kuinka pitkä yuggis on?
AUTTAKAA ÄKKIÄ PAKKO SAADA APUA!!!
10
924
Vastaukset
Kuusi jalkaa ja tuuma.
niko.kuusela_04 kirjoitti:
ai oot midget :D
Opettele edes leikkaamaan kuva kunnolla ennen kuin yrität matkia.
- LOLOMG
😐 looool!
- tyran.banksit1.72dm
Elikkäs 182 senttiä ynnä 56 millin sadasosaako?
tyran.banksit1.72dm kirjoitti:
Elikkäs 182 senttiä ynnä 56 millin sadasosaako?
Tuuma on 2,54 senttimetriä. Yhdessä jalassa on 12 tuumaa.
- NoPanePane
Panettaaks teit ku tollasii puhutte? Ootte puutteessa siis? Siksi mittaile toisiinne?
NoPanePane kirjoitti:
Panettaaks teit ku tollasii puhutte? Ootte puutteessa siis? Siksi mittaile toisiinne?
Koska amerikkalaisilla mittayksiköillä on todella paljon tekemistä panemisen kanssa.
Hobitit valtaa suomi24:n
- hieman.fakkiintunut
Sosiaalisessa mediassa leviää video, jossa juoksuhämähäkki jakautuu sadoiksi pieniksi vauvahämähäkeiksi miehen lyötyä sitä luudalla.
Häiriikö teitä mikään tuossa textissä?
Minusta elukasta ei pitäis käyttää sanaa vauva, koska vauva viittaa ihmiseen. Eihän pientä ihmislastakaan sanota vasaksi tai kiliksi. No, tuo uutinen olihi jostain höpöhöpö-sivustolta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477