Ootteko kuullu. Maanrakennus ja kuljetusalan naiset duunaa kalenteria. Facebookista löytyy esittelyä.
https://m.facebook.com/Maarakennus-ja-kuljetusalan-naisten-kalenteri-2019-1736723746391937/
Mitä tykkäätte mammoista?
Naiskuskikalenteri.
13
744
Vastaukset
- Ronsua
.... on siellä pari ihan ok näköistä. En tiedä millä perusteella nuo muut on otettu mukaan.
- PunkerotEiNappaa
Ei tuolle alalle sexyt naiset exy. Jos olis naamaa niin kroppa on kaamee ja päinvastoin. Näyttäkää mulle yx sexy naisrekkakuski niin Mä näytän teille Siltsun naisystävän.
- FatPenas
PunkerotEiNappaa kirjoitti:
Ei tuolle alalle sexyt naiset exy. Jos olis naamaa niin kroppa on kaamee ja päinvastoin. Näyttäkää mulle yx sexy naisrekkakuski niin Mä näytän teille Siltsun naisystävän.
Onneksi miespuoleiset kuorma-autokuskit on pirun komeita. Komeita naamaltaan ja kroppa kuin kreikkalaisen jumalan.
- 7756556
No enpä tiedä. Samoja pyrkyreitä jokapaikassa jeesustelemassa.
- rahti---
Eip oo hääppäsennäkösii. Mulle riittää, ku hytin takaseinällä on tyttökalenteri. Siinä olevat tytöt on tosi hyvännäkösii ja tauoilla niitä katellessa on mukava liikuttaa esaa edes takas.
- Kaupoi
Oihan se Anna-Mari kaunis typykkä.
- Rahti___
Ei olla kuultu.
Miksi helvetissä pitäis jostain fagin kalenterista katella ämmien kuvia, MIKSI?? Netti on täynnä naisten kuvii, idiootti. - Rahtireiska
Tolla blondilla ainakin on niin tyhjä pää, et sopii hyvin jakamaan mainoslehtisiä messuille. Oikein uransa huipulla😂😂😂
- Osmoooo
Mikä niistä vai kaikki? Näkeekö sen päällepäin?
- TeroVaara
Melkosta nautaa on kyllä kalenteri täys
- HAHHAHHAH
Tehkääpä kalenteri miesrekkakuskeista. Siinä ylipainoisten kuskien persvako vilahtaa sen saman, kuin naisten tissivako, ja useamman kuukauden!!!
- Rahtireiska
No me ylipainoiset persvaon näyttelijät näytetään olevan teidän face- ja instaseuraajina. Ja hyvin näyttää tykkäykset kelpaavan👌👌
- RumiaOnTatuoinnit
Ainakin tehokas erotiikantappaja tuo naiskalenteri. Tatuoitu nainen on yhtäkuin "ei seksiä kiitos" YÄK! En myöskään tykkää tatuoinneista miesten iholla.
Todella rumia. Arvostan naisessa, ja miehessä puhdasta ihoa. Oli se sitten millä ammattialalla tahansa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 455851
- 485356
- 483728
- 143675
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise963376- 313136
- 592894
- 582746
- 532400
- 381854