Hahhaa tulipa nöyryytettyä vette jannua. Yritti konalassa valoissa ohi mutta jäi kuin seisomaan kun painoin kaasua. 924 luistonesto puri tiehen kiinni eikä edes onneksi lähtenyt sutimaan vaan lähti kuin hauki rannasta. Hienoa kun tulee kesä ja pääsee paanalle, Tollasella kun ajaa niin koko ajan joku yrittää provosoida. Pitäis vaan iteki muistaa pitää jäitä hatussa onhan kyseessä herrasmiessportti. Morjestetaan tienpäällä eikös juu possumiehet.
Porsche 924 vs c4 vette
942mies
3
2149
Vastaukset
- Anonyymi
Konala, missä semmoinen paikka o ?
- Anonyymi
On se raju !
Nimim. Kahdeksan sekuntia..😎 - Anonyymi
Vette huomasi sun ikälopun öljysieppoAudin ja säälistä päästi menemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1866691- 1531915
- 1131638
- 511350
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️511123Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢411011Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98982Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6917Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249908- 41869