Jeesus ei todellakaan ole tällainen muhammedille, Jeesuksessa Kristuksessa on tie totuus ja elämä. Muhammed oli väärässä. Jeesus on tie pelastukseen ei muhammed. Jeesus itse sanoi että uusia ilmoituksia ei hänestä tule joten muhammed on väärässä. Piste . Ja samoin koraani.
Apumies Anterosta
2
64
Vastaukset
Jokaisella on oma uskontonsa. Eikä se tee välttämättä toisesta uskonnosta väärää, että se on jostakin syytä ajautunut vähän nokka pokkaan kristinuskon kanssa. Koraani on armeliaasti melko myötämielinen myös kristinuskon hahmoja kohtaan sekä hyväksyi jonkin verran gnostilaisuutta mukaan joukkoonsa???
Jos me annamme jonkin säkeen unohtua tai korvaamme sen toisella niin annamme tilalle saman veroisen tai paremman säkeen!
Mun mielestäni alunperinkin tarkoitus oli, että islam olisi vähän erillään muista uskonnoista. Se muodostui Ismaelille luvatuksi suureksi kansakunnaksi, mutta siitäkin kun islam ei käännä koraania jokaiselle mahdolliselle kielelle näkee että islamin tarkoitus ei ole aktiivisesti kilpailla kristinuskon kanssa evankelioimistyössä.
Islam on ratkaisu kristittyjen kirkkoisien nostattamiin kiistakysymyksiin, se on evankeliumi ja se on johdatus, ymmärryksen avain sekä paljon muuta. Ilman islamia maailma olisi paljon köyhempi monessa suhteessa.
Profeetta Danielin kirjan 11. luvussa kerrotaan, että Etelän kuningas ja Pohjoisen kuningas aika ajoin suurin sotajoukoin pyyhkivät toistensa alueiden ylitse. Tuo vuorottainen sota epäilemättä johtuu jostakin ja siihen on omat syynsä. Esimerkiksi kerrotaan vuonna 1852 alkaneesta imperialistisesta hyökkäyksestä etelään, jossa Etelän Kuninkaan aarteet (vanilija, kaakao, peruna, kahvi, kulta, timantit, Australia, Etelä-Afrikka, arkeologiset aarteet etc.) varastettiin. Sitä seuraa Etelän kuninkaan vastavuoroinen hyökkäys ja lopulta Pohjoisen kuningas sortuu ilman, että kukaan auttaa häntä.
Jeesus on sana, henki ja profeetta ja hänen Jumalalta saamansa kirja on innoittanut monia elämään siveellisesti puhdasta ja vanhurskasta elämää. Mutta islam on toiminut moottorina maailmassa monelle asialle kuten tieteen ja talouden kehitykselle. Kristillinen kirkko jäi vähän lähtökuoppiinsa ja oli äärikonservatiivinen. Niinpä vasta kun monet luopuivat kristillisestä kirkosta alkoi ilmaantua toimeliaisuutta maailmaan ja esim. lääketiede kehittyi.
Mun mielestäni islam on selkeästi parempi monessa suhteessa kuin kaiken perustana toimiva kristillisyys, mutta epäilen että sitäkin parempaa on esim. Krisna tietoisuus sekä Antiikin filosofiaan pohjautuva nykytiede.
Islam kykenee nostamaan esiin 1000 pyhää kirjoitusta, mutta nykytiede 2000. Sitä en tiedä paljonko kirjoja on Krishna tietoisuudella?Pyhiksi väitettyjä kirjoituksia löytyy sankoin joukoin, mutta yhä on se jumala kateissa.
Ihmisen mielikuvitusjumalastaan kirjoittamat tekstit voivat olla arvokkaita, mutta niiden kuvaamat jumalat täysin arvottomia, koska ne ovat ihmisen luomia epäjumalia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli275304Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123865Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403197IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512800Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861308Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2841303- 601183
- 791139
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3961112Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2131086