Onko näkijöitä "kuulolla"?

Kumppanuuttako

Miten mahtaa käydä tämän nykyisen miesystävän kanssa? Onko suhteella tulevaisuutta tai onko tämä vain lyhyempikestoinen suhde elämänpolullani?

13

358

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olethan tarkistanut oikean lämpötilan ja hiivan määrän? Ne ovat olennaiset käymisen suhteen. Monilla suhteilla on tulevaisuus, lyhyt tai pitkä. Yleensä ne liittyvät lisääntymistoimenpiteisiin ja sen oheen kuuluviin asioihin. Kun seksuaaliset tarpeesi heikkenevät, et ole kiinnostunut passaamaan miestä enää vaan keskityt mieluummin omaan elämääsi. Koetan tässä kurkistaa kristallipallooni... hrrmmmmm, tulevaisuus alati liikkeessä on, vaikea nähdä sitä tarkasti on.

    • Päässätyhjää

      Jos on niin tyhmä että kyselee tulevaa elämäänsä ennustajilta niin kaikki menee varmasti päin vittua.

      • Tällaistatälläkertaa

        päässätyhjää nimerkille ja myös muille. Olen itse tuon saman huomannut. Olen kysynyt rakkausasiaani ja koskaan se ei ole mennyt kuten on ennustettu. On luvattu sitä sun tätä mutta todellisuudessa sinä itse tunnet kumppanisi ja siihen ei mikään ennustaja pysty sanomaan mitään. Opetus jonka sain: Lopulliset ratkaisut teen itse ja näin onkin parasta. Ehkä et näe tätä asiaa tällä hetkellä näin mutta kun aikaa kuluu ehkä mielesi muuttuu:) Ken onnen saa se onnen kätkeköön<3 Ps. Mutta työasiat ovat osuneet nappiin:)


      • Mesätorpan
        Tällaistatälläkertaa kirjoitti:

        päässätyhjää nimerkille ja myös muille. Olen itse tuon saman huomannut. Olen kysynyt rakkausasiaani ja koskaan se ei ole mennyt kuten on ennustettu. On luvattu sitä sun tätä mutta todellisuudessa sinä itse tunnet kumppanisi ja siihen ei mikään ennustaja pysty sanomaan mitään. Opetus jonka sain: Lopulliset ratkaisut teen itse ja näin onkin parasta. Ehkä et näe tätä asiaa tällä hetkellä näin mutta kun aikaa kuluu ehkä mielesi muuttuu:) Ken onnen saa se onnen kätkeköön<3 Ps. Mutta työasiat ovat osuneet nappiin:)

        Marjatta.
        On sivustolla oikea näkijä Kristalliboltsi, joka katsoo maksutta ja näkee myös oikeasti.
        Viimeksi kysyin häneltä yöllä asunnostani putoilevista esineistä. Hän katsoi ja kertoi syyn tavaroiden putoamiselle johtuvan unessa piereskelystäni, kehoitti käyttämään yöhousuja nukkuessani.
        Epäilin asiaa, mutta päätin varmistaa jutun ja latoin yöksi shampanjapullon korkin peräreikääni tulpaksi. Aamulla kun heräsin niin korkki oli lentänyt peräreijästäni ja osunut makkarin seinällä olevan käkikellon aukinaiseen oveen ja lopettanut käen kukunnan.
        Tästä viisastuneena rupesin käyttämään tenoja yöhousujen lisäksi varmistaakseni, että pieruni eivät lennä valtoimenaan ja riko lisää paikkoja nukkuessani. Ei ole sen jälkeen tavarat pudonneet.
        Kiitos boltsille oikeasta katsannasta.


    • Skanssi

      Oikein hävettää kuinka lapsellisiksi ihmiset kehtaavat heittäytyä aina välillä tällä(kin) palstalla. Huumorilla kannattaa suhtautua ja sivuuttaa kuittailijat...

      Aloittajalla vastaus tässä:
      Paljon mahdollista että tulee kestävä kiintymyssuhde välillenne, kumppanuudesta alkavat pitkäkestoiset suhteet ja hyvät edellytykset on silloin ilmassa, koska tuntee toisen paremmin, eikä vain ihastu "illuusioon" silmänräpäyksessä joka harvoin sitten vastaa todellisuutta.
      Mikäli haluat pysyvää niin panosta väleihinne niin se rakentaa suhdettanne, jos haluat vielä "katsella" rauhassa niin se on ihan okei sitten seurata kaikessa rauhassa tilanteen kehittymistä pitäen samlla oven auki myös muille vaihtoehdoille.
      Kesän kuluessa moni asia selkeentyy ja tuleva kesä on Sinulle ihanaa aikaa...

      • Skönssi

        "Oikein hävettää kuinka lapsellisiksi ihmiset kehtaavat heittäytyä aina välillä tällä(kin) palstalla."

        Sanos muuta, aikuiset ihmiset kyselee tulevaa ennustajilta, kyllä pitää olla yksinkertaisia ihmisiä.


