Mutta et ihan tosissasi :)
Kyllä sä varmaan mua rakastat
35
1169
Vastaukset
- PihallaKuin
Kun olisi kyse vain rakkaudesta niin ei olisi mitään hätää ;)
- ihan.vattasta.ottaa
Multa ei taivu toi polyamoria silleen fyysisesti. Ja hyvä niin. 😂
- Keskittyneen
ryppyotsaisesti sua kyllä rakastan.
- AinaOotNiinVaatimatoN
Koeta nyt vaan uskoa :)
- pitääkirjaimellistaa
Satuimpa onneksi vilkaisemaan EPG-tietoja telkkarista: Alkaa Onnenpyörijä juuri näillä minuuteilla :D
"Haluatko ostaa vokaalin? Vai mennäänkö juomaan kaljaa?" KIRJAIMELLISESTI.- pimpelipomkirjaimet
Legendaarinen PIMPELI-POM -äänikin on mukana, mietinpähän vain kuten joku kilpailija sanoi juuri että asuu Turussa, mutta olenkin Rovaniemeltä, mitähän joku Eckölinen lahjakortti merkkaa: jos ihminen asuu Helsingissä, mutta onkin Austraaliasta oikeasti niin:
Kai kilpailun järjestäjä maksaa sitten lentoliput ja viisumit Australiasta ja takaisin jotta voi lunastaakaan koko palkintoa, sitten.
- tosissanikyllä
En vaan voi antaa sen ryöppyä ulos, kun sinä olet varattu.
- aitoriitta
Edelleen kysyn. Haluan olla mieheni kanssa ja sinä haluat olla vaimosi kanssa. Jätetään elämän päätettäväksi meidän neljän yhteinen tulevaisuus. Mikä on ongelma?
Rakastan suaa, mutta en rakasta meidän yhteiselämää. En minä tätä halunnut.
- aitoriitta
Minä voisin hyvin esim. tavata vaimoasi. Uskon että voisit hyvin tavata jaria. Mikä on ongelma?
- aitoriitta
Ei tässä vaan ole mitään ongelmaa. Sinulla taitaa olla tekemisen puutetta.
- aitoriitta
Emme me toisiamme kyllä rakasta. Emme tunne toisiamme yhtään.
- Ribbit
Miksi epäilet rakkauttani?
- aitoriitta
Lopetetaan jo koko touhu.
- Ainarakastanut
Rakastan ihan täysillä ja tosissani,usko huvikses!
- aitoriitta
Naurattaa sun jutut vaan enää mutta tää on juhlimisen paikka. Tähän on VIHDOIN tultu😀
- rosvoveijootuoltakaiken
Kävin tuossa lääkärillä, en hammaspeikolla, vaan normilääkärillä, lääkäri ehdotti että: voisit ehkä harkita tuota alkoholin käytön hillitsemistä, mutta enhän minä mitenkään muuten alkoholia käytä kuin ajanvietteenä vain.
Huomattavasti vähemmän käytän alkoholia kuin Suomen Tasavallan Presidentti.
Enkä edes juo kovia juuri lainkaan (paitsi joskus pari kertaa vuodessa kun käyn alkossa niin ostan jotain skottiviskiä silloin).
Välillä on aina hyvä käydä lääkärissäkin tarkistuttamassa ja keskustelemassa muutenkin, koska lääkäreiltä yleensä saa hyviä vihjeitä oman elämänlaadun parantamiseen, jos siihen olisi syytä. - aitoriitta
Onneksi ei mennyt kolmeakymmentä vuotta tän asian pohtimiseen😀
- aitoriitta
Poistun paikalta katsomaan miehen kanssa leffaa. Nyt kun et enää ole rakkaani joudut kilpailemaan suosiostani ja ajastani😀
- kurjuus
Kyllä tämä totista on, vaikka ei sais olla.
- mahtavatunne
Rakkaus on niin monimuotoista, se on huippuhienoa, että olen saanut kokea sitä hänen kanssaan myös tätä kautta enkä vain siellä todellisuudessa.
- rakkaallejatärkeälle
Tämä on E naiselta J miehelle.
- jiijaee
rakkaallejatärkeälle kirjoitti:
Tämä on E naiselta J miehelle.
Oletko kertonut tuon hänelle? Milloin?
- rakkaallejatärkeälle
jiijaee kirjoitti:
Oletko kertonut tuon hänelle? Milloin?
Kyllä se jouluaattona tuli selväksi puolintoisin.
- Tehtävänsuorittaja
Tunnevajaus suhteessa omista tai toisen tunteissa on turmiollista ja varmaankin johtaa lopulta eroon, tai turhaan inhimilliseen kärsimykseen jos suhdetta jatketaan. Perheessä voidaan kärsiä ahdistuksesta, jos siinä on ollut sen jäsenten välistä piittaamattomuutta toisistaan. Tällainen "rakastaa puolivaloilla" reflektoituu molempiin osapuoliin ja pahimmasssa tapauksessa lapsiin. Tällaisissa yksiköissä ei tietenkään jakseta panostaa perheen hyvinvointiin siinä määrin kuin perhe tarvitsisi sen henkisen eheyden kannalta. Lisäksi tällainen tunnevajaus voi aiheuttaa kitkaa myös talouden pidossa. Toinen käyttelee itseensä avokätisesti rahaa kun muut elävät "annetuilla almuilla". Epäusko omista tunteista toista kohtaan parisuhteessa estää tekemästä asioita täydellä teholla. Se näivettää koko suhteen.
Avauksen otsikko alkaa sanalla "kyllä", joka tarkoittaa myöntävää. Otsikko jatkuu epäilevänä ja alaotsikko jo heittää voimakkaan epäilyn tosissaan olevasta rakkaudesta, osarakkaudesta. Avauksen tekijä provosoi otsikollaan lukijaa puolustamaan ja vakuuttelaan rakkauttaan.
Kyllä minun mielestä rakkaus on yhteen hiileen puhaltamista, voimakasta yhteenkuuluvuuden tunnetta, toisesta huolehtimista, arjen sietoa, yhteisiä asioita, ehkäpä harrasteita. Elämistä toisen rinnalla niin että toisen että molempien on hyvä olla. Tasapainoa parin välillä. Suhteessa ei saisi olla yksipuolisesti liikaa antajan tai ottajan asemaan, ei vilpillisyyttä tai loukkaavia tapoja ja tottumuksia. Tietysti jokainen ihminen on yksilö eikä voi mennä kumppaninsa kanssa aina yksyhteen. Mutta suurinpiirtein. Suhteessa minun mielestä pitää olla myös elämisen iloa, huumoria, kömmähdyksille nauramista. Onnea vaan otsikon asettajalle! Ja seuraavan tehtävn kimppuun.- yhteekuuluvaisuudentunne
Kiteytit hyvin sen mitä rakkaus on ja pitää sisällään.
- Rakkausvoittaakaiken
Kiitos kaunis. Ja hyvää myöhäislauntai-iltaa!
- PihallaKuin
Rakastaisin, jos uskaltaisin, mutku en tiedä haluatko multa rakkautta? En ole saanut mitään vink, vink- viestejä, jolla voisin saada varmuutta? Välillä tuntuu, et haluat vain kiusaa tehdä? Ei ole tullut mitään vau- efektejä, josta päättelisin, et 1 1=2. Vaikka pärjännyt hyvin matemaattisissa aineissa, nämä saamani yhtälöt olleet liian vaikeita ratkaistavaksi? Olen pyörällä päästäni.
- Vauuu
Mikä sinun pään on, pyörälle saanu?
- TulePoisPihalta
Niin, niitä 100% varmoja viestejä ja signaaleja on niin pelottava antaa.... sen takia ei tällaiset yhtälöt yleensä päättelemällä vedenpitävästi ratkeakaan. Näissä lemmenasioissa.
Toisen pitää vaan olla ensin rohkea. Sitä ennen pitääi panostaa sanattomaan viestintään. Jos ei kumpikaan rohkaistu niin siihen se sitten jää.. - PihallaKuin
Samaa mieltä, mut olen myös huomannut sen, että naiset on paljon hyökkäävämpiä kuin miehet, jos olettamus olikin huti? Tulee mieleen nolojen tilanteiden mies tuntemuksia, ei toivottuja. Miehet minusta ymmärtävempiä tilanteissa, jopa immarreltuja, minusta vastaanotto positiivisempaa kuin naisilla, sorry naiset tästä. Siksi jään mielummin taustalle ruikuttamaan?
- TulePoisPihalta
PihallaKuin kirjoitti:
Samaa mieltä, mut olen myös huomannut sen, että naiset on paljon hyökkäävämpiä kuin miehet, jos olettamus olikin huti? Tulee mieleen nolojen tilanteiden mies tuntemuksia, ei toivottuja. Miehet minusta ymmärtävempiä tilanteissa, jopa immarreltuja, minusta vastaanotto positiivisempaa kuin naisilla, sorry naiset tästä. Siksi jään mielummin taustalle ruikuttamaan?
Uskoisin että on ennemmin luonnekysymys miten reagoi kuin sukupuoli?
Mutta siis nainen on saanut sinut pyörällä päästäsi...? Mitä tarkoitat hyökkäävällä, siis siinä tilanteessa jos olet tulkinnut tilanteen väärin vai? - PihallaKuin
Tekaistuja syytöksiä, hänen olettamuksia toisesta (negatiivisia), lievää uhkailua. Tämä kaikki koettu, vaikka en ole sanaakaan sanonut näihin liittyen, mut flirttiä kokenut aiemmin, johon en ole lähtenyt itse mukaan, ääni muuttunut ajan kuluessa päinvastaiseksi. Nämä olleet minun kaksi viimeisintä tapausta. Toisesta otin hatkat, jälkimmäisestä oletan uhkailun olleen ensireaktio pelolle? Onhan se luonnekysymyskin, mut selvinpäin kohdannut nämä, eli ehkä kännitila voisi kaiken muuttaa? Varovaisuutta tullut roppakaupalla.
Kohtaamisilla on toki merkitystä, missä kohtaa, milloin kohtaa, onko taustalla jotain joka helpottaa kanssakäymiseen? Onko luottamusta toiseen kuinka? Kuinka tuttuja toisille?
- enkiinnityihmisiin
En minä rakasta ketään sillä tavalla niin kuin naisen ja miehen ajatellaan rakastavan toisiaan. Tarvitsen paljon omaa aikaa ja töiden jälkeen ei tunnu olevan mitään mielenkiintoa muuhun kuin yksin olemiseen. Minulla on paljon kokemusta kauan kestäneestä parisuhteesta ja en pidä minkäänlaisena ongelmana sitä että olisin loppuelämäni yksin.
- ylivoimainenapuollut
Ehkä omasta mielestäni, hmm.. voisi olla hauskaa aikaa ohjelmoijatyttöjen kanssa, sinänsä, jos on samankaltaisia juttuja. Gallup-tytöttöjen kanssa no en tiedä.
Mikähän se olikaan se joku omien pelien tekemistapahtuma, oli jossain ohjelmassa, eli missä pitää tehdä pelejä, ohjelmoijatytöt koodaavat jonkun 3D-tuosta vain käden käänteessä minun avuilla.
Toiset ihmettelisivät että miten, kun se oli tuossa niillä ongelmana että miten saa niitä jotain java-juttuja/hahmoja liikkumaan, jne...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3077032Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151317- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541096Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411051Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992