Mitä tarkoittaa suomeksi "orbs"? Eikös niitä ole kuulemma paljon valokuviin tallentunut? Meillä on siskon pojan ristiäisistä kuvia. Semmonen kuva jossa kaikkien kädet ovat lapsen päällä myös papin, niin meidän päiden yläpuolella on semmoinen isohko valoympyrä!!! Onko tämä joku kuvaus virhe???
Mikä on "orb"?
24
11042
Vastaukset
- Noita-Nainen
orb = pallo, ympyrä,
rengas; kehä; piiri; rinki; ympyrä
jne, jne...
Orb on juuri sellainen vaalea/valkoinen pallon muotoinen ilmio, joka yleensa "liukuu" hitaasti eteenpain, jos oletetaan etta henkienergia on liikkeessa.
Tai sitten pysyy paikoillaan, kun henkienergia pysyttelee paikoillaan.
Orbit jaavat helposti filmille tai tallentuvat digikameraan. (siis tietysti sen lisaksi, etta niita nakee paljaalla silmalla!)- susQ
orbsit ovat henkiä.. miten te jotka *ette* usko näihin *KUMMITUS* juttuihin selitätte sen ettei orbseja näy joka kuvassa?? uskon itse täysin niihin.. olin pappani hautajaisissa ja otin kuvia sieltä. Kun sitten kehitimme kuvat näkyy kameran edessä suuri ympyrä joka on sellainen vaalea ja sen sisässä on pienempiä palloja.. onkohan kyseessä orrbsi?? vastatkaa pian..
- gssetwety
susQ kirjoitti:
orbsit ovat henkiä.. miten te jotka *ette* usko näihin *KUMMITUS* juttuihin selitätte sen ettei orbseja näy joka kuvassa?? uskon itse täysin niihin.. olin pappani hautajaisissa ja otin kuvia sieltä. Kun sitten kehitimme kuvat näkyy kameran edessä suuri ympyrä joka on sellainen vaalea ja sen sisässä on pienempiä palloja.. onkohan kyseessä orrbsi?? vastatkaa pian..
SusQ jaa selitän sillä, että kyse on optisesta harhakuvasta juuri siinä yhdessä kuyvassa, jossa orb näkyy. Jos näkyisi useammassa kuvassa, SILLOIN asialla olisi jotain merkitystä.
- Anonyymi
Hei, tuota olin yhdessä hylätyssä koirahoito paikassa, ja siellä oli kaksi orb:ia ja sain molemmat videolle. Mutta minulla on ongelma että yksi orb menee niin nopeasti ja toinen todella hitaasti. Sitten menimme yhteen huoneeseen ja siellä oli kirjoja, ja kun katsoimme kirjoja nii minulla oli kädessä (lukkojen muisti) niminen kirja kädessä ja laitoin sen kahden pussin väliin. Sitten kun lähdimme/menimme toiseen huoneeseen kuului pamaus, ja lähdimme juosten pellolle ja sen jälkeen lähdimme pois seuraavana aamuna katsoimme videoita ja näimme orb:it se oli hieno. Mutta menimme takaisin talolle ja kun katsoimme kirjoja se kirja johon koskin oli kaatunut oudosti että se oli tullut pois kolosta ja kaatunut kansi edellä maahan ja siinä oli toinen kirja päällä on outoa kun laitoin sen sinne koloon siellä ei ollu toista kirjaa.
Tämä on outoa kun kerron eri asiasta mut joo
- Irwin Badman
Jos kyseisen ilmiön näkee ainoastaan kameralla on kyse pikemminkin valoheijastumasta joka näkyy epätarkkana kuvassa koska tarkennus ei ole keskitetty kohteeseen josta valoheijastuu. Kyse ei ole siis mistään mistään maagisesta hengestä.
Tämän tietää jokainen joka on vähänkin enemmän valokuvannut. Taikauskoa kaikki orbit.
Löysin tälläisen artikkelin
http://www.henkientalo.com/artikkelit.html?artikkeli=3- Noita-Nainen
Miten selitat sen, etta orbeille jaa usein nahtavissa oleva VARJO valkokuviin?
- Noita-Nainen
Noita-Nainen kirjoitti:
Miten selitat sen, etta orbeille jaa usein nahtavissa oleva VARJO valkokuviin?
...siis valokuviin, ei valkokuviin...:)
- Orson
Noita-Nainen kirjoitti:
...siis valokuviin, ei valkokuviin...:)
En tiennytkään, että orb-kuvista näkyisi varjot.
Olen nähnyt kyllä ob-kuvia, ja joillakin niillä on näkynyt mm. pääkallo-kasvot.
-Orson- - sdgsd
Orson kirjoitti:
En tiennytkään, että orb-kuvista näkyisi varjot.
Olen nähnyt kyllä ob-kuvia, ja joillakin niillä on näkynyt mm. pääkallo-kasvot.
-Orson-yleensä tollanen orb tulee kuvaan lumi tai pöly hiutaleesta salaman kanssa otettaessa, joskus kirkkaassa tai takaa tulevasta suorasta valaistuksesta. sillä ei kyllä oo mitää tekemistä asian kanssa.
- Haamubongari
MInä suhtaudun kriittisesti orbeihin. Olen itse pitänyt niitä pölypalloina. Kumma juttu kuitenkin on, että niitä ei näy lainkaan, ikinä eikä missään kuvissa mitä olen ottanut - siis mitä todennäköisimmin juuri pölyisissä kohteissa (varsinkaan kotona otetuissa, ja kotimme ei ole mitenkään übersiisti) niitä ei esiinny. Ei näy pölypalloja ei, eikä orbejakaan.
Mutta huomasin Turun Kakolasta otetusta yhdestä ainoasta kuvasta, että se on täynnä orbeja. Kummallista, miksi ne pölypallot olisivat siellä missä ei ole mitään tekstiileitä tai muuta mistä irtoaa pölyä. Ihmiset, vangit ja henkilökunta olivat jättäneet Kakolan puoli vuotta sitten kuvausajankohdasta. Eikä niitä palloja näy kuin yhdessä ainoassa kuvassa.
Joten ihmettelen kyllä...
- jeepo
Viime käynnilläni mummolassa sain kuvalle muutaman orbin. Mummo asuu vanhassa kartanossa, missä myös kummittelee.
Kuvissa orbeja on useita. Mietin myös pölyhiukkasten mahdollisuutta, mutta yhden kuvan negatiivissa orb näkyy puoliksi henkilön takaa...
Yläkerrassa kuuluu rasahtelua ja tuulenvirtausta papan työhuoneessa.
Osan rasahteluista selittää vintillä majaansapitävät lepakot, jotka joskus lentelevät talon sisälläkin. - orbsiii
Mahtavan näköisiä ORBeja
Dancing with the ORB's - Featuring Atlantean Crystal Energy Wand
I went to the beach and made some meditation, energy manipulation and then danced with the ORB's. They seem to like Crystal Wands :) Though, I have a strong feeling that most of those ORB's are my Soul's Higher Parts :) http://interdimensionalcollective.blogspot.com/2011/11/dancing-with-orbs-featuring-atlantean.html - palstan historiasta
sitkeä sissi
4.11.2010
Kauan sitten julkaisit tällä palstalla vaikuttavan orbikuvan
erään sukulaisesi hautajaisista.
Jutussa myös mainitsit toisesta (elävästä) sukulaisestasi,
josta otetuissa valokuvissa esiintyi jonkinlaisia vaikeasti
selitettäviä valoefektejä.
Pyysin tuolloin, että julkaisisit myös jonkin niistä, mutta
tuolloin esitit tiettyjä esteitä pyynnön täyttämisen suhteen.
Ovatko nämä esteet edelleen voimassa?
-----------------------------------------------------
Gybo-g-gero
28.11.2010
Moi.
Moro.
En saa juuri sitä kuvaa käsiini. Tässä linkissä http://pohja.kuvat.fi/kuvat/
on otoksia hautajaisista, aika jänniä efektejä. Katso myös "nalliksi" profiilikuvaani, se on suurennos eräissä häissä otetusta kuvasta. Kuvassa on suurennos orbista joka leijaili sulhasen selkämyksen liepeillä.- 9868687687786678
Sulavaa räntää linssissä?
- _Sumupisara
synnyttää orbin
ks.
http://xxyyzz.kuvat.fi/kuvat/orbs/sumupisara.bmp - Salamavalokuva
yöaikaan parvekkeelta tiheään sumuun.
Keltaiset täplät katuvalaisimia.
Salamavalo heijastuu sumupisaroista.
http://xxyyzz.kuvat.fi/kuvat/sumu/sumu.JPG- ed. kuvien ottaja
Käsitykseni mukaan valtaosa orbeista on esitetyn kaltaisia.
Tämä ei tarkoita, etteikö myös paranormaaleja orbeja voisi olla.
Jos hyväksytään ajatus, että "henkienergia" voisi ilmetä jonkinlaisen
materian kaltaisena, niin yksinkertaisin muoto olisi juuri ehkä tuollainen pallo.
- Seeeerah
Muutamissa viimeaikoina (marras-joulukuu 2011) otetuissa kuvissa digikuvissani on vilahtanut ORBeja. Samasta tilanteesta on useita kuvia, mutta ORBeja näkyy vain osassa. Ne näkyvät vain sellaisissa kuvissa, joissa itsekin olen ja seuraavista otoksista ne puuttuvat kokonaan. Hiukan pelottavaa, mutta toisaalta... Pölypalloja, jotka osaavat valita juuri minut?!
- Orbi et urbi
Orbi on se, minkä voit kiusallisesti saada sukuelimeen, jos et käytä yhdynnässä varmuusvälineitä.
- sinikukka
Itselläni on erikoinen valokuva sinikellosta.
Kuvasin kukkaa läheltä, mutta kuvassa se on aivan hohtavan valkoinen, vain reunoilla hiukan sinistä. Voisiko salamavalo saada tuollaisen aikaan, vai onnistuinko tavoittamaan jotain elävää? Itse toivon niin.- Hemuli-setä
Tarkoitatko kenties kissankelloa (Campanula rotundifolia)? Mitään sinikello-nimistä kasvia Suomessa ei nimittäin pitäisi olla.
- Minna
Orbsen syynä on kameran likainen linssi.
- see on
Kummitus.
- skeptinenpaskiainen
Orb tarkoittaa "oikein railakasta bullshittiä".
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .17310081Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523365Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja493123- 642815
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2032169- 1152126
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251983Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä661600Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221356Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121346