Bo Andersson

Romutusseteli

Ladan tuomista tähän päivään koittanut B.A. istuttiin pois Ladan johdosta. Totesi venäläisten haluavan vallankumouksen ilman muutoksia.

6

238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Retrotykki

      Itse asiassa Andersson oli pitkään tuomittu, koska hän onnistui suututtamaan lähes kaikki - venäläiset virkamiehet, tavaran toimittajat ja omat työntekijät.

      Ei muutosta saa heti tehdä...

      Itse jääräpää sössi tuotantoa, kun ei kelpuuttanut alihankkijoiden tuottamaa osaa ja linjat pysähtyivät usein.

      Seisokki oli kallista... Porukkaa pihalle ja sitä rataa...

      • Kilinä.kolina.Kalina

        Kyllä vika on kulttuurissa, ei Anderssonissa. Sitäpaitsi venäläiset itsekin pitävät Ladaa huonona rimpulana, ja ostavat mieluummin käytettyjä tuontiautoja.


      • Retrotykki

        Voikait se niinkin olla, kun olen jututtanut Venäläisiä matkoillani Karjalassa.

        Ykskin yritti estää minua ostamasta Grantaa sanoen et se on sontaläjä. Suomen hintaakin ovat kauhistelleet sanoen että täällä (Venäjällä) saisin kolme yhden hinnalla.

        No se on rimpula niille, jotka ovat tulleet kermaperseiksi. Saavat sitten ittensä maksaa kipeiksi länsi hapatuksesta.

        Vaan ne jotka eivät välitä pikku nitinöistä tahi natinoista saavat semmoisen auton jollaisena sen täytyisi pysyä. Eli yksinkertaisena itse huollettavissa olevana perinteisenä autona.

        Toki moni Venäjällä ajattelee myös siten, että kotimaan tuotantoa täytyy tukea.


    • Anonyymi

      lada on myös kovalle kalastajalle ja luontokuvaajalle toimiva. sen lisäksi että siinä on korkea maavara siinä on samassa myös asuntoauto. takapenkistä lähtee kätevästi pala pois ja kun sen laittaa apukuskin jalkatilaan ja kääntää selkänojan vaakatasoon niin erinomainen retkivuode on siinä. takakontissa on pieni agregaatti ja kaasupullo helloineen. sisätilan lämmitin lämmittää jos tarvitsee. venäläisillä metsästäjillä kovastikkin käytössä. myös minulla.

    • Anonyymi

      andersson aloitti irtisanomalla tuhansia työntekijöitä ja sitten ihmeteltiin kun työt jää tekemättä. venäläisiä autoja ei enään tehdä venäläisistä osista vaan ostajat keräävät maailmalta osia mistä halvimmalla saavat, niin kuin KAIKKI muutkin autonvalmistajat. tiesittekö että mersujen, bemarien ja datsioiden moottorien osat tulevat samalta liukuhihnalt INTIASTA. siellä ne intianpojat turbaanit päässä viilaa kontillaan lattialla valun jäljiltä purseita pois mersun männistä.. :D

      • Anonyymi

        Juu, niin viilaa mersulle. Ladalle toimitetaan viilaamatta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      346
      3895
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1719
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      1480
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1318
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1285
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1231
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1167
    Aihe