Oon 16v ja vaan 159 cm pitkä poika. Ei oo tullu äänenmurrosta. Mun piines on lyhyempi ku muil ja esim uimahallis suihkussa nolottaa hirveesti. Mistä johtuu tämä kaikki?
Oon 16v millimuna. Sairaan lyhyt. Ei äänenmurrost.
4
484
Vastaukset
- Keke_vuorila
Viina miehen tiellä pitää. Ja jos oot ruotsista päin ni älä ihmettele. Ne on ne ruottalaiset kaikki tuommosia.
- PaneMuaSitKunnolla
Moi, olen sua 3vuotta nuorempi. No, hqluuks panna mua?
- MikaelKosola
Oisko ruotsalaiset geenit.... Haha
- asopfihpåälrdg
Itehhä oon siis 13v poika ja tänä vuonna täytän 14 ja oon saman pitunen ku sä. Jos sul ei oo mittää karvotusta yms ni ei oo ees murrosikä viel alakanu varmaa. Äänenmurros tuli itsellä kullikarvojen kasvamisen, ja nopean pituuskasvun jälkeen. Siitä se ääni sitte pikkuhiljaa madaltuu. Jos oikeest häirittee paljoki ni voit mennä vaik terkkarille sanoo ja se ohjaa johonki mist saat murrosiän alottavia lääkkäeitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1105875Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453833Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503285Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4652691Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681720- 871396
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321383Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151346- 771268
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1541255