Työmatkalla Espanjassa

Louise

Markus oli lähdössä työmatkalle ihanaan Espanjaan. Maahan on tunnettu kauniista naisista, ja Markus kun oli vapaa, odotti matkaa todella.
Hotelli oli siisti, kuitenkin kovin pieni neljän tähden hotelli. Saman hotellin vastaanottotiskin takana seisoi erittäin tyylikkään näköinen nainen. Hänellä oli pitkät, blondit hiukset, joka oli erittäin epänormaalia Espanjassa. Markus arveli tytön olevan eri maasta. Hän hoiti muutamia asioita naisen kanssa, ja sivusilmällä ehti tutkia naisen vartaloa. Hänellä oli isohkot rinnat, ja kiinteän näköinen takamus. Iältään nainen voisi olla kahdenkympin luokkaa, joka olisi Markukselle erittäin onnekasta.
Pian paljastui, että nainen oli suomalainen, ja nimeltään Mira.
- Huoneenne on numero 14. Siivoojat käyvät siellä joka päivä puhdistamassa vessat, ja muut. Toki hotellissa on myös oleskeluhuone, jossa voi pelata pelejä sun muita, Mira kertoi vielä.
Markuksen hotellihuone oli erittäin viihtyisä: hyvät näköalat, ja naapurihuoneessa asusti, kukas muukaan kuin itse Mira. Hän asui hotellissa, ja oli myös siellä töissä. Omistajaperheen tyttärenä hänellä oli lupa tehdä hotellissa lähes mitä vain.
Kolmantena iltana työporukan oli määrä pitää juhlat onnistuneiden työsopimusten kunniaksi. Juhliin kutsuttiin myös hotellin väkeä.
Ja tietysti Mira niiden mukana.
Ilta kului mukavasti jutellen, ja tutustuen, kunnes ihmiset siirtyivät selkeisiin ryhmiin. Markus halusi tietenkin toteuttaa toiveitaan tutustumalla Miraan.
- Tulisitkos ottamaan vielä lasilliset huoneeseeni? Mira kysyi, kun juhlat alkoivat siirtyä humala-osioon.
- Mikäs siinä, Markus vastasi, ja he poistuivat juhlista.
Pian he jo maistelivat viiniä Miran huoneistossa.
- Olet sitten työmatkalaisia? Mira kyseli.
- Joo, hyvät sopimukset tuli, Markus vastasi hermostuneena.
Mira nousi ylös, ja meni makuuhuoneeseensa. Pian hän tuli takaisin päällään vain alusvaatteet.
Markus tunsi tukalan olon painavan housujaan, ja hän yritti peitellä sitä.
- Olen kyllä huomannut, miten katsot minua, Mira sanoi kiihkeästi ja otti Markuksen käteen kiinni.
- Olen halunnut tätä jo nämä kolme päivää, hän huokasi ja vei Markuksen sängylle. Sänky oli satiinipeitteinen parisänky.
Mira alkoi avata Markuksen housun nappia, ja ottamaan paitaa pois.
Pian he molemmat seisoivat alastomina toistensa edessä, kunnes Markus kaatoi Miran sängylle.
Hän työnsi sormen Miran emättimeen, ja Mira huokasi kovaäänisesti. Markus asetteli yhteensä 4 sormea, melko löysään emättimeen, ja alkoi liikutella niitä. Mira oli jo täydessä vauhdissa, mutta Markus lopetti. Hän siirsi sormensa Miran klitorikselle, joka uhkui intohimoa. Hän pyöritteli sormea, kunnes työnsi äkillisesti kielensä Miran sisään.
Mira ähkäisi, ja huohotti jo kovasti.
Markus kuitenkin lopetti ja veti peniksensä yhdellä nopealla työnnöllä Miran sisään. Sitä seurasi kiihkeä, mutta hidas nainti.
Pian he kuitenkin saivat orgasmit, ja nukahtivat yhdessä illan pimeyteen.



- Tää oli mun eka novelli, jatkoa tulee, jos haluatte. Kommenttia! -

4

8888

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...........

      varsin oli lyhyt juttu, älä jatka...

      • Louise

        Huomasin itsekin jutun lyhyyden, mutta ajattelin yrittää uudelleen paremmalla ja pidemmällä jutulla. Eka novelli on aina eka novelli, niinkuin tiedätte.


    • nainen

      novellista saattaa aistia että sinulla ei taida hirveästi olla itselläsi kokemusta... hanki ensin itse kokemuksia ja yritä sitten paremmalla onnella...

    • Bla

      Mun mielest toi alku on tollast jaaritteluu ja sit se loppuu töksähtäen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      745
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe