Auttaa talvikon kanssa!

Väinörakas

Eli siis meile tuli to iltana talvikko. Ny on pe ilta. Pitkään oon talvikkoa halunnu kun on aijjemmin kaks syrkkiä ollut.
No mietin että kyllä se vähän on "tylsä", että haluan talvikon. No nyt kun sain ni se on yotutellu ihan normaalisti. Nopestii tottunu ja utelias on! Mutta jos koitan laittaa käden sen häkkii ni näykkäsee vhä sormesta.
Tnä aamulla tein nii että laitoin se semmosee semi isoo laatikkoo... Laitoin pyyhkeen alle ja laitoin sinne sit sellasen puisen sillan ja sen muovisen kopin. Noh ku se siellä vipelti tutki paikkoi ni laitoin käteni sinne ja TULI mun kädelle sanoin äitille mu se oli menos töihi ja jtn sähläs, et “kato Mimmi on mun sylis ekaa kertaa" yms ja hyvin meni vhä olin jännittyny ja ei siis ollu korkeel kaikki mun mielest iha hyvin. No sitku pistin sen takas dunaa. Myöhemmi koitin laittaa mun kättä sinne nii se näykkäs muo sormesta. En ymmärrä olin just pessy kädet et ei voinu haista mikää sen ruoka!
No sit vhä ihmettelin. Sit myöhemmi se tuli syömää ja siis se on ihana utelias hauska ja antaa silittää. Mut ku taas laitoin rauhallisesti mun käden sinne näykkäs taas sormee. Siis auttakaa? Koska siit oli menny kauan ja olin pessy kädet varmaa aika monta kertaa.... Ja koitin tnä siis varmaan 3 kertaa ja sit en enää halunnu koittaa.
Täst tulee paska fiilis ku en haluu kertol äitille koska muute se ois tyylii sellai et no älä koske ja eipä enää osteta ja viiä lopetettavaks! Yms 😭 💕💕 kaikkee ihanaa tekee mut niinku täh?
Mä oon semmone et muo harmittaa aika helposti jos joku asia on vähänki huonosti. Tätä hamsuu on ootettu paljon ja antaa silittää mut miks ei kädelle. Ei kuitenkaa ryntää pakoo vaa tulee haistelee.. 😭😭❣️

4

371

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokemuksiatalvikoista

kannattaa pyöritellä käsiä hamsterin puruissa aluksi ja vaikka hanskoilla lähtä kokeilemaan! Kyllä se siitä kun jaksat kärsivällisesti totutella 😊

• hamsuja

Jotkut puolustavat omaa reviiriä, häkissä ei välttämättä kannata käsitellä vaan ulkopuolella. Jos se näykkää niin ota kopassa tms se pois ja anna kättä jaloitellessa.

• Hamsuystävä

Toinen on että laita jotkut hansikkaat ja nillä käsittele muista älä pidä väkisin kiinnin

• Zedä

Ei ole vielä tottunut käsiin, vaan ihmettelee niitä. Jyrsijät tutustuu luonnostaan asioihin maistamalla. Voi olla myös vähän sellaista reviirin puolustusta. Mut ylipäätääm ihan normaalia käytöstä, ja luultavasti loppuu pian (varmaan jo loppunut tähän mennessä).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6278
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      350
      5764
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      60
      2763
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      107
      2198
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1888
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1744
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1633
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1290
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1197
    10. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      33
      1088
    Aihe