netbaron ralli 12.5

ralleissaonkivaa

onko reitistä huhuja onko sällinkää ja soukkiontie reitillä

48

6514

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hisseonturhaa

      Ei ole huhuja. Mut tietoa on.

    • Hjjkjbbnnn

      Onkimaa........nyt jo pakalla

    • kärköläonmust

      koukunmaa myös :D

    • Mäntsälä88

      Tuttuja ja turvallisia valtionteitä rallatellaan taas kerran!

    • Ralli_ON_vaikeaa

      Ralli peruttu. Mäntsälässä myytiin paikallisessa rautakaupassa lumilapio. Ei voi ajaa . Riski liian suuri.

    • tukatreitillä

      tukatreitillä

      • ärjylä

        sakset valmiina


    • Kössihinaa

      1. Hautjärventie 2. Lukontie 3. Onkimaa 4.pukkila 5.askola

    • tässähäntätäpilattuilo

      kyllä nelonen on koukunmaa 3 soukkiotie 1 ja 5 pukkilassa 2/6 korttiassa

      • Tässähän se reitti onkin.
        Huomioita kuulemma tulossa paljon.


    • ouyi

      Metsolantie 2-kertaa molempiin suuntiin.

    • Kaljupäämää

      Tukat o alebubis ransitilla

    • Jeoejdo

      Reittiä löytyisikö?? Netissä

    • jonkkakeijo

      Kuulemma uuden ohjeistuksen takia karttoja ja tietoja ei julkaista netissä. Ne ovat saatavilla vain henkilökohtaisesti viranomaisten julkipanopaikoilla.

    • Pälvikaljuapukkaa

      Ransitissa isot wrc levikkeet

    • Kurseri66

      Turvatarkkailija kuulemma lisäsi 4 huomiota reitille. Kännykeisarin linja sai kolahduksen kun *pelto takana* paikkoja merkattiin

    • Pertti.b.junnu

      Onko netissä karttaa ko kilpailusta? En oo löytänyt.

      • Jenkegamer3

        Piilotettu


      • Ralli_ON_vaikeaa

        Ei ole netissä. Eikä kerrota missään tapauksessa muutoin kuin poliisilaitoksella henk. koht. käymällä. Itä Uudenmaan poliisilla eri laki kuin muualla Suomessa. Ja tämä yksi valopää toimitsijakunnassa masinoi asiaa. Samainen herra ajatti taannoi rallia harjoittelukieltoalueen ulkopuolella. Eikä saanut mitään sanktiota. Näin toimii AKK.


    • tanetauno

      Se kai ei oo kielletty missään jos luvat kunnossa. Mut mielenkiintonen asia jos jokupätkä kieltoalueen ulkopuolella ollu .Ois saannu reenaa siis rauhassa siellä.

    • Persearska

      Mutta missä on kuulutus.

    • Kurseri66

      Oles nyt juha siellä varsinais suomessa suu supussa muuten saat kilpailukieltoa itä uudenmaan poliisista

    • atc

      Soukkiontie,kyllä ek3

      • Hissehuimaa

        Maali toimii vuoden 96 tapaan!tulee huimia hisse vetoja;)


      • ärjylä
        Hissehuimaa kirjoitti:

        Maali toimii vuoden 96 tapaan!tulee huimia hisse vetoja;)

        tuleeko huomio?


    • Pertti.b.junnu

      Mikä pätkä ajetaan kahdesti?

      • juu

        kaks ajetaan kahteen kertaan


      • 1/5: Kankkilantie, puntarmäentie. Eli alkaa tieltä 162 Kanteleesta kohti Kankkilaa ja siitä kohti Pukkilaa.
        2/6: Tarkintie, purolantie. Eli alkaa tieltä 1635 Korttiasta ja menee kohti Purolaa.
        3: Soukkiontie. Soukkiosta kohti Kaanaata.
        4: Jerpinmäentie, koukuntie, metsä-marttilantie. Nikinojalta Marttilaan.


      • atc

        Ek 1 9,45
        Ek 2 10,15
        Ek 3 11,30
        Ek 4 12,15


    • En.oo.runki.pena.com

      Onko sulkuajoista mitään tietoa?

      • aikasulku

        Noin 2h ennen eka autoa suljetaan.


      • En.oo.runki.pena.com

        Oisko ihanne ajoista mitään hajua,joo varmaan pari tuntia sulkuajan jälkeen....mm


      • KUHANSANOIN
        aikasulku kirjoitti:

        Noin 2h ennen eka autoa suljetaan.

        Ja tarkoitit nimenomaan varmaan tasanopeusautoa?


    • tasanopeutta

      tietoo monelta eka tasanopeusauto lähtee koukunmaan eklle 4

      • kysymysmerkki

        kerro meillekkin jos kerran tietoo on?


      • kuhansanoin

        Villi veikkaus alla olevien ihanteiden perusteella, 13.13.


    • Jokeusu

      Toimiiko jerppimäentie mäki oikea

      • EI_K

        ei.


    • Sormipyllyyn

      tutut runkiukot vesuroi koukunmaan vasurissa mutkaa. Maisemointi kunniaan. Eiköhän siihe lisä huomio täräytetä kun ek päälikkö huomaa asian

    • Frej

      Missä kuulutus?

      • Ilmoitustauluilla

        Siellä missä pitääkin


    • SULKUAIKA: IHANNE:
      EK1/5: 09.45-21.30 11.46/16.37
      EK2/6: 10.15-22.00 12.18/17.09
      EK3: 11.30-18.30 13.32
      EK4: 12.15.19.15 14.13

      • Jenkegamer2

        Kiitos


    • Pertti.b.junnu

      Onko nuotituksessa ollut runkia?

      • Eloo

        Eioo


      • spauk

        koukussa traktori perä edellä ojaan jerpinmäessä puhallus tauko


      • Thoubi

        Mihi suuntaan toi jerpinmäentie ajetaan? Koukuntieltä Nikinojantielle? Vai toisinpäin?


      • Jenkegamer2

        Sama kuin riihimäki ralli 2017


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1389
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1198
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      139
      1025
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      336
      829
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      633
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe