aktiivi-malli on oikein, sillä ilmaista rahaa ei

ole-olemassakaan

Suojatyöpaikat ovat ihan hieno asia
ja tämä aktiivi malli on oikein.
Sillä ei ole olemassa ilmaista rahaa.
Ja jos saat työttömyyskorvauksia
tai rahaa sossusta olet velvollinen toimimaan aktiivinen työnhakija,
Ja sen lisäksi sinun tulisi tehdä ilmaista talkootyötä,
Kun itse olin työttömänä olin Lähetys ja kehitysapu LKA:n varastossa lajittelin vanhoja vaatteita, ilman palkkaa. ym. Ja näin ainakin yritin maksaa työnteolla saamaani rahoja.

Luk 4:1 Sitten Jeesus täynnä Pyhää Henkeä palasi Jordanilta;
ja Henki kuljetti häntä erämaassa,

jae 2-> ja perkele kiusasi häntä neljäkymmentä päivää. Eikä hän syönyt mitään niinä päivinä,
mutta kun ne olivat päättyneet, tuli hänen nälkä. Niin perkele sanoi hänelle: "Jos sinä olet Jumalan Poika, niin sano tälle kivelle, että se muuttuu leiväksi."

jae 4 Jeesus vastasi hänelle:
"Kirjoitettu on:
'Ei ihminen elä ainoastaan leivästä.'"

Jae 5 ->Ja perkele vei hänet korkealle vuorelle ja näytti hänelle yhdessä tuokiossa kaikki maailman valtakunnat ja sanoi hänelle: "Sinulle minä annan kaiken tämän valtapiirin ja sen loiston, sillä minun haltuuni se on annettu, ja minä annan sen, kenelle tahdon.
Jos sinä siis kumarrut minun eteeni, niin tämä kaikki on oleva sinun."

jae 8 Jeesus vastasi
ja sanoi hänelle:
"Kirjoitettu on:
'Sinun pitää kumartaman Herraa,
sinun Jumalaasi,
ja häntä ainoata palveleman.'"

jae 3-> Niin hän vei hänet Jerusalemiin ja asetti hänet pyhäkön harjalle ja sanoi hänelle: "Jos sinä olet Jumalan Poika, niin heittäydy tästä alas; sillä kirjoitettu on: 'Hän antaa enkeleilleen käskyn sinusta, että he varjelevat sinua', ja: 'He kantavat sinua käsillänsä,
ettet jalkaasi kiveen loukkaisi.'"

jae 12 Jeesus vastasi
ja sanoi hänelle:
"Sanottu on:
'Älä kiusaa Herraa,
sinun Jumalaasi.'"

jae 13 Ja kun oli kaiken kiusattavan kiusannut, poistui perkele hänen luotaan ajaksi.

Ja Jeesus palasi Hengen voimassa Galileaan;
ja sanoma hänestä levisi kaikkiin ympärillä oleviin seutuihin.
Ja hän opetti heidän synagoogissaan ,
ja kaikki ylistivät häntä.
Ja hän saapui Nasaretiin,
jossa hänet oli kasvatettu,
ja meni tapansa mukaan sapatinpäivänä synagoogaan
ja nousi lukemaan.

Niin hänelle annettiin profeetta Esaiaan kirja,
ja kun hän avasi kirjan,
löysi hän sen paikan,
jossa oli kirjoitettuna:

jae 18-> "Herran Henki on minun päälläni,
sillä hän on voidellut minut julistamaan evankeliumia köyhille;
hän on lähettänyt minut saarnaamaan vangituille vapautusta
ja sokeille näkönsä saamista,
päästämään sorretut vapauteen,
saarnaamaan Herran otollista vuotta."

Ja käärittyään kirjan kokoon hän antoi sen palvelijalle ja istuutui; ja kaikkien synagoogassa olevien silmät olivat häneen kiinnitetyt.

Niin hän rupesi puhumaan heille:
"Tänä päivänä tämä kirjoitus on käynyt toteen teidän korvin kuullen."

3

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • monimutkainenmatka

      Aktiivimallihan määrittää että sen täyttääkseen pitää tehdä nimenomaan työehtosopimuksen mukaista työtä. Esim. työharjoittelu ei kelpaa aktiivimallin kriteerien täyttämiseen lainkaan.

      Nyt niiden pitäisi ottaa se raha työnantajilta palkata niitä työntekijöitä toteuttamaan aktiivimallia.

      Eli löytyykö työnantajia maksamaan palkkaa ja työmatkakustannuksia ennakolta?

    • tasoissa-ollaan

      Ja jos kerran lain mukaan on toimittava, niin parasta on vain toimia yhteisesti sovitun lain mukaan. Katso raamatun ehdot ovat vielä kovemmat:
      Muista kuinka maanviljelijät pakotettiin eun jäsenyyteen maatalouden tulot putosivat puoleen kun tuotteiden hinnat tipahtivat maailmanmarkkina hinta tasolle.

      Hesekiel:
      16:49 Katso,
      tämä oli sisaresi Sodoman synti:
      ylpeys,
      leivän yltäkylläisyys
      ja huoleton lepo hänellä
      ja hänen tyttärillä;
      mutta kurjaa
      ja köyhää hän ei kädestä ottanut.

      2Tess. 3:10
      Sillä jo silloin,
      kun olimme teidän luona,
      me säädettiin teille,
      että kuka ei tahdo työtä tehdä,
      ei hänen syömänkään pidä.

      Moos. 3:19 Otsasi hiessä sinun pitää syömän leipäsi,
      kunnes tulet maaksi jälleen,
      sillä siitä sinä olet otettu.
      Sillä maasta sinä olet,
      ja maaksi pitää sinun jälleen tuleman."

      Biblia (1776) ja lestojen raamattu
      2Tess. 3:10 Ja kuin me teidän tykönänne olimme, niin me senkaltaisia teille käskimme, että jos ei joku tahdo työtä tehdä, niin ei hänen syömänkään pidä

    • Mieheni-eläkkeellä

      Minäkin täytin aktiivimallin mieheni teki kolme päivää töitä ja pantiin minun nimiini.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4965
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3144
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1227
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe