netbaron ralli 12.5

ralleissaonkivaa

onko reitistä huhuja onko sällinkää ja soukkiontie reitillä

48

6514

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hisseonturhaa

      Ei ole huhuja. Mut tietoa on.

    • Hjjkjbbnnn

      Onkimaa........nyt jo pakalla

    • kärköläonmust

      koukunmaa myös :D

    • Mäntsälä88

      Tuttuja ja turvallisia valtionteitä rallatellaan taas kerran!

    • Ralli_ON_vaikeaa

      Ralli peruttu. Mäntsälässä myytiin paikallisessa rautakaupassa lumilapio. Ei voi ajaa . Riski liian suuri.

    • tukatreitillä

      tukatreitillä

      • ärjylä

        sakset valmiina


    • Kössihinaa

      1. Hautjärventie 2. Lukontie 3. Onkimaa 4.pukkila 5.askola

    • tässähäntätäpilattuilo

      kyllä nelonen on koukunmaa 3 soukkiotie 1 ja 5 pukkilassa 2/6 korttiassa

      • Tässähän se reitti onkin.
        Huomioita kuulemma tulossa paljon.


    • ouyi

      Metsolantie 2-kertaa molempiin suuntiin.

    • Kaljupäämää

      Tukat o alebubis ransitilla

    • Jeoejdo

      Reittiä löytyisikö?? Netissä

    • jonkkakeijo

      Kuulemma uuden ohjeistuksen takia karttoja ja tietoja ei julkaista netissä. Ne ovat saatavilla vain henkilökohtaisesti viranomaisten julkipanopaikoilla.

    • Pälvikaljuapukkaa

      Ransitissa isot wrc levikkeet

    • Kurseri66

      Turvatarkkailija kuulemma lisäsi 4 huomiota reitille. Kännykeisarin linja sai kolahduksen kun *pelto takana* paikkoja merkattiin

    • Pertti.b.junnu

      Onko netissä karttaa ko kilpailusta? En oo löytänyt.

      • Jenkegamer3

        Piilotettu


      • Ralli_ON_vaikeaa

        Ei ole netissä. Eikä kerrota missään tapauksessa muutoin kuin poliisilaitoksella henk. koht. käymällä. Itä Uudenmaan poliisilla eri laki kuin muualla Suomessa. Ja tämä yksi valopää toimitsijakunnassa masinoi asiaa. Samainen herra ajatti taannoi rallia harjoittelukieltoalueen ulkopuolella. Eikä saanut mitään sanktiota. Näin toimii AKK.


    • tanetauno

      Se kai ei oo kielletty missään jos luvat kunnossa. Mut mielenkiintonen asia jos jokupätkä kieltoalueen ulkopuolella ollu .Ois saannu reenaa siis rauhassa siellä.

    • Persearska

      Mutta missä on kuulutus.

    • Kurseri66

      Oles nyt juha siellä varsinais suomessa suu supussa muuten saat kilpailukieltoa itä uudenmaan poliisista

    • atc

      Soukkiontie,kyllä ek3

      • Hissehuimaa

        Maali toimii vuoden 96 tapaan!tulee huimia hisse vetoja;)


      • ärjylä
        Hissehuimaa kirjoitti:

        Maali toimii vuoden 96 tapaan!tulee huimia hisse vetoja;)

        tuleeko huomio?


    • Pertti.b.junnu

      Mikä pätkä ajetaan kahdesti?

      • juu

        kaks ajetaan kahteen kertaan


      • 1/5: Kankkilantie, puntarmäentie. Eli alkaa tieltä 162 Kanteleesta kohti Kankkilaa ja siitä kohti Pukkilaa.
        2/6: Tarkintie, purolantie. Eli alkaa tieltä 1635 Korttiasta ja menee kohti Purolaa.
        3: Soukkiontie. Soukkiosta kohti Kaanaata.
        4: Jerpinmäentie, koukuntie, metsä-marttilantie. Nikinojalta Marttilaan.


      • atc

        Ek 1 9,45
        Ek 2 10,15
        Ek 3 11,30
        Ek 4 12,15


    • En.oo.runki.pena.com

      Onko sulkuajoista mitään tietoa?

      • aikasulku

        Noin 2h ennen eka autoa suljetaan.


      • En.oo.runki.pena.com

        Oisko ihanne ajoista mitään hajua,joo varmaan pari tuntia sulkuajan jälkeen....mm


      • KUHANSANOIN
        aikasulku kirjoitti:

        Noin 2h ennen eka autoa suljetaan.

        Ja tarkoitit nimenomaan varmaan tasanopeusautoa?


    • tasanopeutta

      tietoo monelta eka tasanopeusauto lähtee koukunmaan eklle 4

      • kysymysmerkki

        kerro meillekkin jos kerran tietoo on?


      • kuhansanoin

        Villi veikkaus alla olevien ihanteiden perusteella, 13.13.


    • Jokeusu

      Toimiiko jerppimäentie mäki oikea

      • EI_K

        ei.


    • Sormipyllyyn

      tutut runkiukot vesuroi koukunmaan vasurissa mutkaa. Maisemointi kunniaan. Eiköhän siihe lisä huomio täräytetä kun ek päälikkö huomaa asian

    • Frej

      Missä kuulutus?

      • Ilmoitustauluilla

        Siellä missä pitääkin


    • SULKUAIKA: IHANNE:
      EK1/5: 09.45-21.30 11.46/16.37
      EK2/6: 10.15-22.00 12.18/17.09
      EK3: 11.30-18.30 13.32
      EK4: 12.15.19.15 14.13

      • Jenkegamer2

        Kiitos


    • Pertti.b.junnu

      Onko nuotituksessa ollut runkia?

      • Eloo

        Eioo


      • spauk

        koukussa traktori perä edellä ojaan jerpinmäessä puhallus tauko


      • Thoubi

        Mihi suuntaan toi jerpinmäentie ajetaan? Koukuntieltä Nikinojantielle? Vai toisinpäin?


      • Jenkegamer2

        Sama kuin riihimäki ralli 2017


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe