Naisten siveysvyö

Kertokaa siveysvyö kokemuksia, millaisilla jaksoissa käytätte yms.

13

7885

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AvainHukassa

Käytän sellaisissa jaksoissa kun mieheni haluaa. Hänellä on avain aina kun sitä käytän. Olen ollut yhden ruotsintisteilyn kokonaan, kun en muuten saanut lupaa lähteä.

• htv2

Ikävä kyllä siveysvyö naisilla ei ole kovin yleinen verrattuna miehiin. Täälläkin yksi siveysvyötä käyttävä mies.

• Haluaisitko kertoa lisää, miten risteily meni? Olitko kiihottunut vai oliko epämukavaa? Keimailitko miehille ?

• Yhteys-uupuu

Yhteys uupuu.

• AvainHukassa

Olin kiihottunut, kuten olen aina kun siveysvyön lukko napsahtaa kiinni. Tietty juuri tällä risteilyllä olisi ollut vientiä erityisen paljon, mutta pakko oli kieltäytyä kohteliaasti, koska en kehdannut näyttää siveysvyötäni. Pari kertaa oli lähellä etten lähtenyt antamaan suuseksiä, mutta itsehillintä piti kuitenkin, sillä homma olisi voinut kuitenkin edetä riisuuntumiseen saakka. Hyttikaverilleni jouduin paljastamaan, mutta hänelle olen avautunut jo aiemminkin aiheesta.

• htv2

Pitäisiköhän itselläkin uskaltautua jos ei nyt risteilylle niin ainakin baarin siveysvyössä. Tuurini tuntien silloin varmaan olisi vientiä.

• Chastity_for_women

Parhautta olisi, jos siveysvyön kanssa pitäisit baarissa niin ohutta mekkoa tai hametta, että se kuultaa läpi. Esim. valkoista ohutta kangasta. Sitten joutuisit vielä selittämään syyn, miksi sinut on lukittu siveysvyöhön...

• MrVoeur50

juurikin näin, läpikuultava mekko saa aina sen kovaksi ;)

• Tosi-tehokasta

Suutarin pikilankaa ja nahkaneula. Sillä suljetaan.

• Anonyymi

24/7 on pimpsa lukossa:( vahdittuja taukoja on kyllä wc/suihku/shave varten aina kun haltija pystyy vahtimaan.

• Anonyymi

Onko naisia, jotka olisivat kiinnostuneita siveysvöistä?

• Anonyymi

Kait meitä jonkin verran on.

• Anonyymi

H­e­­i! Ku­­­ts­­­um­me sinut kä­­­ym­­ään u­­­ude­ssa cha­­tis­­­sa! Mei­­tä on yl­­i mil­­jo­­­ona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/M9n7W0

Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä

Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh
      Maailman menoa
      61
      3559
    2. Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?

Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli
      Sinkut
      77
      2895
    3. Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt

Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit
      Maailman menoa
      78
      2697
    4. Mitä muutoksia tekisit

kaivatullesi? Miten on? Muista olla REHELLINEN 📸
      Ikävä
      94
      2501
    5. Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä

Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi
      Kaste
      41
      2254
    6. Seksuaalinen ahdistelu, naisten vähättely ja törkeä käytös naisia kohtaan kukkii rakennustyömailla

Tällainen lienee ihan tavallisista kaikilla "äijävaltaisilla" työpaikoilla. Kaikki miesvaltaiset alat eivät ole toksise
      Maailman menoa
      149
      1930
    7. Miten Yxäri iskettiin?

Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j
      Sinkut
      197
      1906
    8. Kerro minulle

Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö
      Ikävä
      66
      1895
    9. Rakkaalle J miehelle.

Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.
      Ikävä
      90
      1820
    10. Kristinuskossa Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimessä

Jeesuksen kehoitus kastamiseksi Isän ja Pojan ja PH:n nimeen. Matt 28:19: "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun
      Kaste
      388
      1789
    Aihe