Kertokaa siveysvyö kokemuksia, millaisilla jaksoissa käytätte yms.
Naisten siveysvyö
13
6501
Vastaukset
- AvainHukassa
Käytän sellaisissa jaksoissa kun mieheni haluaa. Hänellä on avain aina kun sitä käytän. Olen ollut yhden ruotsintisteilyn kokonaan, kun en muuten saanut lupaa lähteä.
- htv2
Ikävä kyllä siveysvyö naisilla ei ole kovin yleinen verrattuna miehiin. Täälläkin yksi siveysvyötä käyttävä mies.
Haluaisitko kertoa lisää, miten risteily meni? Olitko kiihottunut vai oliko epämukavaa? Keimailitko miehille ?
- Yhteys-uupuu
Yhteys uupuu.
- AvainHukassa
Olin kiihottunut, kuten olen aina kun siveysvyön lukko napsahtaa kiinni. Tietty juuri tällä risteilyllä olisi ollut vientiä erityisen paljon, mutta pakko oli kieltäytyä kohteliaasti, koska en kehdannut näyttää siveysvyötäni. Pari kertaa oli lähellä etten lähtenyt antamaan suuseksiä, mutta itsehillintä piti kuitenkin, sillä homma olisi voinut kuitenkin edetä riisuuntumiseen saakka. Hyttikaverilleni jouduin paljastamaan, mutta hänelle olen avautunut jo aiemminkin aiheesta.
- htv2
Pitäisiköhän itselläkin uskaltautua jos ei nyt risteilylle niin ainakin baarin siveysvyössä. Tuurini tuntien silloin varmaan olisi vientiä.
- Chastity_for_women
Parhautta olisi, jos siveysvyön kanssa pitäisit baarissa niin ohutta mekkoa tai hametta, että se kuultaa läpi. Esim. valkoista ohutta kangasta. Sitten joutuisit vielä selittämään syyn, miksi sinut on lukittu siveysvyöhön...
- MrVoeur50
juurikin näin, läpikuultava mekko saa aina sen kovaksi ;)
- Tosi-tehokasta
Suutarin pikilankaa ja nahkaneula. Sillä suljetaan.
- Anonyymi
24/7 on pimpsa lukossa:( vahdittuja taukoja on kyllä wc/suihku/shave varten aina kun haltija pystyy vahtimaan.
- Anonyymi
Onko naisia, jotka olisivat kiinnostuneita siveysvöistä?
- Anonyymi
Kait meitä jonkin verran on.
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/M9n7W0
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763462
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t272119Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä771971Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191520- 281411
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261358Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61326Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671287Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101217Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531045