Oon 16v ja vaan 159 cm pitkä poika. Ei oo tullu äänenmurrosta. Mun piines on lyhyempi ku muil ja esim uimahallis suihkussa nolottaa hirveesti. Mistä johtuu tämä kaikki?
Oon 16v millimuna. Sairaan lyhyt. Ei äänenmurrost.
4
501
Vastaukset
- Keke_vuorila
Viina miehen tiellä pitää. Ja jos oot ruotsista päin ni älä ihmettele. Ne on ne ruottalaiset kaikki tuommosia.
- PaneMuaSitKunnolla
Moi, olen sua 3vuotta nuorempi. No, hqluuks panna mua?
- MikaelKosola
Oisko ruotsalaiset geenit.... Haha
- asopfihpåälrdg
Itehhä oon siis 13v poika ja tänä vuonna täytän 14 ja oon saman pitunen ku sä. Jos sul ei oo mittää karvotusta yms ni ei oo ees murrosikä viel alakanu varmaa. Äänenmurros tuli itsellä kullikarvojen kasvamisen, ja nopean pituuskasvun jälkeen. Siitä se ääni sitte pikkuhiljaa madaltuu. Jos oikeest häirittee paljoki ni voit mennä vaik terkkarille sanoo ja se ohjaa johonki mist saat murrosiän alottavia lääkkäeitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905197
- 534066
- 252189
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271927Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151444
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281250Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201046T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980