Onko kukaan vielä käynyt tässä uudessa pizzeriassa? Minkälaiset on safkat?
Ojoisten Pizza Corner
23
4183
Vastaukset
- Jankkuli
Onko karvaranne paikka?
- Rossu66
Kerran ohitse kulkeneena voin sanoa, että siltä kovasti vaikuttaa.
- Pizzanumeroseitsemän
Ihan hyvä pitsa mun makuun, hyvä valikoima pitsoista makkarakoriin ja hamppareitakin löytyy edelleen.
- Njami
Ei kyllä houkuttele.
Hiljaista on kun siinä kaupassa melkein päivittäin käyn.
Ikävä sitä entistä hamppipaikkaa mikä siinä ennen oli😥.
Mihinhän entiset miehenalut hävinneet???
Ihmetyttää kun ennen oli populaa ja auto kulki... - Ojoinen18
Miehenalut laittaa pystyyn keskustaan uuden BurgerCornerin missä anniskeluoikeudet, näin juttelivat ennekuin lopettivat. Partiokauppaa vastapäätä näytetään remppaavan jotain anniskelupaikka
- eimaistu
Karvakädet voisivat viedä paskansa sinne mistä ovat tulleetkin.
- Huomio78
Up, onko uusia kokemuksia?
- hii-sakki
Jos on karvarannepaikka: ei tule käytyä. Eikä edes kokeiltua.
- Kebabkuningas
Kebabbia viikottain yli 15 vuotta syöneenä voin sanoa, että surkein kebabbi mitä oon koskaan syönyt.
Annan vielä pizzalle mahdollisuuden, mutta mielestäni hinnat liian korkeat suhteessa laatuun. Ikävä on kyllä aitoa Corneria...- korneri
Pitikö tosiaan 15v syödä viikottain, ennen kuin huomasit, luulisi ruhosta näkyvän. jos et muuta ruokaa ole saanut?!
- kokeilujaksoHML
korneri kirjoitti:
Pitikö tosiaan 15v syödä viikottain, ennen kuin huomasit, luulisi ruhosta näkyvän. jos et muuta ruokaa ole saanut?!
Olet vain katteellinen!!
- Mya
Ikävä täälläkin sitä oikeaa alkuperäistä Corneria.
En ole käynyt edes testaamassa uutta paikkaa.
Kovin on hiljaista nykyään siellä...
Kaupassa siinä useasti käyneenä en ole nähnyt asiakkaita kertaakaan tässä Pizza Cornerissa.
Odotellen, että vielä saisi niitä aidon Burger Cornerin hamppiannoksia. - Huomio78
Uppia
- Karvainenrannekke
Alviton lätty putoo aina
- Ivane
En ole käynyt, enkä mene.
- Mitäh56
Uppia
Onko kukaan käynyt Don Sergiossa? Millaiset pizzat siellä on?- Perhelätty
On sieltä jokunen pitsa haettu ihan syötäviä ovat, ota vaan monella täytteellä niin on enempi syötävää?
- Liisa84
Kolmesti olen tilannut pizzaa ja burgeria ja hyvää on ollut. Burgerit kuin fresnossa, mut paremmat ja halvempi hinta. Varmaan uuden yrittäjän takia onkin hiljaista nyt alussa, mutta paikallista pienyrittäjää on kuitenkin hyvä tukea ;)
- deeQ
Juu ja uimahallissa on uudet laatat. Mitäs muuta off-topicia vielä keksitään?
- Mare98
Tosi rasvaiset ruuat, en tule enää toiste😅
- Mäkö
Ei kiitos.
Burger Corner oli hyvä, tämä ei hyvä. - zOO-OOz
Rasistiressukoille ei käy, että ulkomaalaiset tekevät töitä? Lienee vierasta homma heille.
Paikka ihan linjassa muiden vastaavien kanssa, ei mahtava, mutta ei heikkokaan. Burger Corneria kyllä ikävä. - sielläkinonkäyty
Burger Cornerin hampparien pihvit ainakin oli ihan tavallista jauhelihaa, eikä mitään sen erikoisempaa makuelämystä. Kovin olivat rasvaisia.
Maku ei ollut paha, tai heikko, mutta parempia hamppareita löytyy mm aulangontieltä Chefs Burgerista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1522170
- 171896
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241718- 951367
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77968