Yö on kyllä sellaista paskaa että sen soittaminen radiossa pitäisi kieltää.
Yö on paskaa
5
2259
Vastaukset
- Anonyymi
Ootan uutta yön tulemista.
- Anonyymi
Hirveetä paatoksellista paskaa ei sitä kestä erkkikään.
Nämä ovat makuasioita. Omasta mielestäni Yö on yksi Suomen parhaita bändejä. Ei tarvitse kuunnella jos ei miellytä. Itse kuuntelen Yötä nyt ja edelleen.
- Anonyymi
Yön ensimmäiset levyt olivat hyviä Hakulisen aikana ja sen jälkeen täyttä paskaa.
- Anonyymi
Vittu Yö on paras bändi saatana Verrattuna Popedaan joka soittaa ja kertoo huumeista ja Alkoholista melki joka biisissä. Popedakin on hyvä mutta Yö on minun mielestä parempi. Nämä on kuitenkin makuasioita mutta huomasin sana "Yön soittaminen pitäisi kieltää radiossa" niin päätin puuttu tähän asiaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 104991
- 96834
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap93749- 48635
- 75632
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16560- 34486
- 43472
- 44459
- 25455