Saitko sinä lapsuudessasi kodin ulkopuoliselta aikuiselta tukea tai turvaa hankalassa kotitilanteessa? Oletko itse aikuisena pyrkinyt olemaan jollekin turvallisuutta tuova aikuinen?
Lasinen lapsuus -työ aloitti #OleLuottoaikuinen -kampanjan. Tarkoituksenamme on saada aikuiset miettimään sitä, miten he voisivat lisätä kodin alkoholiongelmista haittoja kokevien lasten ja nuorten turvallisuuden tunnetta lähiympäristössään.
Kokeile chat-simulaattorilla, miltä tuntuu kohdata akuutissa vaikessa tilanteessa oleva nuori.
Ja oma kokemuksesi turvallisesta aikuisesta - sellaisena olemisesta tai sellaisen kohtaamisesta - sivumme kohdassa Kerro oma kokemuksesi. Mikään hyvä ei ole liian vähäistä jaettavaksi!
https://lasinenlapsuus.fi/oleluottoaikuinen
Tukena kodin alkoholinkäytöstä kärsivälle nuorelle
Lasinenlapsuus
0
69
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup323061- 1482213
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene121687Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881230- 671205
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen1021190Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi581100- 761073
- 611070
- 2841