Tulisitko nainen minulle..

miltäkuulostaisi

Lemmikiksi? Rapsuttaisin sinua korvan takaa, silittäisin ja pitäisin hyvänä. Voisit kehrätä sylissä..

45

930

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tottakaihaluan

      helliä hetkiä, mutta noi rapsuttelut saa jäädä niille lemmikeille👾muuten voidaan hellitellä.

    • Alwaysyourpuppy

      Tulisin! Nimenomaan rapsuteltavaksi!

    • mckoppakuoriteinimutantt

      Oletko ottamassa lemmikkiä? Odota vähän, ehkä seuraavassa elämässä jo erittäin piakkoin tulen takaisin vaikka kissana... 9 elämää, ei olis paha.
      Todennäköisimmin tulen kuitenkin takaisin koppakuoriaisena. Tai kilpikonnana..

    • Ethänottaisi

      Kesäkissaksi :...(.

      • apltä

        Jos osoittaudut sisäsiistiksi niin voin harkita talven yli pitämistä.


    • toivottavastiet

      ole mikään hieno prinsessamies, että nainen ei saa pieraista.

      • apltä

        Ei haittaa. Kunhan pieru ei sisällä sattumia.


    • Haittaakojos

      se kehrääminen muuttuu yön parhaimpana hetkenä kuorsauksesi?

      • apltä

        Lemmikille melkein kaikki on sallittua. Kunhan ei kynsi ja pureskele sohvaa pilalle.


      • Haittaakojos
        apltä kirjoitti:

        Lemmikille melkein kaikki on sallittua. Kunhan ei kynsi ja pureskele sohvaa pilalle.

        Kuulostaa hyvältä ;). En tärvele sun huonekaluja enkä kohtele sinuakaan huonosti, olen kiltti ja kouluttamattakin olen sisäsiisti ;), ihan itseoppinut ;)


      • apltä
        Haittaakojos kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä ;). En tärvele sun huonekaluja enkä kohtele sinuakaan huonosti, olen kiltti ja kouluttamattakin olen sisäsiisti ;), ihan itseoppinut ;)

        Kuulostaa ihanteelliselta seuralaiselta. Koska mahtaisit olla luovutettavissa? Voisin tulla tarkistamaan sun tassut..


      • Haittaakojos
        apltä kirjoitti:

        Kuulostaa ihanteelliselta seuralaiselta. Koska mahtaisit olla luovutettavissa? Voisin tulla tarkistamaan sun tassut..

        Ihan silloin kun sovitaan. Tassut on kunnossa, pehmeät ja puhtaat ;).


      • pehmeätassulle

        Sovitaan huomenna sitten. Tule joskus iltapäivällä.


    • Ko_

      Ja sitten illalla sanot "lemmikille", tule nyt mussukka, lähdetään ulos iltapisuille.
      Laitetaan ensiksi talutushihna ja huomioliivi että varmaasti kaikki näkisi ja eiku menoksi 😂

      • apltä

        Ulkoilun jälkeen voisin tarjota purkkiruokaa..


      • Ko_
        apltä kirjoitti:

        Ulkoilun jälkeen voisin tarjota purkkiruokaa..

        *REPS* just-just 😂


    • lemmikkisiolen

      Olen hätäinen ja säikyn sinua. Haittaako sinua, jos lurautan hätäkuset syliisi? Olenhan lemmikkisi pörröinen suloinen.. <3

      • apltä

        Vahinkoja sattuu.. Olen hyvä opettamaan käymään hiekkalaatikolla.


      • lemmikkisiolen
        apltä kirjoitti:

        Vahinkoja sattuu.. Olen hyvä opettamaan käymään hiekkalaatikolla.

        Entä jos en tottele sinua? Jääräpäisyyttäkin löytyy... Saanko sitten kuria?


      • apltä
        lemmikkisiolen kirjoitti:

        Entä jos en tottele sinua? Jääräpäisyyttäkin löytyy... Saanko sitten kuria?

        Pelkkää hellyyttä on vain lemmikille tarjolla. Kyllä se jääräpäisyyskin siitä sulaa..


      • lemmikkisiolen
        apltä kirjoitti:

        Pelkkää hellyyttä on vain lemmikille tarjolla. Kyllä se jääräpäisyyskin siitä sulaa..

        Saatan testailla hermojasi.. Oletko valmis siihen? Saanko kaiken anteeksi, missä menee rajasi? Helppo en ole..


      • apltä
        lemmikkisiolen kirjoitti:

        Saatan testailla hermojasi.. Oletko valmis siihen? Saanko kaiken anteeksi, missä menee rajasi? Helppo en ole..

        Saattaisin joskus antaa hellästi piiskaa. Onkohan lemmikeille käsirautoja..?


      • lemmikkisiolen
        apltä kirjoitti:

        Saattaisin joskus antaa hellästi piiskaa. Onkohan lemmikeille käsirautoja..?

        Laittaisitko minut häkkiin..? En pidä pimeistä ja ahtaista paikoista. Sitoisitko minut kaularemmillä kiinni? Mahdollisimman hellästi tietenkin. Käsiraudat voivat satuttaa helliä tassujani.


      • apltä
        lemmikkisiolen kirjoitti:

        Laittaisitko minut häkkiin..? En pidä pimeistä ja ahtaista paikoista. Sitoisitko minut kaularemmillä kiinni? Mahdollisimman hellästi tietenkin. Käsiraudat voivat satuttaa helliä tassujani.

        Ajattelin sellaisia vaaleanpunaisia pörröisiä käsirautoja joista pääsee irti halutessaan. Pelästynyt lemmikki pääsisi yöksi kainalooni turvaan. Sitten alkaisimme harrastaa agilityä..


      • lemmikkisiolen
        apltä kirjoitti:

        Ajattelin sellaisia vaaleanpunaisia pörröisiä käsirautoja joista pääsee irti halutessaan. Pelästynyt lemmikki pääsisi yöksi kainalooni turvaan. Sitten alkaisimme harrastaa agilityä..

        Hih alkaa ihan hihityttää.. Opetatko minulle agilityn salat? Ketterä olen ja hyvin sopeutuva kaikkiin liikkeisiin..


      • apltä
        lemmikkisiolen kirjoitti:

        Hih alkaa ihan hihityttää.. Opetatko minulle agilityn salat? Ketterä olen ja hyvin sopeutuva kaikkiin liikkeisiin..

        Kaikki temput opetellaan. Voidaan vaikka katsella välillä mallia agilityvideoilta jos tuntuu, että jokin juttu ei ole oikein hallussa. Voidaan tehdä vaikka omia agilityvideoita, mutta vain omaan käyttöön..


      • lemmikkisiolen
        apltä kirjoitti:

        Kaikki temput opetellaan. Voidaan vaikka katsella välillä mallia agilityvideoilta jos tuntuu, että jokin juttu ei ole oikein hallussa. Voidaan tehdä vaikka omia agilityvideoita, mutta vain omaan käyttöön..

        Laittaisitko minut kisailemaan muiden kanssa? Kouluttajanani sinulla on vastuu, että kehityn parhaaksi.. Vai onko kehitykseni vain kotioloissa tottelemiseen..?


      • apltä
        lemmikkisiolen kirjoitti:

        Laittaisitko minut kisailemaan muiden kanssa? Kouluttajanani sinulla on vastuu, että kehityn parhaaksi.. Vai onko kehitykseni vain kotioloissa tottelemiseen..?

        Olen vain yhden lemmikin mies. Kisailla ei tarvitse. Voisit viettää vaan kissanpäiviä. Toki lemmikillä on omaa aikaakin. Ja jos osaa reitin takaisin niin ei tarvitse edes talutushihnassa pitää.


      • lemmikkisiolen
        apltä kirjoitti:

        Olen vain yhden lemmikin mies. Kisailla ei tarvitse. Voisit viettää vaan kissanpäiviä. Toki lemmikillä on omaa aikaakin. Ja jos osaa reitin takaisin niin ei tarvitse edes talutushihnassa pitää.

        Uskoisitko siihen, että tarpeeksi olen uskollinen omistajalleni, että en lähde poikkeamaan reitiltä..? Jos karkaisin lähtisitkö etsimään perään?


      • apltä
        lemmikkisiolen kirjoitti:

        Uskoisitko siihen, että tarpeeksi olen uskollinen omistajalleni, että en lähde poikkeamaan reitiltä..? Jos karkaisin lähtisitkö etsimään perään?

        Seuraisin jälkiäsi ja pelastaisin sinut puusta, jonne olet kiivennyt karkuun mouruavia kolleja. Ohjaisin sinut turvallisesti takaisin kotiin. Silittäisin sinua ja antaisin palkkioksi raksuja. Sitten kuuntelisin tyytyväistä kehräystä sylissäni.


      • lemmikkisiolen
        apltä kirjoitti:

        Seuraisin jälkiäsi ja pelastaisin sinut puusta, jonne olet kiivennyt karkuun mouruavia kolleja. Ohjaisin sinut turvallisesti takaisin kotiin. Silittäisin sinua ja antaisin palkkioksi raksuja. Sitten kuuntelisin tyytyväistä kehräystä sylissäni.

        Olen itsestäni huolta pitävä hienosteleva karvaturri. Sen takia mouruavat kollit katselevat ahdistavasti ja saatan kiivetä puuhun, kun säikyn.. Harvemmin kuitenkaan lähestyvät, koska ole jääräpäinen..


    • purina
    • Hellästi_vaan

      Entä jos tulisin ja laittaisin sulle kaulapannan , tehtäis roolin vaihto?
      Voisin laittaa sut sänkyyn kiinni niillä pinkkikarvaisilla käsiraudoilla..
      Sitten voisin vähän helliä sua..😁❤

      • apltä

        Kyllähän kaikki kaipaa ajoittain pientä rapsutusta..


    • tietenkintulisin

      juuri tuollaista hoivaa tarvitsen. Siis ei käsirautoja, mutta aloittajan lupaamaa hellyyttä.

    • miteneiyllätä

      Sä oletkin aina kohdellut naisiasi kuin eläimiä.

      • PeukutTälle

        Tämä oli hyvä.


      • tämä_on_huomattu

        Monet ihmiset kohtelevat lemmikkejään paremmin, kuin läheisiään.


    • hulluutta

      Kysyykö joku tosissaan täällä tämmösiä? Ja perässä liuta idiootteja vastaamassa.Mikä teitä vaivaa ihmiset?

    • Anelma87v

      Tuli vaan mieleen aloituksesta et aina puhutaan vaan noista kissoista ja koirista mutta ne muut kuten pieneläimet jää usein taka-alalle. Itse en lue kissa fania enkä koirienmaailmaa, luen joskus kylläkin tätä palstaa ja apinoiden planeettaa videona sekä käytösoppaita ja neanderilaisista kertovia juttuja. Mielummin pysyn bitteinä niin asiat pysyvät hanskassa ja syön pullaa sokeripalan ja kahvin kera.

    • dubist

      Hyi!

    • lemmikeille

      Joku haluaa ylläpitää juttua itsekseen.

    • Kisumisulta

      Hauska ketju, mukava lukea :)

    • Kylmät__kädet__

      No jos vatsan alta vielä krapsuttaisit..

    • mijauuuuuuuuuuu

      En missään tapauksessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6063
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3836
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      249
      2188
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1860
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1303
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1276
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      949
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe