Miten lauantain saisi kulumaan, kun on...

kakenkysymys

Viikonloppu Lieksassa. Pitäisikö vain katsella televisiota tai lukea tänne tulevia kommentteja. Vai lähtiskö saunomaan? Avanto uinti voisi piristää, mutta kun ei uskalla. Kylmää vettä.

9

356

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MinäKävinJo

Älä nyt helkkarissa avantoon mene tuollasen asian takia, se olis niin lopullista. Kai sinä nyt voisit vaikka saunoa. Minä löylyttelin jo.
      Kun soi kiukaan urut, unohtuvat arjen surut.
      Leppoisia löylyjä!

• kakenkysymys

Ajattelin ihan samaa. Avanto uinti, se jos kauhistuttaa. En ole ikinä talviavanossa uinut. Saunominen, se kuuluu suomalaisuuteen näin talvisaikaan. Laitoin saunan päälle. Parit oluet mukaan löylyyn ja konjakki pullo keittiönpöydällä odottamassa saunan jälkeen.

Sellainen on useamman suomalaisen viikonloppulauantai. Nyt saunaan ja löylyyn! Vettä kiukaalle ja hikipisarat pintaan. Suihkussa sitten puhdistuu.

• PUHDASTA

Tässäpä ne vaihtoehdot!
      Hyppää lumihankeen...on meinaan nyt lunta ja taATUSTI UUNITUORETTA!

• Nyt onkin tuoretta lunta löylyjen välissä pyörähtää.Itse kyllä mietin....muttei tullut tai uskaltanut mennä.Kylmä olut kylläkin maistui.Hyviä löylyjä!!

• serkunherkut

Saunan piälle pötkähät serkkutytön viereen niin siinähän se yönseutu mukavasti kulahtaa.

• äitinherkut

Sinä vissiin humputtelet äitiäsi ja siskoasi!

• montakosenttiälunta

Kaikenlaisia kommentteja sitä onkin. Mutta kuntoilusta se kävisi jos hiihtäisi umpihangessa. Lunta kun on tosipaljon. Se olisi hyvää hyötyliikuntaa.

• xdfcj

Ka siellä lieksassahan työ nää hommat tiijätte...

• nojoojooo
        xdfcj kirjoitti:

Ka siellä lieksassahan työ nää hommat tiijätte...

No kyllä me tiijämme, vaikka ei aina, että mistä nyt oli kysymys. Ovatko ne Nurmeksesta tänne tulleet kommentoimaan, kun siellä on niin hiljaista palstalla

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      64
      5270
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      2549
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      269
      2431
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2369
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1754
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      227
      1523
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      53
      1102
    8. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      13
      1053
    9. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      90
      1046
    10. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      73