Vm 2006 200hv tsi. onkos tämäkin öljysyöppö ja arvaako hankkia 160000km ajettuna.
Mitkä yleisimmät viat.ruostetta ym?
siis 2.0 TSI
öljynkulutus hankinta?
7
484
Vastaukset 7
- TSI2012
tuo moottori kuluttaa 3-4l/1000km moottoriöljyä. onhan siinä kolmas moottori jo menossa noilla kilometreillä ja ruosteet on vakava ongelma noissa, liian siistin näköinen kori kertoo ruosteitten piiloittelusta.
- Oletarkkana
Olikos noissa öljypumpun sihdin tukkeutumisia ja täystuhon mahdollisuus.
- hajoaakopassatVW
Oletarkkana kirjoitti:
Olikos noissa öljypumpun sihdin tukkeutumisia ja täystuhon mahdollisuus.
EA888 on uudempi moottori-siinä ainakin öljynsyöntitäystuhokone
Mutta tää on vanhempi versio
- oillight
Mahtaa olla mustaa mönjää ex omistajan jäljiltä, kun ökeleillä rullattu 30 donaaa,,,..??!!
- öljypoltinVWskodaudi
VW turhaumaa
- bubuu
Ei ole hyva hankinta jos kannu kaupalla saa lirutella, kallista voitelu ainetta aamuisin.
- sheLLöljyäVWskodaudi
Shell vois jakaa VW autoilijoille diplomeita kun kallista LL öljyä menee satoja e kk.
kauppa se on joka kannattaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 69721
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37646- 41568
- 39542
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19451