Bo Andersson

Romutusseteli

Ladan tuomista tähän päivään koittanut B.A. istuttiin pois Ladan johdosta. Totesi venäläisten haluavan vallankumouksen ilman muutoksia.

6

275

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Retrotykki

Itse asiassa Andersson oli pitkään tuomittu, koska hän onnistui suututtamaan lähes kaikki - venäläiset virkamiehet, tavaran toimittajat ja omat työntekijät.

Ei muutosta saa heti tehdä...

Itse jääräpää sössi tuotantoa, kun ei kelpuuttanut alihankkijoiden tuottamaa osaa ja linjat pysähtyivät usein.

Seisokki oli kallista... Porukkaa pihalle ja sitä rataa...

• Kilinä.kolina.Kalina

Kyllä vika on kulttuurissa, ei Anderssonissa. Sitäpaitsi venäläiset itsekin pitävät Ladaa huonona rimpulana, ja ostavat mieluummin käytettyjä tuontiautoja.

• Retrotykki

Voikait se niinkin olla, kun olen jututtanut Venäläisiä matkoillani Karjalassa.

Ykskin yritti estää minua ostamasta Grantaa sanoen et se on sontaläjä. Suomen hintaakin ovat kauhistelleet sanoen että täällä (Venäjällä) saisin kolme yhden hinnalla.

No se on rimpula niille, jotka ovat tulleet kermaperseiksi. Saavat sitten ittensä maksaa kipeiksi länsi hapatuksesta.

Vaan ne jotka eivät välitä pikku nitinöistä tahi natinoista saavat semmoisen auton jollaisena sen täytyisi pysyä. Eli yksinkertaisena itse huollettavissa olevana perinteisenä autona.

Toki moni Venäjällä ajattelee myös siten, että kotimaan tuotantoa täytyy tukea.

• Anonyymi

lada on myös kovalle kalastajalle ja luontokuvaajalle toimiva. sen lisäksi että siinä on korkea maavara siinä on samassa myös asuntoauto. takapenkistä lähtee kätevästi pala pois ja kun sen laittaa apukuskin jalkatilaan ja kääntää selkänojan vaakatasoon niin erinomainen retkivuode on siinä. takakontissa on pieni agregaatti ja kaasupullo helloineen. sisätilan lämmitin lämmittää jos tarvitsee. venäläisillä metsästäjillä kovastikkin käytössä. myös minulla.

• Anonyymi

andersson aloitti irtisanomalla tuhansia työntekijöitä ja sitten ihmeteltiin kun työt jää tekemättä. venäläisiä autoja ei enään tehdä venäläisistä osista vaan ostajat keräävät maailmalta osia mistä halvimmalla saavat, niin kuin KAIKKI muutkin autonvalmistajat. tiesittekö että mersujen, bemarien ja datsioiden moottorien osat tulevat samalta liukuhihnalt INTIASTA. siellä ne intianpojat turbaanit päässä viilaa kontillaan lattialla valun jäljiltä purseita pois mersun männistä.. :D

• Anonyymi

Juu, niin viilaa mersulle. Ladalle toimitetaan viilaamatta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2681
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1258
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1135
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1008
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      959
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      15
      899
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      865
    9. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      855
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      40