme ystäviä palstakirjoittelussa, Tämähän meille kummallekin passaa vallan mainiosti, vai kuinka.

Toivottavasti ette muut palstalaiset pidä huonona asiana meidän palstaystävyyttä.
        KIrjoitellaan palstalla maltillisesti ketään loukkaamatta, kuten olemme huomanneet, ystävällisyys tulee aina moninkertaisena takaisin.

L.

• onnittelitar kirjoitti:

Älähän nyt onnittelijatar, aikoihin en ole puhunut tai kuullut ruunemannista mitään! Hyvä kun Loreena oikaisi väärinkäsityksen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      28
      1838
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      157
      1802
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      352
      1565
    4. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      147
      1181
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      213
      1164
    6. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1128
    7. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      11
      1014
    8. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      995
    9. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      4
      989
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      938
    Aihe