Sekin sitten paljastui miksi rakastelukerrat väheni ja lopulta kuivui kokoon. Kolme ihanaa lasta kuitenkin saimme. Hän poisnukkunut jo. Nyt myöhemmin ihmetellyt olinko tosi sokea vaiko täysi sokea? Miksi sitä ei huomaa/halua huomata??
Minun oli tosi vaikea luottaa keneenkään mieheen sen jälkeen, vei vuosia. Vaan nyt ollut 4v yhden toisen kanssa ja ei hänkään liioin ole kiinnostunut seksistä. Voiko olla että taas sama juttu? Vai minussako vika? Olen kyllä yli 60v vaan omasta mielestäni kyllä tosi sexy...taisin kehua varmaan
Mies 30v jälkeen olikin homo
7
589
Vastaukset
Voi se seksi hiipua muutenkin. Itse ajattelin 60v jälkeen keskittyä kalastamiseen.
- nopea_muutos
Mun hyvän kaverin pitkäaikaisesta naiskumppanista tuli lepakko, tutustui toiseen naiseen, ihastui ja sitten vaan sanoi miehelleen että haluaa olla toisen naisen kanssa. Kaveriani vitutti pitkään, sanoi että helpompaa olisi ollut niellä toinen mies mutta nainen. Ei olisi uskonut että nainen jonka kanssa ollut yli 10 vuotta ja seksi ollut hyvää niin muuttuu lepakoksi.
- Hhhhhhhhhhpliis
Ootko miettinyt että nainen saattoi olla biseksuaali? Siinä sille mietittävää
- d123d123d123
Jos mies ei halua seksiä niin se ei tarkoita että mies olisi homo, miten noin vanha ihminen voi olla noin lapsellinen.
- 7470
Erään kesätyöpaikkani esimiehen esimiehen suuntaus muuttui tai ilmeni ikääntymisen myötä.
Heppu oli 40v ja hänellä oli saman naisen kanssa 4 lasta. Minua varoitettiin ennalta, että ko. ukko käy nuorten miesten kiveksiin kiinni.
Kyllä kai tuokin on homoilun merkki?
Mkinun vaimoni on 70v eikä ole koskaan tuonut julki sexynä olemistaan mutta menee vieläkin täydestä.- 7470
Täydennys: Käy kännissä kiveksiin kiinni.
- ainakomuntuuri
En välttämättä lapsellinen koska tämä nykyinen saa lähtöpassit. Myönsi asian itse! Saa minun puolesta miehet nuoleskella toisiaan, minulle riitti! Vanhakin voi olla ns viisas. Kiitos vaan sinulle d123..... vanhuuteni lapsellisuudesta. Olen silti yhä sexy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1196788Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243757- 1862555
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2792416Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1962081Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.3001790Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.91765Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.1311299Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.271265- 691234