      • tajuutkai
        Skönssi kirjoitti:

        "Oikein hävettää kuinka lapsellisiksi ihmiset kehtaavat heittäytyä aina välillä tällä(kin) palstalla."

        Sanos muuta, aikuiset ihmiset kyselee tulevaa ennustajilta, kyllä pitää olla yksinkertaisia ihmisiä.

        Tämä on ennustuspalsta, eiks niin.
        Täällä ennustellaan.
        Sitten leikitään yllättynyttä ja auotaan päätä vit*uillen kun ei muka tajuta että täällä kysellään ja vastaillaan.


      • Alkuperäinen.kyselijä

        Skanssille kiitos vastauksesta. ☺
        Suhteella on hyvät edellytykset onnistua kunhan rakkaus kasvaisi oikeisiin mittoihinsa. Kiva ja kunnollinen mies, häntä on helppo rakastaa.

        Hyvää kevättä kaikille! ☺


    • selevänakija

      Ihmeen kauan tuo trolli saakin sekoilla täällä ihan puutaheinää,montakohan sivupersoonaa silläkin on? yhtä montaa kuin nimimerkkejäkin...täys pelle ja ylläpito vaan sallii tuon persenaaman keekoilla täällä!Kirjoitustyylistäkin ton pellen erottaa vaikka vaihtelee nimimerkkiä yhtä usein kuin persoonanasa muuttuu.l

      • Minä näen kaiken. Näen äitis lähestyvän, hän seisoo vierelläsi ja hymyilee sinulle. Aaah, nyt kuva kirkastuu . . . . uskomatonta! Hän on nainen!! Eikö vain?


    • yli-ihme

      Eipä muute olekaan,hänhän on se ensimmäinen mies synnyttäjä,kasvoin näes päivässä!

    • Älåä kesele tietäjähengiltä ne haluaa thota sinut. Jumala haluaa pelastaa sinut taivaan valtakuntaan ja se tapahtuu Jeesuksen Kristuksen kautta, kun Hän tulee ihmisen sydämmeen asumaan tämä ihminen uudestisyntyy ja tulee Jumalan lapseksi.
      Jeremia: 23:16 Näin sanoo Herra Sebaot: Älkää kuulko profeettain sanoja, noiden, jotka teille ennustavat täyttäen teidät tyhjillä toiveilla: oman sydämensä näkyjä he puhuvat, mutta eivät sitä, mikä tulee Herran suusta.
      23:21 "Minä en ole lähettänyt noita profeettoja, mutta silti he juoksevat. Minä en ole puhunut heille, mutta kuitenkin he ennustavat.
      23:25 Minä olen kuullut, mitä sanovat nuo profeetat, jotka ennustavat minun nimessäni valhetta sanoen: 'Minä olen nähnyt unta, olen nähnyt unta.'
      23:26 Kuinka kauan? Mitä on mielessä noilla profeetoilla, jotka ennustavat valhetta, ennustavat oman sydämensä petosta?
      23:32 Katso, minä käyn niiden kimppuun, jotka ennustavat valheunia, sanoo Herra, ja kertovat niitä ja eksyttävät minun kansaani valheillansa ja kerskumisellansa, vaikka minä en ole heitä lähettänyt enkä käskenyt ja vaikka heistä ei ole mitään hyötyä tälle kansalle, sanoo Herra.
      23:33 Ja kun tämä kansa tai profeetta tai pappi sinulta kysyy sanoen: 'Mikä on Herran ennustuksen kuorma?' niin sano heille: 'Mikä kuorma? - Teidät minä heitän pois', sanoo Herra.
      25:13 Ja minä tuotan sen maan ylitse kaikki sanani, jotka minä olen puhunut sitä vastaan, kaiken, mitä tähän kirjaan on kirjoitettu, mitä Jeremia on ennustanut kaikkia niitä kansoja vastaan.

    • kokija

      Usko on kaunis asia,mutta uskon työläiset ovat menneet eksyksiin tässä maassa,kirkosta eroamiset yleistyneet juuri näiden homopappien,narstistipappien ja seksijuttujaan tyrkyttävien pappismiesten takia,ei ole aitoa uskoa enää seurakunnissa. Särö on tullut ja kaikenmaailman lesbot ja homot vasten raamatun lauseita vihitään seurakunnissa. Ahneus ja rahanvallanhimo ja kavallutkset ,petokset kuukuvat valitettavasti tähän aikaan joten ei ole ihme että kirkosta erotaan. Miksi jotkut uskovaiset pakkomileteisesti puhuvat ja tutputtavat vain sitä omaa ideologiaansa? Ei osata puhua arkisista asioista vaan manipuloidaan toista puhumalla eikä kuulla toista osapuolta lainkaan? JOTKUT ns sukovaiset ovqt tuollaisia,kohdatessaan alkavat puhua vailla toisen osapuolen kuulemista,ei saa suunvuoroa ja ei osata edes muusta kesksutella kuin uskosta,karseeta. Tuntuu että joillakin usko humalluttaa täysin ihnisen,eikä muista asioista osata tai haluta puhua, ei halua kuulla samaa .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2886
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2248
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      23
      1787
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1519
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1397
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe