Olen kuullut

mitenlie

Olen kuullut että valtaosa linuxin käyttäjistä on vasenkätisiä?

20

327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turbo-Urpo

      Minä avaan metsämarjatäysmehutiivistepurkki metsänpuolimmaisella kädellä, se on sillä tavalla herkullisempaa.

    • Turbo-Urpo

      *metsämarjatäysmehutiivistepurkki = metsämarjatäysmehutiivistepurkin

      • urboturpo

        metsämarjatäysmehutiivistepurkki on edelleen metsämarjatäysmehutiivistepurkki
        eikä mikään metsämarjatäysmehutiivistepurkin .
        Lainausmerkki alussa on ylimääräinen tai toinen puuttuu.


      • Turbo-Urpo
        urboturpo kirjoitti:

        metsämarjatäysmehutiivistepurkki on edelleen metsämarjatäysmehutiivistepurkki
        eikä mikään metsämarjatäysmehutiivistepurkin .
        Lainausmerkki alussa on ylimääräinen tai toinen puuttuu.

        Kuulehan pistepirkko, ei se ole mikään lainausmerkki, se on summamutikassa tehty terskasienieliö.


      • urboturpo
        Turbo-Urpo kirjoitti:

        Kuulehan pistepirkko, ei se ole mikään lainausmerkki, se on summamutikassa tehty terskasienieliö.

        Olet oikeassa ja minä väärässä niin kuin sinä yleensä olet.


      • Turbo-Urpo
        urboturpo kirjoitti:

        Olet oikeassa ja minä väärässä niin kuin sinä yleensä olet.

        No johan pomppas, kansankyntilän on syytä kilauttaa kaverille ja kysyä olenko koskaan ollut väärässä, tästä ei empatia tipu.


      • urboturpo
        Turbo-Urpo kirjoitti:

        No johan pomppas, kansankyntilän on syytä kilauttaa kaverille ja kysyä olenko koskaan ollut väärässä, tästä ei empatia tipu.

        Sinä olet sitten tiettävästi ensimmäinen ihminen joka ei ole koskaan ollut väärässä.


    • eryy

      Aloittajakin voisi kokeilla vaihtaa kättä välillä.

    • täsmälleen

      Minä olen kuullut, että vasenkätiset ovat myös keskivertokansalaista älykkäämpiä.

    • Karvamies

      Minä olen kuullut, jotta olisivat molempikätisiä. Joskus vuosituhannen vaihteessa kun käytin RedHat:a sekä HP-UX:a useamman vuoden ajan niin eihän siitä olisi tullut mitään jos olisin käyttänyt vain yhtä kättä.

    • tottatoinenkinpuoli

      Huhu kertoo että tuollaisten aloitusten tekijät ovat persjalkaisia.

    • niidd

      Androidpuhelinta on pakko käyttää vasemmalla kädellä.

    • kxnznzmzmz

      minä voin reilusti myöntää, että olen aivan kädetön. siksi käytänkin linuxia, windows on jäljiltäni uudelleenasennuskunnossa parissa viikossa. windowsin voi sotkea vahingossa, toisin kuin linuxin.

    • Kumma juttu. Käytän oikealla kädellä vaikka olen vasenkätinen. Tuli ostettua oikeakätisen hiiri. Ehkä niitä on vasenkätisille myös.

      • Arvaustoimisto

        On kätevää, jos käyttää hiirtä oikealla kädellä, niin vasen käsi on vapaana kynälle. Meille vasenkätisille muotoiltuja hiiriä ei taida olla paljon tarjolla. Ei ole tarpeeksi myyntiä, ei kannata tuottaa. Vasenkätisille pitää kelvata perusmallit.

        Minulla sujuu hyvin hiiren käyttö molemmilla käsillä, nappien järjestystä vaihtamatta. Siis ykkösnappia painaa oikean käden etusormi ja vasemman käden keskisormi.


      • lzmsmzmzözöz

        minä käytän hiirtä vasemmalla, vaikka oikeakätinen olenkin. tuo jäi "päälle" töistä, jossa oikean käden tarvitsin numeronäppäinten hakkaamiseen ja vasen jäi sitten kursorin siirtelyyn.
        voi vittu hulluksihan siinä tuli kun käytännössä pelkkiä numeroita naputteli 7 tuntia päivässä.


      • lzmsmzmzözöz kirjoitti:

        minä käytän hiirtä vasemmalla, vaikka oikeakätinen olenkin. tuo jäi "päälle" töistä, jossa oikean käden tarvitsin numeronäppäinten hakkaamiseen ja vasen jäi sitten kursorin siirtelyyn.
        voi vittu hulluksihan siinä tuli kun käytännössä pelkkiä numeroita naputteli 7 tuntia päivässä.

        Fiksu tapa. Parempi käsi jää tärkeämpiin töihin. Meillä töissä tuotantosihteeri on käyttänyt niin paljon hiirtä, että on saanut kätensä kipeäksi. Oli sairaslomallakin. Pitäisi opettaa tuolle edes muutama pikakomento.


    • DuckDuckGo

      Tätä saa myös kädettömät käyttää.


      Ota yksityisyytesi takaisin!
      Aseta DuckDuckGo oletushakukoneeksi

      Emme säilytä henkilökohtaisia
      tietojasi. Ikinä.
      Tietosuojakäytäntömme on yksinkertainen: emme
      kerää tai jaa eteenpäin mitään henkilökohtaisia tietojasi.

      https://duckduckgo.com/

    • ru8weyt

      Väitetään vasenkätisten olevan älykkäämpiä.

      • ruBveyt

        Eipä siinä älykkyys paljoa auta jos on peukalo keskellä kämmentä ja vielä selkäpuolella.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe