Apua Sillanpäälle

Gorehab

Jotenkin ihmettelen myös Jarin taustajoukkoja etteivät sano suoraan ,että nyt ei lavalle.Kauheinta oli katsoa Amy Winehousen viimeistä isoa esiintymistä kun hänet laskettiin lavalle yleisön eteen aivan sekaisena. Jos esiintyy Jari laskuissa kuten kertoo;eikö manegerillakaan löydy munaa sanoa et nyt et jätkä esiinny. Tietysti kun hän ei myönnä ongelmaansa ,on se vaikeaa ,mutta kyllä vastuuntuntoinen aikuinen tietää,että Siltsuhan on jo lähtenyt kuuta kiertävälle radalle ja valehtelee. Kaikki ei ole niin okei ,kun hän väittää olevan. suomeen ei kaivattaisi omaa tähteä ,jonka huumesekoiluja seurataan. Mutta näin nyt on . Amy on surkein tarina ja hänen faninaan sydän itkee kun radiosta tulee Rehab. Hänenkin läheiset uskoi vain hyvään ja Amy oli okei esiintymään. Täysin sairas ja surkeakuntoinen ihminen. Hänen dokumenttinsa on sydäntä särkeviä ja häntä ei kukaan pystynyt auttamaan. Tuskin Jariakaan enää,mutta toivo elää.

6

1724

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qdwq

Jos itse ei halua muutosta niin on aivan turha kenekään puhua järkeä, järjen puhuminen voi hetkeksi pistää ajattelemaan mutta homma jatkuu jos ei itse itseään ota niskasta kiinni, näin se on, näin oli itsenikin alkoholin käytön kanssa, täytyy laittaa todella jyrkkä ei ja löytää ihan eri latu hiihdettäväksi muu siinä ei auta. Jos Jarilta kieltää esiintymisen niin se ei auta, se voi hetkessä jopa pahentaa tilannetta, kyllä pallo on itsellään Jarilla, kertoi EVS lähetyksessä ettei saa enää sellaisia kiksejä kuin ennen aineesta ja se on sen merkki että kynnys edessä, joko lopettaminen kokonaan tai suuremmat annokset ja stydimmät annokset tietää sitä että vauhti kiihtyy ja hauta lähenee entistä nopeammin, näin se on!!

Se lopettaminen voi tuntua aika pahalta, arjen totuus iskee päin kasvoja mutta se helpottaa hyvin pian kun vaan jaksaa sinnitellä.

• 5869844586

Niin, itsestä se on kiinni. Ei kukaan voi auttaa puhumattakaan pakottamisesta. Helppoa ei lopettaminen ole, koska vierotusoireet lienevät kovia. Sama se on viinan suhteen alkoholistilla. Tuskaisia, hikisiä öitä ja kauhu-unia jonkin aikaa. Lieneekö huumeiden kohdalla vielä rankempaa kuin viinasta irrottautumisessa? Entiedä kun on kokemusta vain alkoholista.

• Ruususelta

Saadaan otsikoita dramatiikkaa kun elävä "ruumis" seikkailee . Muuta arvoahan tuollaisella ei ole .

• Gorehab

Juuri näitä otsikoita ei haluaisi.Tietyllä tapaa hurjaa,että itsekin niitä luen ja tämän keskustelun aloitin,mutta se eilinen haastis järkytti.Olen vähän sitä mieltä,että ei keikkojen peruminen vie huonompaan.Jos haluaa urastaan kiinni pitää tekee itselleen jotakin.Ongelma on syvä jos näiden keikkojen peruminen ei hätkäytä miestä muuhun kuin piipun ääreen. En haluaisi kyllä nähdä sitä ilmiötä,että mennään katsomaan miten se Jartsa nyt selviää ja miten se sekoilee.Se vaarahan on kun äijä ei tajua lopettaa.Ja kyllähän tätä eilistä haastattelua katsoessa tuli kaikki kootut päihdeongelmaisen selitykset. Mä en jaksa uskoa niitä.

• silta_romahtamassa

Vain sillanpäällekö apua. Mitä sinulla on keskisiltaa vastaan

• Pitäiskö sitä apua antaa sekä Sillanpäälle että sillan alle?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      607
      2476
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      413
      1975
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      23
      1850
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1468
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1456
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      65
      1359
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      122
      1204
    8. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      22
      990
    9. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      958
    10. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      51
      866
    Aihe