kunpäästiin eroon huonosta miehestä/isästä. Yksinhuoltajuus on parasta mitä olla saattaa, ei tarvi kuunnella ärsyttävää miestä ja voi tehdä miten haluaa asiat kyselemättä äijänkäppyrältä yhtään mitään. Elarit tulee ajallaan kelasta ja ne velitetaan suoraan miehen tilistä, muuten niitä ei tulisi. Lapsilisiin tulee yh kortus samoin asumistukeen ja tt tukeen.
On todella hyvä ratkaisu. Isä tapaa lapsiaan kun meille sopii joten nyt ei tarvi mistään hulehtia enää. Jippii, nyt vaan olemme rauhassa ja nukumme pitkään ja teemme mitä huvittaa ja koska huvittaa ja lähdemme minne vain. Autoon vaan ja vaikka kylpylään tai lapiin. Wauuuuu....
Olen niin iloinen kun
kaikkihyvinmeillä
5
194
Vastaukset
- Näillämennäähyvin
Juuri näin. Olen ollut pian 10vuotta. Naimisissa ollessa hädin tuskin oli vara syödä. Nyt on ja on adidas,nike kamppeet lapsilla. Silloon ei ollu varaa.
- muttamitenkunidiootit
Ne uudet sutturat on kaiken alku, rikkovat hyvät perheet kun itsellä ei ole niin ei muillakaan. Oiekin sylettää moiset naikkoset, eivät osaa edes hävetä, heistä on kiva kun lapset jäävät isättömiksi ja perhe hajoo ja joutuu pulaan niin rahallisesti kuin muutenkin. Minusta se on sairasta, ja jotenkin pitäisi tuommoset naiset saada kuriin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kohunäyttelijä Aku Hirviniemi täyttää tänään pyöreät 40 vuotta. Onnea kaikesta huolimatta!
Näyttelijä, juontaja Hirviniemi on ollut otsikoissa ja hänen keikkojaan sekä tuotantojaan on peruttu julkisuuteen nousse1292640- 1422446
Tunnut niin oikealta kuin osa minua
Olenko oikeassa? Eihän tässä puutu kuin samat tuntemukset sinulta. Nainen, mitä tämä on? Jotain todella outoa tässä on,921946Miten sinä juhlistat Suomen itsenäisyyttä 6.12. - Onko millaisia perinteitä?
Itsenäisyyspäivä on näinä aikoina entistä tärkeämpi osa suomalaisuutta ja merkittävä juhlan aihe meistä monelle. Miten s3541608Nainen, täällä minä vain sinua ikävöin
Joka päivä riudun ja ajatus sinusta viiltää syvälle, se, miten ihanaa olisi kokea sinut lähelläni. Mieleni askartelee si621409Vaatii kaupungilta kuusinumeroista summaa
Onko ahneudella ja kieroudella rajaa? Itse tekee väärin, saa oikeutetusti potkut ja on nyt etukäteen suunnitellusti käsi771251En mä vaan ymmärrä miten noin kaunis voi olla sinkku
Sähän olet uskomattoman upea nainen kaikinpuolin.611146Ikävä sinua, voimmeko tavata?
Anteeksi se minun viestini aikoinaan. Perun (jos se on vielä mahdollista) viestini sisällön ja olen pahoillani, jos se l471077Voitko ystävällisesti
Vastata siihen mitä kirjoitin Oletko valmis kasvotusten puhumaan vai kidutatko lopunelämäsi minua961057Jos joskus pääsen halaamaan sinua
niin voi olla, että en päästä enää ollenkaan irti. Sitten on hankala mm. käydä töissä, mutta eipä voi mitään.681016