Putosin 10 metristä asvaltille pää edellä ihme kyllä päähän ei tullut mitään ruhjetta mutta olkapää lapaluu murtui oikea keuhko rutussa kylkiluita murtunut molemmat munuaiset rikki ja maksa ja se kaikkein pahin eli T10 kohdalta selkäranka poikki.
Sisäelimet on nyt parantuneet ja kaikki muu mutta minulla on edelleen tunto pois navasta alaspäin.
Kysynkin siis että onko mahdollista että hermosto voi palautua selkärangassa niin että voisin vielä jonain päivänä elää taas normaalisti ja kävellä?
Aivan pieniä liikkeen hivahduksia saan jalkoihin jos kunnolla yritän
Selkäranka poikki T10 kohdalta
3
124
Vastaukset
- Hawk55
Lisään vielä että lääkäri sanoi että voi olla että tila ei tule tuosta muuttumaan mutta mahdollisuus on ja tähän mahdollisuuteen tähtään. Teen kovasti töitä sen eteen että voisin vielä kävellä jonain päivänä.
- jaaaaaa123123
Tunnetko nyt vai et? Sanot että voit pientä liikettä tehdä, mutta onko tämä oikeasti sinun tekemää liikettä eikä mitään heilumista yläkropalla?
Jos selkäranka meni poikki ja johdot katkes niin et saa liikettä enää sinne minne katkenneet johti. Hermosto ei ole korjaantuvaa ihmisellä.
Jos tunnet ja liikutat niin ehkä saat jotain aikaiseksi, näillä tiedoilla ei voi sanoa mitään positiivista. Sillä hyvin pieni liikutus ei ole kovin hyödyllistä eli ei positiivista.
Jos sit tulevaisuudessa, osataan liittää tai saadaan korjaantumaan jotenkin. Älä liho syömällä monta ateriaa päivä, muista paastota nyt kun energian kulutus laskee. - Hawk55
Tunnen kyllä muuten jalat niinkuin sisältä päin mutta iho kosketusta en tunne toisaalta jos hankaan polvea tunnen sen hankauksen. kyllä ne liikkuu ihan pientä liikettä mutta seisomista ja kävelyä on ihan turha edes yrittää. minulle sanottiin että hermosto kasvaa viikossa tai kuukaudessa millimetrin. En aio kyllä jäädä pyörätuoliin sano kuka mitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.37816175- 2646251
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny113688- 1972777
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il142332- 1372229
Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos1101660Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon481459Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411216- 901214