Yö on kyllä sellaista paskaa että sen soittaminen radiossa pitäisi kieltää.
Yö on paskaa
5
2220
Vastaukset
- Anonyymi
Ootan uutta yön tulemista.
- Anonyymi
Hirveetä paatoksellista paskaa ei sitä kestä erkkikään.
Nämä ovat makuasioita. Omasta mielestäni Yö on yksi Suomen parhaita bändejä. Ei tarvitse kuunnella jos ei miellytä. Itse kuuntelen Yötä nyt ja edelleen.
- Anonyymi
Yön ensimmäiset levyt olivat hyviä Hakulisen aikana ja sen jälkeen täyttä paskaa.
- Anonyymi
Vittu Yö on paras bändi saatana Verrattuna Popedaan joka soittaa ja kertoo huumeista ja Alkoholista melki joka biisissä. Popedakin on hyvä mutta Yö on minun mielestä parempi. Nämä on kuitenkin makuasioita mutta huomasin sana "Yön soittaminen pitäisi kieltää radiossa" niin päätin puuttu tähän asiaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3201802Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751284Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831277- 1341147
- 79937
- 85881
- 48833
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro118794- 48780
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60736