Luopukaamme älytekniikasta hetimmiten!

Matuam

Rakkaas sisaret ja veljet Herrassa Jeesuksekssa Kristuksessa!
Olisiko meidän tehtävä käänne tässä meidän matkanteossa, kun viime aikoina on ollut niin kelvottoman paljon uskonsa kieltäjiä. Tässä maailman ajassa on vaikeaa uskoa.
Suurimmaksi eksyttäjäksi näkisin älytekniikan. Paholaisen nuolet yltävät kaikkialle älytekniikan kautta. Sielunvihollinen eksyttäjineen on valjastanut älytekniikan työvälineekseen.
On aika huono argumentti perustella älytekniikan tarpeellisuutta sillä, että se mahdollistaa myös nettiseurojen kuuntelemisen toisella puolen maailmaa.
Rakkaat uskovaiset, eikö uskominen ja sanan julistaminen ollut aivan yhtälailla mahdollista ennemminkin ja vieläpä ilman paholaisen nuolia?!!
Kun avaat nettiselaimen, saatat tehdä ennen seurojen kuuntelua vaikka ja mitä. Moni tekee seurojen kuuntelun lomassakin jotain muuta. Jos kieltäytyisimme älytekniikasta ja kuuntelisimme seurat paikan päällä, pysyisimme paljon paremmin uskomassa.
Ja vanhuksille sekä muille estyneille voisimme järjestää entiseen tapaan laitoshartauksia, sekä seurojen radiointeja. Satelliittiyhteyksillä voimme järjestää seuroja myös Afrikkaan ja muualle maailmaa, vaikka eittämättä paikalliset seurat ovat aina toimivin muoto!

KYSYMYS
Mihin oikeastaan tarvitsemme älytekniikkaa. Eihän se ainakaan ole lisännyt uskovaisten määrää. Päin vastoin. Kieltäjiähän on ollut reippaasti enemmän, kuin koskaan aiemmin.
Luopukaamme siis älykännyköistä ynnä muista internet-päätteistä. Tietokoneita voi yhä käyttää valokuvien arkistointiin, tekstin tuottamiseen jne. Internetiä sen sijaan emme tarvitse. Se on sielunvihollisen keino eksyttää loputkin Jumalan lapset ulos elävästä uskosta. Ottakaamme mallia vaikka amisheista. Toki heidän joukko on harhaseura, mutta heiltä on silti paljon opittavaa!

KIRJOITUKSEN OLEN TUOTTANUT KIRJASTON KONEELTA. ITSE EN OMISTA MITÄÄN ÄLYTEKNIIKKAA, JOKA OLISI LIITOKSISSA INTERNETIIN.

7

291

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olenpa.minä.utelias

"Internetiä sen sijaan emme tarvitse. Se on sielunvihollisen keino eksyttää loputkin Jumalan lapset ulos elävästä uskosta."

Sanotaanko niin Raamatussa, vai onko Oulun paavi sitä mieltä? Mistä tiedät, ettei Internet ole Jumalan keino palauttaa lapset elävään uskoon?

• Matuam

Olemmehan nähneet, kuinka paljon uskovaisia on menettänyt uskon. Ja että miten tehokkaasti sosiaalisen median kautta voi ihmisiä eksyttää. On blogeja, suljettuja ryhmiä ja ties mitä puhumattakaan kaikesta viihdetarjonnasta, joita internet meille mahdollistaa.

NYT JOUTUU LOPETTAA, KUN LOPPUU OMA AIKA TÄLLÄ KONEELLA!

• nettiseurat.lopetettava
        Matuam kirjoitti:

Olemmehan nähneet, kuinka paljon uskovaisia on menettänyt uskon. Ja että miten tehokkaasti sosiaalisen median kautta voi ihmisiä eksyttää. On blogeja, suljettuja ryhmiä ja ties mitä puhumattakaan kaikesta viihdetarjonnasta, joita internet meille mahdollistaa.

NYT JOUTUU LOPETTAA, KUN LOPPUU OMA AIKA TÄLLÄ KONEELLA!

Ettekö ole nähneet, kuinka moni vanhoillislestadiolainen on saanut uskon? Jos ette, niin miksette?

• Tavallaan se olisi looginen jatkumo - älystähän aikauskoinen on jo luopunut.

• kunhan_taas_kysyn

Onko tila-aika -käsite iskenyt jo vl-oppiinkin?

• kunhan_taas_kysyn kirjoitti:

Onko tila-aika -käsite iskenyt jo vl-oppiinkin?

Pianovihre, taikauskoinen on tietenkin älynsä jo menettänyt, miksi siis kannella älylaatikoita taskussaan?

• käy_desinfioimassa

NYT OLET SAASTUTTANUT KIRJASTON KONEEN jumalattomilla kirjoituksillasi. Mikset kirjoita fantasioitasi ikiomaan sinikantiseen vihkoosi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 119
      1480
    2. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      649
      1454
    3. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      201
      985
    4. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      331
      905
    5. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      235
      857
    6. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      58
      743
    7. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      233
      707
    8. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      175
      681
    9. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      88
      630
    10. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      21
      611
    Aihe