Oon 16v ja vaan 159 cm pitkä poika. Ei oo tullu äänenmurrosta. Mun piines on lyhyempi ku muil ja esim uimahallis suihkussa nolottaa hirveesti. Mistä johtuu tämä kaikki?
Oon 16v millimuna. Sairaan lyhyt. Ei äänenmurrost.
4
503
Vastaukset
- Keke_vuorila
Viina miehen tiellä pitää. Ja jos oot ruotsista päin ni älä ihmettele. Ne on ne ruottalaiset kaikki tuommosia.
- PaneMuaSitKunnolla
Moi, olen sua 3vuotta nuorempi. No, hqluuks panna mua?
- MikaelKosola
Oisko ruotsalaiset geenit.... Haha
- asopfihpåälrdg
Itehhä oon siis 13v poika ja tänä vuonna täytän 14 ja oon saman pitunen ku sä. Jos sul ei oo mittää karvotusta yms ni ei oo ees murrosikä viel alakanu varmaa. Äänenmurros tuli itsellä kullikarvojen kasvamisen, ja nopean pituuskasvun jälkeen. Siitä se ääni sitte pikkuhiljaa madaltuu. Jos oikeest häirittee paljoki ni voit mennä vaik terkkarille sanoo ja se ohjaa johonki mist saat murrosiän alottavia lääkkäeitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k19111214Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t408166Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta
Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t1097623Se oli Orpo joka rynni Eagle S -alukselle
Vastoin kaikkia kansainvälisen merenkäynnin sääntöjä. Kunpa olisi ollut purjehtija Harkimo Suomen johdossa silloin. ht57419Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa915802Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus545262Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk155099Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset385052Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k64226SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude272948