Ja katso! minä näin: oli pellolla lampaan negaatio, jolla oli musta pietarinristi otsassa kuin profeetta: Glen Bentonilla. Ja lampaan sisällä olivat ne kaikki hölmöt ja tyhmeliinit jotka saatanaa palvoivat.
Lampaan negaatio
15
379
Vastaukset
- HailSatan
Katsele persereikääsi niin näet oman peilikuvasi, paskasilmä anusnaama.
- Minälähdenpohjoiskarja
Katsele sinä vaikka tätä: https://en.wikipedia.org/wiki/The_Ghost_of_a_Flea
- Minälähdenpohjoiskarja
Tai tätä: https://static.comicvine.com/uploads/scale_small/0/4/15518-2103-17296-1-uncle-scrooge.jpg
- Minälähdenpohjoiskarja
Ja vielä "HailSatan": Reikä on reikä, oli se missä tahansa..eli jos reikä katsoo reikää niin mitään ei näy.
https://i.pinimg.com/originals/43/0b/cd/430bcd2e6ae28ae875564f864ecc9229.png - HailSatan
En katso paskalinkkejäsi, koska olet huoraava vittupää ja raatosönkkö.
- Minälähdenpohjoiskarja
Oii <3 ...oletan että sinulla on huumorintajua ja tuo: kolme-neli-viiskymppinen idiootti joka ei ymmärrä että peruskoulun ylä-aste on aikaa sitten loppunut ja elää vieläkin niissä: teinipahissatanisti/saatananpalvoja-elämämkoulukiusaaja maailmoissaan-hahmo, on vain tuollainen hassu rooli. : )
- lähdeperseeseen
Idiootti olet sinä, vitun paskavaunu.
- Minälähdenpohjoiskarja
Haha xD voi vitun ikiteini!...ootkohan sä joku kalju saatanan-fanipoika
- ikikustasunsilmässäs
Sinä olet räkävittu ja lampaanpanopoika.
- Minälähdenpohjoiskarja
Melkoista ylistystä, osa noista "solvauksista"..JOS mä olen: VITTU tai VITTUPÄÄ, niin siinätapauksessa olisin itse saatana, teikäläisen filosofian mukaan :D..Pitäähän teikäläiset Shivaa kuitenkin saatanana?? eikö?..no mikä on kuu, ellei: ASTIA/vagina/mandorla AURINGON penikselle.
- Minälähdenpohjoiskarja
lähdeperseeseen: "Idiootti olet sinä, vitun paskavaunu."..tämäkin kommentti..jos minä olen paskavaunu, niin tarkoittaa tämä sitä että: olen ensinnäkin helvetin hyödyllinen kapine ja sitä että...minä ilmeisesti kannan teikäläistä/teikäläisiä xD..eihän esim. likaviemäriksi toista sanominen kerro kuin käyttötarkoituksen, likaviemäri itsessäänhän ei ole likainen, ennen kuin se otetaan käyttöön..peräreikä taasen on vielä neutraalimpi ilmaus, koska eihän se reikä siinä anuksessa ole likainen..sehän on tyhjää..ne on ne reunat..eli jos haluaisi sanoa toista alhaiseksi/huonoksi, niin puhuisi likaisesta peräsuolesta.
- lähdeperseeseen
Et ole hyödyllinen. Olet huono ja paska ja luuseri ja haisuli ja perä ja suoli ja nolla ja tyhjä.
- Minälähdenpohjoiskarja
Äitis oli hyeenan ja paviaanin sekasikiö ja spitaalinen vittu ! lukko !
- lähdeperseeseen
Olet spermaorgioiden raatosika ja huorakarnevaalien kusikyrpä. Työnnä lukot perseeseesi.
- Minälähdenpohjoiskarja
A. Keksitkö ihan itse noita? B. Onko sun äidillä ollut vaikea synnytys? C. Onko susta kiva kun joku pitää sulle tälleen seuraa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse2366517Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r504574Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi954405Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli64196Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s393692Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1173608Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan683596Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto
Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava233501SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha713273Maataloustuet voi poistaa, naudan tuottajahinta pompsahtanut 25 %
Enää ei tarvitse veronmaksajien tukea, koska maajussi saa lihasta nyt hyvää hintaa. https://yle.fi/a/74-20198739532415