Olen kuullut että valtaosa linuxin käyttäjistä on vasenkätisiä?
Olen kuullut
20
306
Vastaukset
- Turbo-Urpo
Minä avaan metsämarjatäysmehutiivistepurkki metsänpuolimmaisella kädellä, se on sillä tavalla herkullisempaa.
- Turbo-Urpo
*metsämarjatäysmehutiivistepurkki = metsämarjatäysmehutiivistepurkin
- urboturpo
metsämarjatäysmehutiivistepurkki on edelleen metsämarjatäysmehutiivistepurkki
eikä mikään metsämarjatäysmehutiivistepurkin .
Lainausmerkki alussa on ylimääräinen tai toinen puuttuu. - Turbo-Urpo
urboturpo kirjoitti:
metsämarjatäysmehutiivistepurkki on edelleen metsämarjatäysmehutiivistepurkki
eikä mikään metsämarjatäysmehutiivistepurkin .
Lainausmerkki alussa on ylimääräinen tai toinen puuttuu.Kuulehan pistepirkko, ei se ole mikään lainausmerkki, se on summamutikassa tehty terskasienieliö.
- urboturpo
Turbo-Urpo kirjoitti:
Kuulehan pistepirkko, ei se ole mikään lainausmerkki, se on summamutikassa tehty terskasienieliö.
Olet oikeassa ja minä väärässä niin kuin sinä yleensä olet.
- Turbo-Urpo
urboturpo kirjoitti:
Olet oikeassa ja minä väärässä niin kuin sinä yleensä olet.
No johan pomppas, kansankyntilän on syytä kilauttaa kaverille ja kysyä olenko koskaan ollut väärässä, tästä ei empatia tipu.
- urboturpo
Turbo-Urpo kirjoitti:
No johan pomppas, kansankyntilän on syytä kilauttaa kaverille ja kysyä olenko koskaan ollut väärässä, tästä ei empatia tipu.
Sinä olet sitten tiettävästi ensimmäinen ihminen joka ei ole koskaan ollut väärässä.
- eryy
Aloittajakin voisi kokeilla vaihtaa kättä välillä.
- täsmälleen
Minä olen kuullut, että vasenkätiset ovat myös keskivertokansalaista älykkäämpiä.
- Karvamies
Minä olen kuullut, jotta olisivat molempikätisiä. Joskus vuosituhannen vaihteessa kun käytin RedHat:a sekä HP-UX:a useamman vuoden ajan niin eihän siitä olisi tullut mitään jos olisin käyttänyt vain yhtä kättä.
- tottatoinenkinpuoli
Huhu kertoo että tuollaisten aloitusten tekijät ovat persjalkaisia.
- niidd
Androidpuhelinta on pakko käyttää vasemmalla kädellä.
- kxnznzmzmz
minä voin reilusti myöntää, että olen aivan kädetön. siksi käytänkin linuxia, windows on jäljiltäni uudelleenasennuskunnossa parissa viikossa. windowsin voi sotkea vahingossa, toisin kuin linuxin.
Kumma juttu. Käytän oikealla kädellä vaikka olen vasenkätinen. Tuli ostettua oikeakätisen hiiri. Ehkä niitä on vasenkätisille myös.
- Arvaustoimisto
On kätevää, jos käyttää hiirtä oikealla kädellä, niin vasen käsi on vapaana kynälle. Meille vasenkätisille muotoiltuja hiiriä ei taida olla paljon tarjolla. Ei ole tarpeeksi myyntiä, ei kannata tuottaa. Vasenkätisille pitää kelvata perusmallit.
Minulla sujuu hyvin hiiren käyttö molemmilla käsillä, nappien järjestystä vaihtamatta. Siis ykkösnappia painaa oikean käden etusormi ja vasemman käden keskisormi. - lzmsmzmzözöz
minä käytän hiirtä vasemmalla, vaikka oikeakätinen olenkin. tuo jäi "päälle" töistä, jossa oikean käden tarvitsin numeronäppäinten hakkaamiseen ja vasen jäi sitten kursorin siirtelyyn.
voi vittu hulluksihan siinä tuli kun käytännössä pelkkiä numeroita naputteli 7 tuntia päivässä. lzmsmzmzözöz kirjoitti:
minä käytän hiirtä vasemmalla, vaikka oikeakätinen olenkin. tuo jäi "päälle" töistä, jossa oikean käden tarvitsin numeronäppäinten hakkaamiseen ja vasen jäi sitten kursorin siirtelyyn.
voi vittu hulluksihan siinä tuli kun käytännössä pelkkiä numeroita naputteli 7 tuntia päivässä.Fiksu tapa. Parempi käsi jää tärkeämpiin töihin. Meillä töissä tuotantosihteeri on käyttänyt niin paljon hiirtä, että on saanut kätensä kipeäksi. Oli sairaslomallakin. Pitäisi opettaa tuolle edes muutama pikakomento.
- DuckDuckGo
Tätä saa myös kädettömät käyttää.
Ota yksityisyytesi takaisin!
Aseta DuckDuckGo oletushakukoneeksi
Emme säilytä henkilökohtaisia
tietojasi. Ikinä.
Tietosuojakäytäntömme on yksinkertainen: emme
kerää tai jaa eteenpäin mitään henkilökohtaisia tietojasi.
https://duckduckgo.com/ - ru8weyt
Väitetään vasenkätisten olevan älykkäämpiä.
- ruBveyt
Eipä siinä älykkyys paljoa auta jos on peukalo keskellä kämmentä ja vielä selkäpuolella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904383
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?572974Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132511Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1132321- 402003
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281967Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2221723Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki641647Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91627- 291608