Olen miettinyt ostaa asuntoja lapsen nimiin Thaimaasta ja muualta aasiasta.
Saako suomen valtio mitään otetta näihin asuntoihin ja mitä veroja lapsille
tulee myöhemmässä vaiheessa ?
Tarkoitus olisi käyttää niitä asuntoja itse niin kaun, kuin elän ja lapset saisivat
ne sitten ja uudet naiset eivät voisi saada niistä hyötyjä.
Paras perintö on jättää asuntoja luotettavan lapsen nimiin ehdoilla, että ei
saa myydä ja käyttö-oikeus tulee antaa muilla lapsille ja lapsenlapsille erillisellä
sopimuksella. Muuten osa lapsista joisi ja ryyppäsi rahat ja nyt ne saisivat
mahdollisuuden edetä elämässä.
Olen miettinyt ostaa asuntoja lapsen nimiin
14
269
Vastaukset
- kirjat_muualle
https://www.vero.fi/henkiloasiakkaat/omaisuus/perinto/perintoverotus_kansainvalisissa_tilanteissa/milloin_ulkomaista_perintoa_ei_tarvitse/
Muuta osoitteesi vakituisesti ulkomaille ennen kuolemaa, niin lapsien ei tarvitse ilmoittaa ulkomailla sijaitsevasta perintökiinteistöstä lainkaan verottajalle.
Vouti ei myöskään pääse kiinni ulkomailla sijaitseviin kiinteistöihin. Kiinteistöverot, mahdollinen tontinvuokra, yhtiövastike ja muut luonnolliset kulut kiinteistöstä tietenkin kuuluvat lapsillesi.
Jos lapsesi diggaavat dokaamista, niin nehän myy sen kämpän samantien ja vetelevät fyrkat naamariinsa. Itse jätin aikoinaan periaatteen vuoksi perintöverot kokonaan maksamatta ja verottaja ei huomannut koko asiaa. Pidin vuoden rillumareita Thaimaassa ja faija hymyili pilven reunalta että isin poika. Kovalla työllä tehdyt rahat eivät kuulu verottajalle vaan perillisille. Pelkkää riistoa kuten ajoneuvoverokin, jonka piti poistua aikoinaan tilapäisenä raippaverona.
Ruotsiin kun siirrät kirjasi niin ei tarvitse maksaa euroakaan perintöveroa mistään. - VittuMikäIdiootti
Haloo taas voivitunvittu että idioottimaista.
"Uudet naiset eivät voisi saada niistä hyötyjä" jätkä siis pohtii jo tilanteen tässä vaiheessa lapsiensa uusia naisia ja lapsiensa parisuhde-elämää.
"Paras perintö on jättää asuntoja luotettavan lapsen nimiin" jätkällä on siis luotettavia ja epäluotettavia lapsia.
"Muuten osa lapsista joisi ja ryyppäsi rahat" jätkä siis kirjoittaa matkailupalstalle että osa hänen lapsistaan on sburguja.
"Ne saisivat mahdollisuuden edetä elämässä" AJATELKAA NY IHAN OIKEESTI........JÄTKÄN LAPSET SAISIVAT MAHDOLLISUUDEN EDETÄ ELÄMÄSSÄ..........VOIVITTUNENSENTÄÄN.
Sitte imukuppihenkilö antaa ohjeita itselleen omaan aloitukseensa, jepjep.- VittuMikäIdiootti
Imukuppihenkilö on tänään tarkkavaisella mielellä.
4 minuutin päivystys, hieno suoritus ja taas.......ajattele Poju ja muista huoritella suoraan tai rivien välissä, se on sun elämäs. - OotIdioottimaisinIhminen
Onko imukuppihenkilöllä mitään aihepiiriä itse matkailusta ?
Vastuuntuntoinen isä järjestelee perintöasioitaan kuntoon Pattayan matkailupalstalla, no voi vitunvittu taas.
Persaukisen testamentti.......kerro ihmeessä vasuuntuntoinen isä mitä testamenttis sisältää. - MSPPP
OotIdioottimaisinIhminen kirjoitti:
Onko imukuppihenkilöllä mitään aihepiiriä itse matkailusta ?
Vastuuntuntoinen isä järjestelee perintöasioitaan kuntoon Pattayan matkailupalstalla, no voi vitunvittu taas.
Persaukisen testamentti.......kerro ihmeessä vasuuntuntoinen isä mitä testamenttis sisältää.Laita nelonen paperille ja kirjoita siihen kuusi nollaa perään. Pistä siihen vuotuiset osingot kahdesta yhtiöstä päälle ja mieti sitä että niiden yhtiöiden osakkeiden myyntiarvo on tällä hetkellä kaksi kertaa suurempi kuin omissa nimissä oleva kiinteä omaisuus. Lasteni ei tarvi tehdä koskaan töitä rahan vuoksi, jos eivät halua. Iskä on iloinen ja ylpeä siitä. En tiedä mistään imukuppihenkilöistä, mutta punaisen urheiluautoni voit nähdä Pattayalla viikoittain. Se on tällä hetkellä parkissa Suvarnabhumin kentän parkkihallissa ja minä olen siellä missä sinä haaveilet usein olevasi.
- VittuMikäIdiootti
MSPPP kirjoitti:
Laita nelonen paperille ja kirjoita siihen kuusi nollaa perään. Pistä siihen vuotuiset osingot kahdesta yhtiöstä päälle ja mieti sitä että niiden yhtiöiden osakkeiden myyntiarvo on tällä hetkellä kaksi kertaa suurempi kuin omissa nimissä oleva kiinteä omaisuus. Lasteni ei tarvi tehdä koskaan töitä rahan vuoksi, jos eivät halua. Iskä on iloinen ja ylpeä siitä. En tiedä mistään imukuppihenkilöistä, mutta punaisen urheiluautoni voit nähdä Pattayalla viikoittain. Se on tällä hetkellä parkissa Suvarnabhumin kentän parkkihallissa ja minä olen siellä missä sinä haaveilet usein olevasi.
Hienoa, miljonäärismies Pattayan palstalla pullistelee.
Saapa nähdä mitä Perskärpänen ja 2010 tähän tuumaa.
Minun mielestä paras tuki lapsille on luoda mahdollisuudet eri maihin ja
opettaa ymmärtämään oikeiden asioiden tärkeys. Asuntojen kautta tulee
maailma ja siellä eläminen tutuksi ja kielten ja ammattien opiskelu saa myös
uutta pontta. . Oliko tuossa jotain ihmeellistä ?
Toki uudet vaimo ehdokkaat on painostamassa omaisuus asioissa oliko tuossa
jotain uutta ja lasten välillä säilyy välit paremmin.Minä esitin kysymyksen juridisessa mielessä ja ajattelin kysellä asioita mitä
en ehkä itse huomaa.- VittuKuHauskaa
VilliPattaya kirjoitti:
Minä esitin kysymyksen juridisessa mielessä ja ajattelin kysellä asioita mitä
en ehkä itse huomaa.No katsotaampa miten juridisia vastauksia saat tältä vitun idioottiporukalta, onko muuten käväissyt mielessä kysyä juridisia kysymyksiä muilta kuin punaisen urhailuauton omistajalta ?
- Laitospojusi
Ei olekkaan kyse kuka tietää enemmän vaan on kyse siitä että enemmän tietävät ystävällisesti vastaavat juridisia neuvoja aloittajalle, niin me laitospojut voimme viisastua hieman ahmimalla punaisen urheiluauton omistajan viisauksia.
- JoMiljonääri
Pliis pliis juridisia neuvoja, pitäis tehdä mun kans testamentti, silleen että ei käy niinkuin yhden huumejepen kun osti pojalleen tontin ja duunas siihen talon.
On sen verran nollia että ihan vakavasti tarttis tietoo tältä Pattayan matkailupalstalta.
- MatkailijaJorkka
Kylli-setä jaksaa pitää lerpanpäivää yllä, muistaa vastuunsa, että ilman hänen laaja-alaista matkailukirosanojensa esiin tuomista, tulevat sukupolvet saattaisivat unohtaa kokonaan ne, samoin kävisi lähes jokakertaisen isoilla kirjaimilla huutamiselle.
Kerroppa AviomiessKylli-setä kuinka armaalla vaimollasi siel Hua Hinissä kauppa käy?
Onko jo viikkolähetykset Suomeen alkaneet?- MontaNollaa2010
Pitäiskö tuo nyt sitten käsittää testamenttiohjeeksi vai hullun jokapäiväiseksi oireiluksi ?
- TulevaMiljonääri
Menee ihan vituiks tän testamentin laatiminen ku kukaan juridinen Pattayan vitun rikas ei auta kaverii.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1982918- 1202023
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill611672Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1791562- 1711509
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1831430- 521278
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751231- 591208
- 1191121