Ja katso! minä näin: oli pellolla lampaan negaatio, jolla oli musta pietarinristi otsassa kuin profeetta: Glen Bentonilla. Ja lampaan sisällä olivat ne kaikki hölmöt ja tyhmeliinit jotka saatanaa palvoivat.
Lampaan negaatio
15
322
Vastaukset
- HailSatan
Katsele persereikääsi niin näet oman peilikuvasi, paskasilmä anusnaama.
- Minälähdenpohjoiskarja
Katsele sinä vaikka tätä: https://en.wikipedia.org/wiki/The_Ghost_of_a_Flea
- Minälähdenpohjoiskarja
Tai tätä: https://static.comicvine.com/uploads/scale_small/0/4/15518-2103-17296-1-uncle-scrooge.jpg
- Minälähdenpohjoiskarja
Ja vielä "HailSatan": Reikä on reikä, oli se missä tahansa..eli jos reikä katsoo reikää niin mitään ei näy.
https://i.pinimg.com/originals/43/0b/cd/430bcd2e6ae28ae875564f864ecc9229.png - HailSatan
En katso paskalinkkejäsi, koska olet huoraava vittupää ja raatosönkkö.
- Minälähdenpohjoiskarja
Oii <3 ...oletan että sinulla on huumorintajua ja tuo: kolme-neli-viiskymppinen idiootti joka ei ymmärrä että peruskoulun ylä-aste on aikaa sitten loppunut ja elää vieläkin niissä: teinipahissatanisti/saatananpalvoja-elämämkoulukiusaaja maailmoissaan-hahmo, on vain tuollainen hassu rooli. : )
- lähdeperseeseen
Idiootti olet sinä, vitun paskavaunu.
- Minälähdenpohjoiskarja
Haha xD voi vitun ikiteini!...ootkohan sä joku kalju saatanan-fanipoika
- ikikustasunsilmässäs
Sinä olet räkävittu ja lampaanpanopoika.
- Minälähdenpohjoiskarja
Melkoista ylistystä, osa noista "solvauksista"..JOS mä olen: VITTU tai VITTUPÄÄ, niin siinätapauksessa olisin itse saatana, teikäläisen filosofian mukaan :D..Pitäähän teikäläiset Shivaa kuitenkin saatanana?? eikö?..no mikä on kuu, ellei: ASTIA/vagina/mandorla AURINGON penikselle.
- Minälähdenpohjoiskarja
lähdeperseeseen: "Idiootti olet sinä, vitun paskavaunu."..tämäkin kommentti..jos minä olen paskavaunu, niin tarkoittaa tämä sitä että: olen ensinnäkin helvetin hyödyllinen kapine ja sitä että...minä ilmeisesti kannan teikäläistä/teikäläisiä xD..eihän esim. likaviemäriksi toista sanominen kerro kuin käyttötarkoituksen, likaviemäri itsessäänhän ei ole likainen, ennen kuin se otetaan käyttöön..peräreikä taasen on vielä neutraalimpi ilmaus, koska eihän se reikä siinä anuksessa ole likainen..sehän on tyhjää..ne on ne reunat..eli jos haluaisi sanoa toista alhaiseksi/huonoksi, niin puhuisi likaisesta peräsuolesta.
- lähdeperseeseen
Et ole hyödyllinen. Olet huono ja paska ja luuseri ja haisuli ja perä ja suoli ja nolla ja tyhjä.
- Minälähdenpohjoiskarja
Äitis oli hyeenan ja paviaanin sekasikiö ja spitaalinen vittu ! lukko !
- lähdeperseeseen
Olet spermaorgioiden raatosika ja huorakarnevaalien kusikyrpä. Työnnä lukot perseeseesi.
- Minälähdenpohjoiskarja
A. Keksitkö ihan itse noita? B. Onko sun äidillä ollut vaikea synnytys? C. Onko susta kiva kun joku pitää sulle tälleen seuraa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051699
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271452En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k921312- 621163
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101048Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111019Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall214820Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122753
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20718