Auttaa talvikon kanssa!

Väinörakas

Eli siis meile tuli to iltana talvikko. Ny on pe ilta. Pitkään oon talvikkoa halunnu kun on aijjemmin kaks syrkkiä ollut.
No mietin että kyllä se vähän on "tylsä", että haluan talvikon. No nyt kun sain ni se on yotutellu ihan normaalisti. Nopestii tottunu ja utelias on! Mutta jos koitan laittaa käden sen häkkii ni näykkäsee vhä sormesta.
Tnä aamulla tein nii että laitoin se semmosee semi isoo laatikkoo... Laitoin pyyhkeen alle ja laitoin sinne sit sellasen puisen sillan ja sen muovisen kopin. Noh ku se siellä vipelti tutki paikkoi ni laitoin käteni sinne ja TULI mun kädelle sanoin äitille mu se oli menos töihi ja jtn sähläs, et “kato Mimmi on mun sylis ekaa kertaa" yms ja hyvin meni vhä olin jännittyny ja ei siis ollu korkeel kaikki mun mielest iha hyvin. No sitku pistin sen takas dunaa. Myöhemmi koitin laittaa mun kättä sinne nii se näykkäs muo sormesta. En ymmärrä olin just pessy kädet et ei voinu haista mikää sen ruoka!
No sit vhä ihmettelin. Sit myöhemmi se tuli syömää ja siis se on ihana utelias hauska ja antaa silittää. Mut ku taas laitoin rauhallisesti mun käden sinne näykkäs taas sormee. Siis auttakaa? Koska siit oli menny kauan ja olin pessy kädet varmaa aika monta kertaa.... Ja koitin tnä siis varmaan 3 kertaa ja sit en enää halunnu koittaa.
Täst tulee paska fiilis ku en haluu kertol äitille koska muute se ois tyylii sellai et no älä koske ja eipä enää osteta ja viiä lopetettavaks! Yms 😭 💕💕 kaikkee ihanaa tekee mut niinku täh?
Mä oon semmone et muo harmittaa aika helposti jos joku asia on vähänki huonosti. Tätä hamsuu on ootettu paljon ja antaa silittää mut miks ei kädelle. Ei kuitenkaa ryntää pakoo vaa tulee haistelee.. 😭😭❣️

4

315

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokemuksiatalvikoista

      kannattaa pyöritellä käsiä hamsterin puruissa aluksi ja vaikka hanskoilla lähtä kokeilemaan! Kyllä se siitä kun jaksat kärsivällisesti totutella 😊

    • hamsuja

      Jotkut puolustavat omaa reviiriä, häkissä ei välttämättä kannata käsitellä vaan ulkopuolella. Jos se näykkää niin ota kopassa tms se pois ja anna kättä jaloitellessa.

    • Hamsuystävä

      Toinen on että laita jotkut hansikkaat ja nillä käsittele muista älä pidä väkisin kiinnin

    • Zedä

      Ei ole vielä tottunut käsiin, vaan ihmettelee niitä. Jyrsijät tutustuu luonnostaan asioihin maistamalla. Voi olla myös vähän sellaista reviirin puolustusta. Mut ylipäätääm ihan normaalia käytöstä, ja luultavasti loppuu pian (varmaan jo loppunut tähän mennessä).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe