Bo Andersson

Romutusseteli

Ladan tuomista tähän päivään koittanut B.A. istuttiin pois Ladan johdosta. Totesi venäläisten haluavan vallankumouksen ilman muutoksia.

6

358

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Retrotykki

Itse asiassa Andersson oli pitkään tuomittu, koska hän onnistui suututtamaan lähes kaikki - venäläiset virkamiehet, tavaran toimittajat ja omat työntekijät.

Ei muutosta saa heti tehdä...

Itse jääräpää sössi tuotantoa, kun ei kelpuuttanut alihankkijoiden tuottamaa osaa ja linjat pysähtyivät usein.

Seisokki oli kallista... Porukkaa pihalle ja sitä rataa...

• Kilinä.kolina.Kalina

Kyllä vika on kulttuurissa, ei Anderssonissa. Sitäpaitsi venäläiset itsekin pitävät Ladaa huonona rimpulana, ja ostavat mieluummin käytettyjä tuontiautoja.

• Retrotykki

Voikait se niinkin olla, kun olen jututtanut Venäläisiä matkoillani Karjalassa.

Ykskin yritti estää minua ostamasta Grantaa sanoen et se on sontaläjä. Suomen hintaakin ovat kauhistelleet sanoen että täällä (Venäjällä) saisin kolme yhden hinnalla.

No se on rimpula niille, jotka ovat tulleet kermaperseiksi. Saavat sitten ittensä maksaa kipeiksi länsi hapatuksesta.

Vaan ne jotka eivät välitä pikku nitinöistä tahi natinoista saavat semmoisen auton jollaisena sen täytyisi pysyä. Eli yksinkertaisena itse huollettavissa olevana perinteisenä autona.

Toki moni Venäjällä ajattelee myös siten, että kotimaan tuotantoa täytyy tukea.

• Anonyymi

lada on myös kovalle kalastajalle ja luontokuvaajalle toimiva. sen lisäksi että siinä on korkea maavara siinä on samassa myös asuntoauto. takapenkistä lähtee kätevästi pala pois ja kun sen laittaa apukuskin jalkatilaan ja kääntää selkänojan vaakatasoon niin erinomainen retkivuode on siinä. takakontissa on pieni agregaatti ja kaasupullo helloineen. sisätilan lämmitin lämmittää jos tarvitsee. venäläisillä metsästäjillä kovastikkin käytössä. myös minulla.

• Anonyymi

andersson aloitti irtisanomalla tuhansia työntekijöitä ja sitten ihmeteltiin kun työt jää tekemättä. venäläisiä autoja ei enään tehdä venäläisistä osista vaan ostajat keräävät maailmalta osia mistä halvimmalla saavat, niin kuin KAIKKI muutkin autonvalmistajat. tiesittekö että mersujen, bemarien ja datsioiden moottorien osat tulevat samalta liukuhihnalt INTIASTA. siellä ne intianpojat turbaanit päässä viilaa kontillaan lattialla valun jäljiltä purseita pois mersun männistä.. :D

• Anonyymi

Juu, niin viilaa mersulle. Ladalle toimitetaan viilaamatta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      389
      969
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      885
    3. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      242
      789
    4. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      716
    5. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      72
      698
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      71
      671
    7. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      645
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      36
      630
    9. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      609
    10. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      43
      601
    Aihe